return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
alleen wonen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Xilver
quote:
Originally posted by Nyah

excellent ... :D :p

;)
Lady_LizzY
:D :haha:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by X-Tune
Direct serviceflats voor mij, aub.

Als je binnen de leeftijdscategorie valt dan moet je maar eens op Luchtbal (Antwerpen) gaan kijken, ze zijn daar nieuwe aan het bouwen.

btw

wat zouden jullie eerst aanschaffen als je moet kiezen: breedband internet of kabel tv, ik zou eerst breedband aanschaffen.
Nyah
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Als je binnen de leeftijdscategorie valt dan moet je maar eens op Luchtbal (Antwerpen) gaan kijken, ze zijn daar nieuwe aan het bouwen.

btw

wat zouden jullie eerst aanschaffen als je moet kiezen: breedband internet of kabel tv, ik zou eerst breedband aanschaffen.

breedband internet :) kabel tv is nergens voor nodig: alle (goede) series kunt ge toch wel ergens downen :)
X-Tune
quote:
breedband internet :) kabel tv is nergens voor nodig: alle (goede) series kunt ge toch wel ergens downen :)

...en één en Canvas kan je met antenne desnoods nog pakken.
Kaidreas
Ik denk er ook al heeeeeeeel lang over gert, ook omdat het niet zo goed vlot met men vader.
maar ik zal nog enkele jaren moeten volhouden, als ik mijn droom wil waarmaken.
en hier in de kempen zijn er niet echt app met een degelijke prijs. meestal in antwerpen ze, maar dat is 30-40 minuten rijden naar men werk.. dus.. no can do
Nyah
quote:
...en één en Canvas kan je met antenne desnoods nog pakken.

idd :) thuis geen kabel en mis t absoluut niet.
Xilver
quote:
idd :) thuis geen kabel en mis t absoluut niet.

Sjah same here, ik mis het eigenlijk niet. DVD-speler en surround-systeemke, en 't is in orde.
Pumaz
Ik kijk haast nooit kabel :)
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Dark Apostle

enige kosten die nog aan kabel tv verbonden zijn is toch de kabels eventueel laten doortrekken, als die er nog niet liggen, anders is dat toch toch gratis ?

satelliet is natuurlijk ook een optie

:D

X-Tune
quote:
Originally posted by The_G0dfather
enige kosten die nog aan kabel tv verbonden zijn is toch de kabels eventueel laten doortrekken, als die er nog niet liggen, anders is dat toch toch gratis ?

:D

een abonnement toch?
The_G0dfather
quote:
een abonnement toch?

Hmm ja blijkbaar, kabel TV en abonnement geeft nog behoorlijk wat hits op google :o
duiddelijk dat ik da ni moet betalen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement