return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Fok Tour 2005 Manager (pg. 5)
View this Thread in Original format
Muppy
heb het via internet gevolgd met msncommentaar van mn broertje...desondanks ging ik echt ff uit mn dak hier...nu wil ik beelden zien!!!:o
The Freezzz


Vergroot m heel groot en dan kun je t zien, t schijnt maar 0,0002 sec verschil te zijn....
Muppy
quote:
Originally posted by The Freezzz
ploatje

Vergroot m heel groot en dan kun je t zien, t schijnt maar 0,0002 sec verschil te zijn....


en 3 mm is berekend via de computer...:eek:
BaRTeZ
Wat was het SUPER!

Ik zat schreeuwend voor de buis, die gekke gozer met zijn sprint op t laatste moment!

GEWELDIG! :D
Asperge
Ja idd wat een finish was dat zeg! Geweldig:D
dj_spare
dat scheelde echt een bilhaar :D
@win
Wat een mooi weekend voor de boerenleenbank en het complete Nederlandse fietsen! Die Rasmussen pikt gewoon die 'polka dotjersey' mee tot in Parijs :p
moogwai
Weer een geweldige etappe zeg! Gisteren mooi de hele dag de tour aan staan op de achtergrond (natuurlijk op de belg want dat commentaar is gewoon leuker :p) tijdens m'n werk. Wat een klasse van die Weening en vandaag van Rasmussen. :eyes: De Rabobank is echt goed bezig en de tour voor hun kan niet meer stuk na 2 erg magere jaren in de tour.

Maar wat een vette Tour de France is het al en de echte bergen moeten nog komen. Ik ben echt benieuwd naar het verdere verloop. Armstrong heeft hem zeker nog niet gewonnen.
SnuggLe
UIk ben ook zeer benieuwd ja. Hij kwam alleen te zitten. Zal dat nog een keer gebeuren? Kan Vino of Kloden (of zelfs Ullrich) hem aanpakken? Ik weet het niet. Ullrich is wel gevallen, hou dat ook effe in je achterhoofd. toch denk ik dat alleen T-Mobile iets kan, gezien zijn klimmers.

Iemand ideeen wie er in de bergen goed gaan rijden?
@win
quote:
Originally posted by SnuggLe
UIk ben ook zeer benieuwd ja. Hij kwam alleen te zitten. Zal dat nog een keer gebeuren? Kan Vino of Kloden (of zelfs Ullrich) hem aanpakken? Ik weet het niet. Ullrich is wel gevallen, hou dat ook effe in je achterhoofd. toch denk ik dat alleen T-Mobile iets kan, gezien zijn klimmers.

Iemand ideeen wie er in de bergen goed gaan rijden?


Ja Rasmussen en de T-Mobile's :p Voor de rest heb ik zo'n flauw vermoeden dat Beloki eindelijk op de weg terug is, maar die kan daarentegen ook zo weer wegvallen!

moogwai
quote:
Originally posted by SnuggLe
UIk ben ook zeer benieuwd ja. Hij kwam alleen te zitten. Zal dat nog een keer gebeuren? Kan Vino of Kloden (of zelfs Ullrich) hem aanpakken? Ik weet het niet. Ullrich is wel gevallen, hou dat ook effe in je achterhoofd. toch denk ik dat alleen T-Mobile iets kan, gezien zijn klimmers.

Iemand ideeen wie er in de bergen goed gaan rijden?


In de bergen kun je vaak een redelijk onbekende Spanjaard of Columbiaan verwachten. Verder wat kunnen Basso & Beloki? Ik ben ook benieuwd naar de prestaties van Menchov van de Rabobank.
DJ_Siesta
fryslan boppe he :P


Ben zeer benieuwd naar morgen, ik ga uitgebreid voor de tv hange met de ouwe, hopen op een mooie finale waarin ze armstrong kapot rijden, net zoals 3 jaar geleden bijna gebeurde, maar toen beloki helaas viel... Ik had nog wel willen zien wat er gebeurt was als die niet was gevallen.

hoop iig dat armstrong niet weeeeeeeeeeeeeeer wint
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement