return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
FIFA WK Voetbal tot 20 Jaar (pg. 4)
View this Thread in Original format
Muppy
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Chili is lekker bezig, eerst 7-0 van Honduras gewonnen en nu 7-0 verloren tegen Spanje :)


daar gaat je doelsaldo:D
TranceFool
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Chili is lekker bezig, eerst 7-0 van Honduras gewonnen en nu 7-0 verloren tegen Spanje :)

Wel belachelijk waarom die kerel rood kreeg. Verschrikkelijk stomme regel dat je de bal niet meer mag aanraken, dat ze dat maar niet gaan invoeren.
raoel
quote:
Originally posted by TranceFool
Wel belachelijk waarom die kerel rood kreeg. Verschrikkelijk stomme regel dat je de bal niet meer mag aanraken, dat ze dat maar niet gaan invoeren.


Zoals de regel nu is ben ik het er ook niet mee eens. Waar die eigenlijk voor bedoeld is; voorkomen het spel te vertragen dan wel de tegenstander belemmeren het spel te hervatten, is wel een goede zaak.

Als men de regels dermate aanpast zodat je bal best aan mag raken om terug te geven aan de tegenstander zou het een goed ding zijn. Trap je de bal weg en neem je de bal een stuk mee, dan is geel op zijn plaats.

Probleem is dat er dan weer grensgevallen zullen zijn.

Overigens was zijn eerste gele kaart wel terecht IMO. Hij trapte de bal onnodig weg.
Daveje
quote:
Originally posted by New Wave
Robin van Persie als eerste. Maar volgens mij was hij niet uitgenodigd. Daarom zit hij nu in een betonnen tent :p



:happy2:
TranceFool
quote:
Originally posted by raoel
Zoals de regel nu is ben ik het er ook niet mee eens. Waar die eigenlijk voor bedoeld is; voorkomen het spel te vertragen dan wel de tegenstander belemmeren het spel te hervatten, is wel een goede zaak.

Als men de regels dermate aanpast zodat je bal best aan mag raken om terug te geven aan de tegenstander zou het een goed ding zijn. Trap je de bal weg en neem je de bal een stuk mee, dan is geel op zijn plaats.

Probleem is dat er dan weer grensgevallen zullen zijn.

Overigens was zijn eerste gele kaart wel terecht IMO. Hij trapte de bal onnodig weg.

De eerste wel ja, maar de tweede die fataal was, was natuurlijk belachelijk. Het idee is leuk, maar paar dagen geleden zag ik zelfs een kerel die geel kreeg omdat hij de bal snel uit het doel wilde halen toen hij had gescoord omdat ze achter stonden, lachwekkend.
raoel
quote:
Originally posted by TranceFool
De eerste wel ja, maar de tweede die fataal was, was natuurlijk belachelijk. Het idee is leuk, maar paar dagen geleden zag ik zelfs een kerel die geel kreeg omdat hij de bal snel uit het doel wilde halen toen hij had gescoord omdat ze achter stonden, lachwekkend.


Ben ik helemaal met je eens. Gister was het ook bijna zover na een pingel, maar die gast dacht er nog op tijd aan :)

Als de regel ingevoerd wordt zal je over zulke zaken, als na een penalty, ook duidelijk moeten zijn. Het zal dan wel zo worden dat je de bal na een penalty moet laten liggen voor de tegenstander. Nu zijn er wel eens opstootjes, dat is dan ook verleden tijd.

Die gele kaart van Tim Vincken was overigens nog erger! De Bal ligt voor zijn voeten. De tegenstander moet ingooien en hij wipt de bal omhoog naar de tegenstander en krijgt geel...
moogwai
Spanje en Argentinie waren gisteren erg goed bezig met erg vette aanvallen en (bijna)goals. Zeker 2 grote kanshebbers voor de titel. Ik ben benieuwd wat Nederland vanavond doet. Als zee niet te veel afhankelijk zijn van Quincy kunnen ze ook erg vet komen.
Yarnie
Gister hele dag in Utrecht gewerkt als vrijwilliger en een hele vette dag gehad:D. Beide wedstrijden bijna helemaal kunnen zien. China - Oekranie was een hele leuke wedstrijd, veel chinezen die op een leuke manier hun land aanmoedigde. Die nummer 10 van oekranie kan trouwens aardig voetballen, hij schoot hem er gister alleen jammer genoeg niet in, heeft wel wat weg van zlaten:cool:. Daarna Turkije - Panama, deze wedstrijd was veel minder dan de 1e en wat zijn die turken irritante supporters zeg, zooitje stoeltjes gesloopt en telkens te fluiten als er wat gebeurde:whip: Daarna nog bij de vips geweest om de statistieken door te geven van de wedstrijd en kon nog effe een praatje maken met toernooi organisator harry been. Daarna in de media centrum nog bij de persconferentie geweest die vrij rustig was, ondertussen liepen alle spelers van turkije en panama langs in de mixed-zone waar ze geintervieuwd konden worden.
Na afloop nog effe een drankje gedaan met de andere vrijwilligers. Al met al een vette dag dus. En met de kwart/halve en de finale ben ik er ook bij :crazy:
Tim81
Dan krijgt Utrecht ook eindelijk knappe wedstrijden... tot nog toe is De Galgenwaard het enige stadion want angstvallig leeg is gebleven. Logisch met wedstrijden van Panama, China, Oekraine, Turkije...

Vanavond hopelijk weer genieten van Oranje! Als Quincy maar niet teveel van streek is door de problemen met v. Persie... :(
BaRTeZ
Japan - Benin 1-1, dus als Nederland vanavond wint zijn we zeker van de 1e plaats :)

Muppy
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Japan - Benin 1-1, dus als Nederland vanavond wint zijn we zeker van de 1e plaats :)


chill:D
Daveje
brazilie en colombia ook al door, brazilie door matig spel en colombia door 2 gouden wissels.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement