return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Fok Tour 2005 Manager (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
elke dag 4 uur lang kijken naar fietsende mannen in te strakke pakjes die uiteindelijk winnen omdat ze de meest ultra moderne dope hebben die ze niet kunnen ontdekken in het plaspotje! Nee bedankt
@win
Zeg ik zie die subleague wel staan, maar ik moet zeker eerst lid zijn bij fok om erin te komen?
New Wave
Ik zie hem er niet tussen staan, hij isj pleiton.
New Wave
heb ik er nog maar effe 1 aangemaakt :) precies dezelfde gegevens. vreemd
jp
er zit een fout in de manager

druk eerst: http://sport.fok.nl/tour/aanmelden
ga dan naar subleagues
SnuggLe
Valt me tegen wie er meedoen...maar 5.
Zo win ik wel HEEL makkelijk.

Rabo Ronde master is leuk, alleen kan ik gvd niet wisselen na de proloog en voor de 1e etappen :whip: :whip: :whip:
HiGH_NrG
Hmmm wil wel meedoen, maar heb doordeweeks geen beschikking over internet, dus laat het maar schieten...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Valt me tegen wie er meedoen...maar 5.

Hoe saaaaaaaaaaaaaai is de Tour de France?! :eek:
basvh
Het ergste zijn nog die commentatoren. 4 uur lang lopen ze te zeggen dat de tacktiek wel zo en zo gaat gaan om vervolgens het toch altijd weer fout te hebben.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by basvh
Het ergste zijn nog die commentatoren. 4 uur lang lopen ze te zeggen dat de tacktiek wel zo en zo gaat gaan om vervolgens het toch altijd weer fout te hebben.

Zeker als het Mart Smeets is, die gast is echt TE slecht... :whip:

New Wave
Ik zie dat jullie allemaal Armstrong hebben genomen, ik niet en daarom ga ik jullie allemaal flink battelen! Want hij gaat uitvallen. Het is wel weer 1 grote show rond die trol van een Ullrich en die showmaker Armstrong maar iedereen vergeet de rest.
Genieten wordt het. I own you all wmhoehahahahahaha! stelletje hoeren!
jp
quote:
Originally posted by New Wave
Ik zie dat jullie allemaal Armstrong hebben genomen, ik niet en daarom ga ik jullie allemaal flink battelen! Want hij gaat uitvallen. Het is wel weer 1 grote show rond die trol van een Ullrich en die showmaker Armstrong maar iedereen vergeet de rest.
Genieten wordt het. I own you all wmhoehahahahahaha! stelletje hoeren!

Je hebt er zin in zo te zien :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement