return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Nieuw album Armin van Buuren (pg. 6)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by @win
Ik ga het album pas checken als hij in de winkel ligt, een keer lekker ouderwets doen :)


Ik ga 'm ook zeker kopen. Daarna meteen rippen en dan krijgt Shivers een mooi plekje naast 76 en dan raak ik nooit meer aan, want ik luister toch alleen nog maar naar mp3's :p

quote:
Originally posted by Phortastic
Ulrich Schnauss - A Strangely Isolated Place
Trafik - Bullet
JDS - The Adventures Of The Purple Funky Monkey
Orkidea - Taika - Selected Works ´98 - ´03
Mirco De Govia - Chronoscale
Pole Folder - Zero Gold
B.I.G. - Mindscapes

om er maar even 7 te noemen...


Eerlijk gezegd ken ik er geen één van. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze mij kunnen boeien :)
eieregooie
quote:
Originally posted by moogwai
Eerlijk gezegd ken ik er geen één van. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze mij kunnen boeien :)


Mirco toch wel? Ook een aardig album vinnik die van Probspot en van Way Out West.
Phortastic
WoW - Don't look now was ik idd ook nog vergeten.
Phortastic
quote:
Originally posted by moogwai



Eerlijk gezegd ken ik er geen één van. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze mij kunnen boeien :)



dus omdat je er geen 1 van kent ga je er van uit dat ze je niet kunnen boeien? Verkeerde instelling :)
DJ_Siesta
ik ken ze alle 6, en ze zijn stuk voor stuk een kut vol met kots, zo slecht ;)
BaRTeZ
quote:
Originally posted by kutvolkots
Plufiformiteit is een goed iets, cultuur niet. Eetbare slipjes ook niet.


Gast, dat je stoer wilt praten OK. Maar typ je dure, moeilijke woorden dan in ieder geval goed: pluriformiteit. :o :rolleyes:


En Siesta, wat vind jij goede albums dan? (Behalve Shivers, lol)
Phortastic
Waarschijnlijk albums van DJ Jean :o
moogwai
Geef mij dan maar Charlottenburg van Charly Lownoise & Mental Theo of Party Animals - Good Vibrations. Dit zijn pas albums! :eyes:

(ja, serieus, deze heb ik echt veel geluisterd! Zeker vaker dan alle albums van Tiesto, Armin en Ferry bij elkaar :p).

Maar ff ontopic. Empty State, en ZoCola zijn toch echt wel vette tunes!
DJ_Siesta
lache kan je wat je wil, maar die mixcds vna jean ownen altijd de pan uit :o

Wat ik goede cds vind? Chicane - Far from the maddening crowd, ATB - No silence (ja staan echt hele goede chillers op), Tiefschwartz - Eat books vind ik erg appart, maar staan echt leuke originele nummers op, Bloom van G&D (tja mix album, of gewoon album) vind ik gewoon erg goede cd, zijn nog wel meer cds die ik goed vind

Just be van tiesot vond ik echt slecht, zn 1e was echt gaaf. 76 vind ik ook goed album, en shiver ook, ik zie qua kwaliteit geen verschil tussen deze albums, oja fc - right of way is ook lekker
Phortastic
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
lache kan je wat je wil, maar die mixcds vna jean ownen altijd de pan uit :o



:stongue:

antz66
van buuren hes
kutvolkots
Man, denk je dat ik echt denk dat je het uitspreekt als plufiformiteit, iedere aap weet dat de r naast de f op het toetsenbord zit.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement