return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Nieuw album Armin van Buuren (pg. 7)
View this Thread in Original format
BaRTeZ
quote:
Originally posted by kutvolkots
Man, denk je dat ik echt denk dat je het uitspreekt als plufiformiteit, iedere aap weet dat de r naast de f op het toetsenbord zit.


boven :o
kutvolkots
Dat is ook er naast, leer eens wat relativiteit.

Er bestaat niet zo iets als boven, zijdelings, onder, achter, er bestaat alleen naast. De enige reden dat wij dat zo ervaren is omdat ons evenwichtsorgaan op zwaartekracht werkt.

En trouwens, een toetsenbord licht plat dus al zou het volgens jouw systeem zijn zou het nog altijd achter zijn.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by kutvolkots
Dat is ook er naast, leer eens wat relativiteit.

Er bestaat niet zo iets als boven, zijdelings, onder, achter, er bestaat alleen naast. De enige reden dat wij dat zo ervaren is omdat ons evenwichtsorgaan op zwaartekracht werkt.

En trouwens, een toetsenbord licht plat dus al zou het volgens jouw systeem zijn zou het nog altijd achter zijn.


Wijsneus...
WebmaN
hij heeft gelijk...



bij de weg. de cd owned best wel een beetje naar mijn mening. er staan verschijdene nummers op die mij erg boeien. Wall of sound, Golddigger en Gypsy bijvoorbeeld. leuke cd om naar te luisteren. ongeveer net zo goed als Just be. enne zo goed was die cd nou ook weer niet he...
WebmaN
hij heeft gelijk...



bij de weg. de cd owned best wel een beetje naar mijn mening. er staan verschijdene nummers op die mij erg boeien. Wall of sound, Golddigger en Gypsy bijvoorbeeld. leuke cd om naar te luisteren. ongeveer net zo goed als Just be. enne zo goed was die cd nou ook weer niet he...
kutvolkots
Zwijg sterveling, de Djumbo Jump ownt dat.
basd
quote:
Originally posted by WebmaN
hij heeft gelijk...



bij de weg. de cd owned best wel een beetje naar mijn mening. er staan verschijdene nummers op die mij erg boeien. Wall of sound, Golddigger en Gypsy bijvoorbeeld. leuke cd om naar te luisteren. ongeveer net zo goed als Just be. enne zo goed was die cd nou ook weer niet he...

Hij 'owned' (wat een TMF-term trouwens), en daarna is ie ongeveer net zo goed als Just Be, die niet zo goed was?

Zal een beste CD wezen zeg.
New Wave
quote:
Originally posted by kutvolkots
Dat is ook er naast, leer eens wat relativiteit.

Er bestaat niet zo iets als boven, zijdelings, onder, achter, er bestaat alleen naast. De enige reden dat wij dat zo ervaren is omdat ons evenwichtsorgaan op zwaartekracht werkt.

En trouwens, een toetsenbord licht plat dus al zou het volgens jouw systeem zijn zou het nog altijd achter zijn.


De definitie van boven, zijdelings, onder, achter is een plaatsaanduiding die men ervaart in het zicht. Niet in welke stand een onderwerp bevind bepalend door de zwaartekracht.
Text of een afbeelding kunnen zich ergens onder bevinden maar heeft geen invloed op de zwaartekracht. We moeten jouw mening hier dus ontkrachtigen.
kutvolkots
Oh nee, het licht aan zwaartekracht, dat is bewezen door proefen in ruimtestations, elimineer de zwaartekracht en je complete gevoel voor onder, boven, voren, en achter verdwijnt.

Als de zwaartekracht opeens van 'boven' zou komen zou het voor je gevoel meteen onder worden.
BaRTeZ
quote:
Originally posted by kutvolkots
Oh nee, het licht aan zwaartekracht, dat is bewezen door proefen in ruimtestations, elimineer de zwaartekracht en je complete gevoel voor onder, boven, voren, en achter verdwijnt.

Als de zwaartekracht opeens van 'boven' zou komen zou het voor je gevoel meteen onder worden.


Het blijft hilarisch dat iemand die zo wetenschappelijk wil overkomen, zulke debiele typfouten maakt. Bij mij ben je dan gelijk een stuk ongeloofwaardiger. :o :rolleyes:

New Wave
quote:
Originally posted by kutvolkots
Oh nee, het licht aan zwaartekracht, dat is bewezen door proefen in ruimtestations, elimineer de zwaartekracht en je complete gevoel voor onder, boven, voren, en achter verdwijnt.

Als de zwaartekracht opeens van 'boven' zou komen zou het voor je gevoel meteen onder worden.


Je hebt niet goed gelezen.

Leg dit vlak op een tafel die in de lengte en in de breedte water pas is gebalanceerd.

-A-
C0D
-B-

C staat links naast 0
D staat rechts naast 0
B staat onder 0
a staat boven 0

Bij objecten in een horizontale as is geen andere aanduiding mogelijk dan onder/boven. Jij hebt het alleen over objecten in een verticale stand. Je vergeet dus de helft.
kutvolkots
Nee, want de zwaartekracht bepaald wat verticaal is als horizontaal opeens verticaal wordt verschuift het hele model.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement