return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Fok Tour 2005 Manager (pg. 4)
View this Thread in Original format
jp
Waar was McEwen vandaag :conf:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Waar was McEwen vandaag :conf:


Weet het niet zeker maar wellicht is hij uit de klassering gehaal domdat hij een ander aan het douwen was. Weet niet precies welke plek hij eindigde. 4,5 of 6. vergeten. :)
dj_spare
ik heb me ook ff toegevoegd aan de poule... en ik sta gelijk eerste :)
SnuggLe
Toch jammer dat ik net Boonen erin heb gezet ipv McEwen :clown:
Ach ja, heb iig Boonen en Hushovd. Ook best.
Wel 134 punten denk ik :thepirate
BaRTeZ
hoeren, heb Boonen en O'Grady, maar alvast een berggeit erin gezet voor McEwen.. krijg je dit... :whip:
New Wave
126 punten. :) McEwen, Boonen en Ogrady. ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by BaRTeZ
hoeren, heb Boonen en O'Grady, maar alvast een berggeit erin gezet voor McEwen.. krijg je dit... :whip:


Tsja, dat was te verwachten :D
D'r is nu in deze ronde maar 1 bergrit (de laatste), de rest WAARSCHIJNLIJk sprints.

Wat is jullie team?

Mijne:

Klassement
Armstrong
Kloden
Julich

Sprinters
Boonen
Hushovd
Ogrady
Wrolich
Nazon
Kirsipuu

Die laatste moet ook eens wat peper in zijn kont krijgen! Toch heb ik straks weinig echte bergrijders erinstaan voor die laatste bergrit, en kan ik maar 3 mensen wisselen (net als iedereen), waarmee ik maybe punten verlies. Maarja, so be it. Niemand weet nu nog welke mensen in de bergen hard gaan. Ullrich mag dan wel 2e gaan worden maybe in de Tour (maybe), maar hij eindigd meestal niet zo hoog in de bergen (niet in de top 5).

Denk dat ik Landis / Popovich erinzet ofzo als ik straks kan wisselen.
SnuggLe
.....en SnuggLe demareert naar de eerste plaats in de TA-league!

User Punten
SnuggLe 404
dj_spare 402
alexverheij 353
jploveparade 347
Usernaam 323
brtz 316


Jasper, waar ben je nou? Volgensmij doe je niet eens mee in onze league man:D
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
.....en SnuggLe demareert naar de eerste plaats in de TA-league!

User Punten
SnuggLe 404
dj_spare 402
alexverheij 353
jploveparade 347
Usernaam 323
brtz 316


Jasper, waar ben je nou? Volgensmij doe je niet eens mee in onze league man:D


Ejh ik sta niet meer laatste, lekkerdan. :)
BaRTeZ
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, dat was te verwachten :D
D'r is nu in deze ronde maar 1 bergrit (de laatste), de rest WAARSCHIJNLIJk sprints.


ja, maar ik wissel straks boonen voor een berggeit en heb ik drie top klimmers in het team :)

New Wave
Trouwens, Boogerd is nog niet geflikkerd en heeft nu dus geen excuus meer om niet mee te kunnen in de klim. Hopen dat hij nu wel eens effe wat leuk slaat zien. Dekker en rasmussen zie ik nog wel eens wat doen in d eklimetappes.
Real
Proficiat holland, schitterende ritwinst. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement