return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Nieuw album Armin van Buuren (pg. 3)
View this Thread in Original format
eXos
quote:
Originally posted by kutvolkots
Het zal wel een vooroordeel zijn maar volgens mij vind Jij Out of the Blue en Airwave goeie tranceplaten en heb jij een godverdomme hekel aan het uitproberen van nieuwe dingen.


Goede trance was er in 1998-2001, alles wat erna komt valt of niet meer onder de noemer trance of is gewoon niet goed genoeg om een classic te worden...
franzelare
ouwe lul
Asperge
Ik bne het er wel mee eens en ik ben zkr geen oude lul:p
kutvolkots
De trance uit die tijd vind ik ing commercieel klinken, allemaal uplifting, experimimenteert nergens, goedkope emoties etc kortom, alles wat een liedje nodig heeft om populair te zijn.
basd
quote:
Originally posted by kutvolkots
De trance uit die tijd vind ik ing commercieel klinken, allemaal uplifting, experimimenteert nergens, goedkope emoties etc kortom, alles wat een liedje nodig heeft om populair te zijn.

Ook in die tijd werden er wel goede platen uitgebracht, niet alleen maar standaard kazige uplifting tracks. Gewoon beter zoeken.
New Wave
quote:
Originally posted by kutvolkots
De trance uit die tijd vind ik ing commercieel klinken, allemaal uplifting, experimimenteert nergens, goedkope emoties etc kortom, alles wat een liedje nodig heeft om populair te zijn.


Ejh Sjaak, toen liep jij nog in je pampers.:o
1998/1999 (Innercity 1999) was tenminste nog van die zweef trance, dat was nog een beetje te beffen. Nu is het enkel bagger.
kutvolkots
Buah, ik vind end 2003 en begin 2004 toch echt de beste tijd voor trance, toen was het temminste dramatische experimenterende muziek, 2005 is het dansmuziek geworden en in 1999 etc was het gewoon airwave/out of the blue.
basd
quote:
Originally posted by kutvolkots
Buah, ik vind end 2003 en begin 2004 toch echt de beste tijd voor trance, toen was het temminste dramatische experimenterende muziek, 2005 is het dansmuziek geworden en in 1999 etc was het gewoon airwave/out of the blue.

Met dat "dramatisch" ben ik het in ieder geval wel eens.
kutvolkots
Oh en trouwens, elke plaat die 'classic' is geworden waren platen met simpele emoties die nergens expirimenteren en gewoon heel simpel in elkaar zitten en ze zijn zowat allemaal uplifting.
DJ_Siesta
en wat vinden we er van??


vind hem echt retevet, vooral die track met G & D! WOW!!!! wat ontzettend vet!!

MaGiK54
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
en wat vinden we er van??


vind hem echt retevet, vooral die track met G & D! WOW!!!! wat ontzettend vet!!


Hij is nog nie te koop.....:tongue2

En nu al druk bezig met het binnenhalen van de cee dee :crazy:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hij is nog nie te koop.....:tongue2



oja dat is waar ook ja :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement