return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
ביקורת על אפליפטינג (pg. 3)
View this Thread in Original format
coby
אני מבין את מה שאתה אומר אילן ויכול להיות שאתה צודק

אבל זה עדין לא מסביר למה נראה ולא רק לי שהקטעים אפילו הטובים שביניהם מראים רמה נמוכה של מורכבות והשקעה...
אני לא חושב שזה דבר רגיל שקורה בכל סגנון אני מרגיש כאילו הסגנון הזה הפך להיות ממש "זול"

כאילו היוצרים מרגישים שהם לא צריכים לחשוב הרבה בשביל לעשות קטע מצליח..
למרות שאף פעם אפליפטינג לא היה כזה מורכב, אבל רוב הקטעים בעבר היו יותר מקיק הי האט ו 2 לידים...

בפרוגרסיב אני מוצא המון השקעה לעומת זאת, אולי פשוט כל היוצרים הרציניים עברו לסגנון הזה..
Shahar
יאללה דיי חלאס עם הויכוח הזה
כל תוכנית של ארמין אנחנו רואים קטעים חדשים שחלק מהם אפליפטינג ואנחנו מתלהבים מהם ומחכים להם וחלק פה אפילו קונים אותם סבבה קובי זה לא מחדש לך אל תשמע את זה חלאס

למה בנאדם שנשוי 5 שנים אישתו מחדשת לו כל חודש? וואלה לא ועדיין הוא איתה
לא מתאים לך עבור סגנון וזהו
coby
כה צודק

אני עובר למזרחית
KrazyDJs
quote:
Originally posted by coby
כה צודק

אני עובר למזרחית


ומי המציא את המילההההה
אהבההההההההההההה
שהיא שורפת לבבותתתתתתתתתתתתתתתתת



דוגרי שחר מה מפריע לך, זה לא שיש וויכוח..פשוט יש דיון על נושא שקשור לטראנס, בדיוק כמו שכולם רוצים שיהיה...למה להפסיק אותו?
Glenn-Holmes
דווקא הדוגמא ששחר הביא יש לה נוקודות חפיפה לנושא המדובר...שווה לחשוב על זה...
אבל אליאור צודק
שחר יש פה דיון אני חושב מאוד פורה וחשוב...
קובי אומר דברים חשובים שאתה יכול להסכים ואתה יכול לא להסכים
ואני עם חלק ממשאומר מסכים ועם חלק לא
אבל חשוב שהוא מעלה את זה
וטוב לדבר על זה
Flotser
quote:
Originally posted by coby
כה צודק

אני עובר למזרחית


פעם הפקתי איזה קטע מזרחית עם מנגינה של עופר לוי ב
FL
תנסה זה כיף!!
:p
skelz
תשמעו אני לא יודע מה איתכם אבל אצלי אפליפטינג מתחלק ל 2 חלקים..
Uplifting שפשוטו כמשמעו.. אפליפטינג שנועד להרים את הקהל ולתת מצב רוח
והחלק השני
Emotional Uplifting שזה הדובדבן שעל הקצפת של המילקשייק שלי..

שאני אומר אפליפטינג אני מתכוון לקטעים כמו
A Force - Continental Chaos
Yahel - Avalanche
Yahel - Avalanche (Senses Remix)
זה קטעים.. שפשוט מוטבע עליהם בגדול
"פוטנציאל לגדולות"
זה קטעים שפשוט נותנים מצב רוח והרגשה טובה
Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
Motorcycle - As The Rush Comes -> Original + Above & Beyond Mix
Dutchforce - Deadline - קטע קלאסי.. יכול גם להשתייך לאמושנאל..
Rank 1 - Airwave גם..
יודעים מה..
Ron Van Den Beauken - Timeless תגידו הקטע הזה לא נועד בשביל לפוצץ.. הוא פשוט מפציץץץץץ ברמות שלא ניתן לתאר
Mind One - Star For Me - בקונסרט הקודם.. אנשים עפו באוויר מהקטע הזה
Mind One - Only Memories חבל שלא תפס חזק.. באמת חבל.. אם זה היה מקבל מספיק תמיכה היה יכול לתפוס גם חזק
8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Mix) - זה גם קטע שנועד להפציץ.. בשבילי גם שייך לאמושנל
Mac J - Nightware - ראנק1 איפה אתם איפה.. נטשתם לטכנו רעעעעעעע ואכזר :(
M.I.K.E. Pres Absolute - New Horizon - פצצה של קטע.. מייק אני מוריד בפנייך את הכובע
M.I.K.E. - Massive Motion
Push - R.E.S.P.E.C.T.
Nu NRG - Dreamland (G & M Project Mix)


