|
Fok Tour 2005 Manager (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hoe saaaaaaaaaaaaaai is de Tour de France?! :eek: |
Precies! De leukste beelden krijg als er weer eens mensen op paarden meerijden en er vervolgens vol in beeld afvallen... |
|
|
| BaRTeZ |
haha lekker bezig Jan :stongue:
Had iemand David Zabriskie? |
|
|
| @win |
| Ik kan me niet aanmelden op fok... maar goed mijn main man (Vino) is gelukkig nog steeds in de race! Wacht maar totdat hij Lance gaat murfbeuken :cool: |
|
|
| New Wave |
| Ik heb met die Vinokourov wel wat punten gehaald. Jullie met armstrong ook maar die gaat er toch uit en dan komt Vinokourov aan de macht! Heil new wave! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb met die Vinokourov wel wat punten gehaald. Jullie met armstrong ook maar die gaat er toch uit en dan komt Vinokourov aan de macht! Heil new wave! |
Phornmlfdh´kijdflkjfdsf
Oftewel Heil New Wave, maar dan in het Kazachs uiteraard! :p |
|
|
| jp |
| Tom Boonen gewonnen :) |
|
|
| SnuggLe |
Mijn managers gaan redelijk ruk.
Ook Rabo Ronde master gaat kut, maar daar kon ik niet wisselen vannacht. |
|
|
| New Wave |
| Tom Boonen en mcewen in me lijst, zwaar top :p |
|
|
| SnuggLe |
| En nu al bovenaan.....hoe goed moet je dan zijn in onze subleageu? :p |
|
|
| BaRTeZ |
lekker dekker :)
hopen dat ie de bolletjes trui pakt |
|
|
| Jappio |
| Men wat is die boonen sterk. Snap natuurlijk wel dat jij als tour-kenner m er niet in hebt gezet bram ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Men wat is die boonen sterk. Snap natuurlijk wel dat jij als tour-kenner m er niet in hebt gezet bram ;) |
Strategisch jongen, strategisch ;)
Ik heb hem niet nodig om te winnen :)
Maarja, ik twijfelde tussen hem en Hushovd/McEwen. Hushovd kan ene goede proloog rijden, maar viel tegen. |
|
|
|
|