return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Fok Tour 2005 Manager (pg. 6)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
kut kut kut! weer die fkcn armstrong:(. wat een beest

en vino ging behoorlijk af...
eieregooie
Mooie etappe :)

En die straatschilderingen met "Bye Lance" enzo... wat kinderachtig... Terecht dat 'ie zich even goed liet zien vandaag.
Asperge
Echt een prachtige etappe gezien vandaag en wederom top van Rasmussen, hij is de enige die nog een beetje bij Lance in de buurt staat:D
DJ_Siesta
denk dat het nu al een intikkertje is voor lance! rasmussen hoeven we voor het klassement nisk van te verwachten, en ik zie ook geen wederopstanding van der jan of vino of kloden
Asperge
Als Rasmussen gewoon het wiel van Armstrong houdt de rest van de tour, dan rijdt hij mooi die bolletjetrui naar Parijs:)
New Wave
Ik had donderdag Rasmussen gewisseld voor een of andere stumper. Loop ik die punten toch effe mooi mis.
moogwai
Leuke etappe weer :) Armstrong rijdt ze er allemaal af! Rasmussen kan zeker nog een etappe winnen en de top 5 is ook zeker haalbaar.
jp
Goede zaak ook voor Rabobank die ondanks tegenslagen in het verleden toch vertrouwen in hun wielerteam bleven houden :)
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe

Jasper, waar ben je nou? Volgensmij doe je niet eens mee in onze league man:D

Ik ben net terug van vakantie, had geen zin om maar voor de helft mee te doen ;)

Ik heb overigens wel de klimmen van de etappe naar briancon gereden (madeleine, telegraphe en galibier) en moet wel zeggen dat mijn respect voor de renners hiermee enorm is gegroeid. Wat is dat afzien zeg.
moogwai
Wat een vette etappe vandaag! Jammer dat ik deze niet live gezien heb (want ik lag bij een plas water), want het was echt een leuke etappe. De kopgroep met Boogerd, Dekker en Kroon die bijna 20 minuten voorsprong neemt. Echt top hoe Dekker en vooral Kroon hebben gereden voor Boogerd!
Jammer dat Boogerd net te kort kwam om te winnen... helaas :( En verder de aanvallen van Basso en het gevecht Ullrich vs Rasmussen :eyes: Rasmussen moet echt goed z'n best nog doen om nog als 3e te eindigen straks in Parijs.

quote:
Originally posted by Jappio
Ik heb overigens wel de klimmen van de etappe naar briancon gereden (madeleine, telegraphe en galibier) en moet wel zeggen dat mijn respect voor de renners hiermee enorm is gegroeid. Wat is dat afzien zeg.

Ik heb toen ik 15 of 16 was de Alp D'Huez beklommen. Nog nooit zo afgezien... pff.. Na de 1e haarspeldbocht was ik al helemaal kapot :p
Mijn vader (die vroeger een topamateur was) moest mij wel een paar keer een duwtje in de rug geven toen :D

Jappio
quote:
Originally posted by moogwai

Ik heb toen ik 15 of 16 was de Alp D'Huez beklommen. Nog nooit zo afgezien... pff.. Na de 1e haarspeldbocht was ik al helemaal kapot :p
Mijn vader (die vroeger een topamateur was) moest mij wel een paar keer een duwtje in de rug geven toen :D

Ik heb vorige week zaterdag de Marmotte gereden. Dat is een toertocht over 4 cols waarvan 3 van de buitencategorie (Glandon, Telegraphe, Galibier en eindigend op de Alpe D'Huez). Totaal iets van 175 kilometer. Kan je vertellen dat de Alpe dan inderdaad enorm zwaar is ;)
SnuggLe
Einduitslag:
User Punten
SnuggLe 1410
jploveparade 1376
dj_spare 1368
alexverheij 1335
brtz 1270
Usernaam 1141

Like taking candy from a baby ;) Told you! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7