וכשאני אומר אמושנל אפליפטינג
אני מתכוון ל..
Dreas - Sonic Rush
Armin Van Buuren vs System F - From The Heart - כשאני רוצה לרשום משהו על זה פשוט אין לי מילים..
Solar Stone Vs Scott Bond - 3rd Earth (Original Mix)
Elecrovoya - Whispers + Effevesce
Gareth Emery & Jon O'Bir - Escapade
Adam White & Andy Moor - White Room
System F - Solstice
Oceanlab - Clear Blue Water
Oceanlab - Sky falls down
Oceanlab - Beautiful Together (Signum Remix) - אחד הדברים הכי יפים שאי פעם סיגאם יצרו.. באמת.. פשוט יצירת אומנות

אלה קטעים שפשוט מלאים ברגש.. מפוצצצצצצים ברגש
רגש יוצא להם מהראבקקקקקקקקקקקקק

ולסיום אני שומר קטע מיוחד
שאני יודע שלכולם כבר נמאס לשמוע ממנו
אבל הסיבה לכך שהוא תפס כל כך הרבה זמן בסצנה היא עצם זה שהוא שילוב של ה 2
גם אפליפטינג אמיתי וטהור וגם אמושנאל אפליפטינג
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren Remix)

(אני מחכה ל flames..)
m0sh
אילן אני עולה מדגרה והיום שמעתי
audioslave
באוטו והיה בן זונה

ואם אתם לא יודעים אז זה
rage aginst the machine
עם קריס קונרל
שהיה הסולן של
soundgradan
שאתם בטוח מכירים
black hole sunnnnnnnn wont you come

זה כבר רוק הרבה יותר חזק...

ולא משנה שקולדפליי או אואזיס לא אותו דבר...אני שומע הרוב דברים יותר ישנים שלהם
אבל באלבום החדש של קולדפליי שהוא די רקוב , גילתי כמה שירים טובים

אני עדיין אוהב את המוזיקה האלקטורנית רק פשוט לא שומע יותר מידי...
yaman
quote:
Originally posted by skelz
ולסיום אני שומר קטע מיוחד
שאני יודע שלכולם כבר נמאס לשמוע ממנו
אבל הסיבה לכך שהוא תפס כל כך הרבה זמן בסצנה היא עצם זה שהוא שילוב של ה 2
גם אפליפטינג אמיתי וטהור וגם אמושנאל אפליפטינג
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren Remix)


ואלללללללללה מסכים איתך חושרמוטההההההההההה

תראה בדוגרי כל רמיקס של ארמין זה פשוט הפצצות

גם Iio - Rupture (Armin Van Buuren Remix)

אבל מותק אל תשכח שזה 2003 ומטה

ומשה שאנחנו מדברים כאן זה קטעים של השנה והלאה
skelz
quote:
Originally posted by yaman
אבל מותק אל תשכח שזה 2003 ומטה

ומשה שאנחנו מדברים כאן זה קטעים של השנה והלאה


בגלל זה כבר אני לא מוריד כמעט קטעים..
צימצמתי בצורה משמעותית את ההורדות שלי
אתה לא מתאר לך עד כמה
היו זמנים שבלי 200 מגה ביום הורדה של MP3
לא הייתי סוגר תיום
200 מגה.. תעשו חשבון
זה גיגה בשבוע

yaman
quote:
Originally posted by skelz
בגלל זה כבר אני לא מוריד כמעט קטעים..
צימצמתי בצורה משמעותית את ההורדות שלי
אתה לא מתאר לך עד כמה
היו זמנים שבלי 200 מגה ביום הורדה של MP3
לא הייתי סוגר תיום
200 מגה.. תעשו חשבון
זה גיגה בשבוע


גם אני צמצמתי הורדות ואני בטוח שיש עוד

אבל מה אפשר לעשות?


בדוגרי אני עדיין די מבסוט מכל הקטעים שיצאו השנה ואני בטוח שיש עוד
dan_yarok!!
כבר דיברו על זה פה פעם אם אני לא טועה
ארמין אני זוכר שציטטו אותו אפילו אומר משו כמו
הטרנס לא מת הוא בתקופת מעבר או משו כזה לא זוכר כבר,
בכל מקרה
הרוב פה אמרו דברים נכונים
הטרנס הוא לא אותו טרנס של השנים האחרונות
אפשר אפילו להשוות בין 2004 ל2005 ואני ימצא פי 10 יותר קטעים
אפליפטינג טובים ב2004 מ2005
וזה מתקשר למה שאמרתם על צמצום הורדות אז ואוואו כמה שזה בולט אצלי
אני זוכר איך הייתי צריך כל פעם למחוק משהו אחר מהארד דיסק כי הוא פשוט היה מפוצץ טראקים שנה שעברה
השנה שהבאתי חדש יש לי מספיק מקום יותר מדי אפילו.
יש משהו אבל שאני לא מבין
אתם מדברים על זה שיוצאים המון קטעים לא איכותיים
ומעט שכן אז איפה כל היוצרים הצעירים, איפה כל ההבטחות החדשות שהיה לנו,
סתומרת היו לי צפיות ממש גבוהות מהשנה והזאת וכמו רובכם התאכזבתי מהרבה מאוד קטעים, נקווה לטוב בכל זאת בתקופה האטחרונה ראינו כמה קטעים טובים שיצאו :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement