|
Nieuw album Armin van Buuren (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
Alleen 'Who Is Watching' is top, maar dat komt door die geweldige stem van Nadia :)
De rest is ok, gemiddeld, matig, gaar of rete ruk
Erg teleurstellend :o :( |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | [01:23:06] [Niek][ Morg: heb je em nog nie?:-O
[01:23:18] Davy: hoezo ?
[01:23:19] Davy: :S
[01:23:28] [Niek][ Morg: khad gedacht dat je em al zou hebben :P
[01:23:45] [Niek][ Morg: brb
[01:23:53] Davy: Geplande releasedatum 08-08-2005
[01:24:00] * [Niek][ Morgen Jarig :D][ Mylo - In My Arms (8)] is nu
Zo terug
[01:24:09] Davy: dan is ie nog niet uit :') |
Ik dacht al :haha: |
|
|
| Dj_Day-V |
Gaat ie het vergelijken met Just Be he :stongue: (Die al meer dan 1 jaar uit is)
Btw waar lees je dat adagio de TIC anthem is ? :nervous: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Gaat ie het vergelijken met Just Be he :stongue: (Die al meer dan 1 jaar uit is)
Btw waar lees je dat adagio de TIC anthem is ? :nervous: |
bartez maakt zich tenminste niet onsterfelijk belachelijk in #asot he kneus :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
en ja dit is totaal offtopic en doet er totaal niet toe maar kon me niet weerhouden dit even te vermelden :haha: |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Gaat ie het vergelijken met Just Be he :stongue: (Die al meer dan 1 jaar uit is)
Btw waar lees je dat adagio de TIC anthem is ? :nervous: |
Sinds wanneer is een vergelijking aan tijd verbonden? Vooral in de trance wereld, waar ALTIJD vergeleken wordt met 'vroeger' ("Tracks in 2001 blabla waren beter", "vroeger was trance nog vet", "toen trance nog niet commercieel was, waren de nummers veeeeel toffer" en de "alle plaatjes van het A State Of Trance label klinken, net als toen ze net begonnen, nog steeds hetzelfde" etc etc).
Reacties als: "at least he's finding new stuff and doing new stuff and that is quite rare nowadays" en "VERY nice album! I think most of the people who dont like it, have to learn to listen this kinda music, it isnt the ty trance what is made by 213231231341313131 ty trance producers. (except for serenity and shivers). I like the new sound."... Kom op, het klinkt als wat Tiesto gedaan heeft, maar hij deed het EEN JAAR GELEDEN.
En ow ja, voordat ook hier reacties komen zoals die van Siesta ("lol @ bartez, maybe uve eaten to much tiesto cookies"). Ik ben/was altijd een fan van Armin, veel meer dan van Tiesto :)
En ow ja #2, als je bij TiC1 was geweest, en net als mij kippenvel had gekregen bij het intro daar, dan had je geweten dat Adagio For Strings toch wel het (weliswaar ongekroonde) anthem was. (Hij draaide daarvoor nog wel Magik Journey, maar dat was te kort en niet op het hoogtepunt :)) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
En ow ja #2, als je bij TiC1 was geweest, en net als mij kippenvel had gekregen bij het intro daar, dan had je geweten dat Adagio For Strings toch wel het (weliswaar ongekroonde) anthem was. (Hij draaide daarvoor nog wel Magik Journey, maar dat was te kort en niet op het hoogtepunt :)) |
Meneer is een MP3-n3rd die nog nooit een feessie in echt heeft meegemaakt...hij weet dus niet waarover hij praat......kan hij ook niks aan doen hoor :D :D ;) |
|
|
| ZZandirt |
ik wil niet veel zeggen en zeker geen mensen dissen, echter had ik dit soort geluid al gemaakt toen ik voor natuurkunde een buizenradio aan een paar interfaces had gesoldeerd en er een glas appelsap overheen had gestoten....(15 jaar geleden. ben ik nou ongewild de eerste noiseguru??)
(op sommige dingen MOET je wel reageren....:D) |
|
|
| DJ_Siesta |
sorry maar hier dram je echt door, gaat echt nergens over |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Phortastic
bartez maakt zich tenminste niet onsterfelijk belachelijk in #asot he kneus :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
:conf:
Alee, gaan we onzin praten ? :o |
|
|
| ambs |
wat een verschil tussen shivers en 76! zou bijna niet eens denken dat het van de zelfde dj was.
Ik vind Wall of Sound, Empty State, Zocalo en Serenity echt goed...
De rest moet ik misschien nog aan wennen of misschien ook niet. haha, Maar ik koop het album wel als ie uitkomt :) |
|
|
| kutvolkots |
| Producer® Misschien? |
|
|
|
|