return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Nieuw album Armin van Buuren (pg. 2)
View this Thread in Original format
kutvolkots
Alleen Serenity doet het voor mij, Waarom the longest day of my live er niet op staat is me een raadsel, dat vind ik Armin's beste track ooit. Eindelijk expirimenteerde hij eens. Prachtige mix tussen Noise en Trance.
@win
quote:
Originally posted by kutvolkots
Alleen Serenity doet het voor mij, Waarom the longest day of my live er niet op staat is me een raadsel, dat vind ik Armin's beste track ooit. Eindelijk expirimenteerde hij eens. Prachtige mix tussen Noise en Trance.


Zal wel een rechtenkwestie zijn ;)
kutvolkots
Oh ja... Het is en blijft natuurlijk een remix.
ahp2002
wat is noise kvk?
kutvolkots
Tim, alsjeblieft mallerd, 'Amar' voor mensen die me telefoonnummer kennen.

Maar Noise is zeg maar muziek die vrij is van standaartmiddellen als ritme, maten, melodieën etc.

Die pieptonen aan het begin en in de break is een voorbeeld van Noise muziek of die snel aanslaande basslijn aan het begin die klinkt als een machinegeweer, dat heet dan weer een Spectrobass. Er zaten ook wat oscilerende effecten in het nummer die het zeker goed zouden doen als noise.

Noise is zeg maar muziek zonder duidelijke melodieën of ritmes die eigenlijk zijn schoonheid ontleet door effecten en prettige tonen.
Muppy
quote:
Originally posted by kutvolkots
Tim, alsjeblieft mallerd, 'Amar' voor mensen die me telefoonnummer kennen.

Maar Noise is zeg maar muziek die vrij is van standaartmiddellen als ritme, maten, melodieën etc.

Die pieptonen aan het begin en in de break is een voorbeeld van Noise muziek of die snel aanslaande basslijn aan het begin die klinkt als een machinegeweer, dat heet dan weer een Spectrobass. Er zaten ook wat oscilerende effecten in het nummer die het zeker goed zouden doen als noise.

Noise is zeg maar muziek zonder duidelijke melodieën of ritmes die eigenlijk zijn schoonheid ontleet door effecten en prettige tonen.


juist...ben jij toevallig ook producer in dit genre? zou wel eens een typisch 'noise' nummer willen horen
kutvolkots
Ik probeer het te leren op het moment. Het is moeilijk om die noise Effecten te maken, probeer maar eens met ne synth iets te maken dat klinkt als water dat op een metalen plaat stuitert of zo.

Maar ik heb wel wat voor je.

http://www.seb.cc/spacializer/


Als je goed genoeg over die bollen beweegt kan je iets krijgen dat als simpele noise klinkt, maar echte noise heeft ook nog tonen er in en zo. Het gaat om de goeie balans. Dingen als die biepjes bij the longest day of my life zul je ook tegenkomen in Noise.
Keldana
quote:
Originally posted by kutvolkots
Waarom the longest day of my live er niet op staat is me een raadsel, dat vind ik Armin's beste track ooit.


Glad, that this piece of isn´t on the album ... beste Track ??? Not really ...
kutvolkots
Het zal wel een vooroordeel zijn maar volgens mij vind Jij Out of the Blue en Airwave goeie tranceplaten en heb jij een godverdomme hekel aan het uitproberen van nieuwe dingen.
kutvolkots
http://www.noisemp3.com/download_mp...8b9cabfb5ac53d6

Dat is noise van een gratis site.

http://www.noisemp3.com/ Dat is de site als je die track daarboven bevalt. Het is trouwens wel iets hardere noise dan dat ik zelf prefereer.

Original
quote:
Originally posted by kutvolkots
http://www.noisemp3.com/download_mp...8b9cabfb5ac53d6

Dat is noise van een gratis site.

http://www.noisemp3.com/ Dat is de site als je die track daarboven bevalt. Het is trouwens wel iets hardere noise dan dat ik zelf prefereer.

meer richting noisecore...
franzelare
cool!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement