|
alleen wonen (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik ben een serieuze voorstander van mijn geboortestad Sint-Truiden :) |
hehe, lol. heb er al enkele appartementje enzo te huur zien staan, mooi en ni te duur....
denk dat het die streken daar ergens gaat worden... |
|
|
| djcresto |
Gisteren appartement gaan bezien en het vandaag vastgelegd se. Vanaf 15 augustus kunnen we erin :D
Is app met living en ingebouwde keukenhoek (frigo, dampkap, kookplaten, oven), grote gang, badmkamer met ligbad, aparte douche en 2 lavabo's, 2 slaapkamers, apart toilet, autostaanplaats. Komt erbij dat de liging super is. Recht tegenover het station van Dendermonde. En op paar 100m van centrum. Aangezien we beide met de trein gaan werken is dit superhandig. Dit alles voor de prijs van 480 euro per maand. |
|
|
| Synthesia |
Nice Gert :)
Was gisterenavond ook toevallig door gans deze thread aan't kijken omdat'k ook van plan ben alleen te gaan wonen. Heb een 2-tal jaar in Londen gewoond en daar met wat vrienden een flat gehuurd maar sinds anderhalf jaar weer terug thuis - alee voor zover je het thuis kan noemen, familie is er nooit gans, ben der nooit opgegroeid en k'woon vaak zo goed als alleen met broers, en k'slaap eigenlijk nog altijd in de logeerkamer :p
Al eens gaan zien op wat immo sites. Is niet simpel, bemeubeld of niet, aparte woning of appartement, regio kiezen... Morgen of volgende week eens naar een paar makelaars gaan.
Welke sites behalve de reeds vernoemde gebruiken jullie nog? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Welke sites behalve de reeds vernoemde gebruiken jullie nog? |
Die van de locale immokantoren. Die zetten hun aanbiedingen dan wel regelmatig op bovenvernoemde sites, maar zeker niet allemaal. Als de prijs belangrijk is, regio Dendermonde is normaal goedkoop en toch nie echt ver van Sint Niklaas. |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by djcresto
Die van de locale immokantoren. Die zetten hun aanbiedingen dan wel regelmatig op bovenvernoemde sites, maar zeker niet allemaal. Als de prijs belangrijk is, regio Dendermonde is normaal goedkoop en toch nie echt ver van Sint Niklaas. |
Yeps heb al eens zitten kijken en de omstreken van het Waasland zijn inderdaad relatief goedkoper geprijsd. K'ga proberen volgende week een paar al te bezichtigen die'k op hebbes.be en easy.be heb gevonden.
Merci guys :) |
|
|
| Kelly* |
Ik heb juist een afspraak gemaakt om een appartementje in Sint Truiden te gaan bezoekn!
Iets klein, helemaal wat ek zoek: 1 slaapkamer, badkamer met ligbad, 2 teraskes, autostaanplaats....
hopen dat het wat wordt!
en ook gevonden via immo-kantoor dak dan weer vond dankzij bovenstaande links... dank u wel! ;) |
|
|
| X-Tune |
| Als ge thuis woont, hebt ge toch heel veel meer luxe. Ik zie geen argumenten om dit zomaar op te geven. Wat doen jullie bijvoorbeeld als jullie alleen wonen, wat jullie niet zouden doen als jullie nog bij je ouders woonde? |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Als ge thuis woont, hebt ge toch heel veel meer luxe. Ik zie geen argumenten om dit zomaar op te geven. Wat doen jullie bijvoorbeeld als jullie alleen wonen, wat jullie niet zouden doen als jullie nog bij je ouders woonde? |
geen gezaag van ouders...
en als ge oud genoeg bent wilde toch ooit eens op eigen benen staan he... kan mij ni voorstellen dak tot men 55 thuis zou wonen :conf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Als ge thuis woont, hebt ge toch heel veel meer luxe. Ik zie geen argumenten om dit zomaar op te geven. Wat doen jullie bijvoorbeeld als jullie alleen wonen, wat jullie niet zouden doen als jullie nog bij je ouders woonde? |
seksen overal in huis waar en wanneer ge goesting hebt ;) |
|
|
| diddi |
| FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOM! :D |
|
|
| Synthesia |
| LOL Gert :happy2: :p |
|
|
|