|
ביקורת על אפליפטינג (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by coby
לא הבנת...אני יודע שלא יכולים לעזור לי
אני אומר לך שזה לא כמו שאתה אומר אני רציתי לדעת מה אחרים חושבים..
כמו סקר טוב...
לא הודעה -> שאלה
לא קרה לך שאתה חושב משהו ואתה רוצה לדעת מה אחרים חושבים |
שמע תעשה מה בראש שך אנלא בא להגיד לך לא לכתוב
אבל תכלס תבא כותב נמאס לי מאפליפטינג זה לא מחדש זה לא כמו פעם וזה
נו סבבה מה.. |
|
|
| YuVaL |
שחר, אחרי מספר הסברים אתה עדיין נראה לי לא מבין מה קובי מנסה לעשות פה
הוא לא מנסה שיבואו וינחמו אותו ויגידו לו וואלה נכון אפליפטינג מת וזהו.. שהוא ירגיש טוב עם עצמו
הוא רוצה לשמוע את הדעות של אחרים לגבי הנושא הזה... זה הכל =) |
|
|
| coby |
| אוו סוף סוף מישהו הבין... |
|
|
| YoraY |
קוביייייייי די אחי אין כמו קלאב טראנס........
איןאין.... :)
Yoji Biomehanika - Monochroma
וואואווווו:> |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by yaman
2003-09-05 Armin van Buuren Live at DiFM Exposure Online Dance Music Festival (INET)
01 Hemstock & Jennings Feat. Adam White - Reverence
02 Conjure One - Centre Of The Sun (Junkie XL Remix)
03 Questia - Crystal Clouds
04 Mr Sam vs Tim Coltrane Present The Tribute - One more Day (Original Mix)
05 Envio - Touched By The Sun (Original Mix)
06 Mono - Rise
07 Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Remix)
08 Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix)
09 Darren Tate Vs Jono Grant - Nocturnal Creatures (Jono Grant Remix)
10 Lange Pres. Firewall- Killimanjaaro
11 Paul van Dyk Feat. Vega 4 - Time of our Lives (Paul van Dyk Club Mix)
12 Armin van Buuren Feat. Justine Suissa - Burned With Desire (Rising Star Dub)
13 Andain - Beautiful Things (Josh Gabriel Tech Mix)
2005-07-12 Armin van Buuren Live at Armada Night in Club Amnesia on Ibiza (BNN 2005-08-06) (ES)
01 Mike Foyle Feat. The Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)
02 Alex Stealthy - Able To Forget
03 Max Graham Feat. Jessica Jacobs - I Know You're Gone
04 Eye Wall - Bad Deal (Remy & Roland Klinkenberg Remix)
05 ID - ID
06 Jonas Steur - Silent Waves
07 Gabriel & Dresden - Arcadia (Original Mix)
08 Perry O'Neil - Gravity
09 Randy Katana - Pleasure Island (Dub Mix)
10 Allure - The Loves we Lost
הסט הראשון מ2003 לדעתי הסט הכי טוב ששמעתי אי פעם
והיום........... |
השוואה יפה....
אני אומר מחאה נגד פרוגרסיב! מי הולך איתי
!@$@$!$!
:\ ?אה זה לא פורום ניצחונות פה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by YoraY
:\ ?אה זה לא פורום ניצחונות פה |
Good morning .... ISRAEL! |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DjChook
Good morning .... ISRAEL! |
:D :tongue2 :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני חייב להגיד לשחר ממש חייב
הטרד הזה היה הטרד הגדול ביותר מבחינת תגובות שנפתח והמעניין ביותר בכמה חודשים האחרונים
זה טרד על מוזיקה שכולנו אוהבים
יש כל כך הרבה טרדים מטומטים שנפתחים פה (2000 פוסטים 5000 פוסטים וכדומה)
ואתה מוצא זמן להתלונן דווקא על זה?
קטנוני
אני מבין מה מפריע לך...העובדה שמוזיקה שאתה עדיין נהנה ממנה (וגם אני נהנה מנה ) נקטלת כאן ע"י מישהו ויוצרת גל של קטילות כביכול
אבל זה לא המצב
זה משאתה חושב שאתה רואה
קובי לא מחפש להגיד שהמוזיקה לא מרגשת
הוא אומר שהמוזיקה מעניינת אותו והוא עדיין יכול להנות ממנה מאוד כמו בעבר אם רק היוצרים של היום יחפשו לחדש
אם רק לפני שיוצא עוד קטע עם מלודיה בסיסית ועליות משעממות אותו יוצר ישב עם הקטע שבוע באולפן ויחפש רעיונות לשדרג באופן משמעותי את הקטע שלו
אז נכון אין לנו פה יוצרים שיקראו את זה ויפנימו...ובכל זאת האין זה ראוי לפחות לדיון פורה? |
|
|
| YuVaL |
Haleloya =)
Praise the lord ma brotha =) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני חייב להגיד לשחר ממש חייב
הטרד הזה היה הטרד הגדול ביותר מבחינת תגובות שנפתח והמעניין ביותר בכמה חודשים האחרונים
זה טרד על מוזיקה שכולנו אוהבים
יש כל כך הרבה טרדים מטומטים שנפתחים פה (2000 פוסטים 5000 פוסטים וכדומה)
ואתה מוצא זמן להתלונן דווקא על זה?
קטנוני
אני מבין מה מפריע לך...העובדה שמוזיקה שאתה עדיין נהנה ממנה (וגם אני נהנה מנה ) נקטלת כאן ע"י מישהו ויוצרת גל של קטילות כביכול
אבל זה לא המצב
זה משאתה חושב שאתה רואה
קובי לא מחפש להגיד שהמוזיקה לא מרגשת
הוא אומר שהמוזיקה מעניינת אותו והוא עדיין יכול להנות ממנה מאוד כמו בעבר אם רק היוצרים של היום יחפשו לחדש
אם רק לפני שיוצא עוד קטע עם מלודיה בסיסית ועליות משעממות אותו יוצר ישב עם הקטע שבוע באולפן ויחפש רעיונות לשדרג באופן משמעותי את הקטע שלו
אז נכון אין לנו פה יוצרים שיקראו את זה ויפנימו...ובכל זאת האין זה ראוי לפחות לדיון פורה? |
שמע ראית איזה דוגמאות הבאתי
ושורה תחתונה מי שלא בא לו לשמוע תסגנון הזה שלא ישמע ושלום על ישראל |
|
|
| m0sh |
| שחר אתה רק שחור על לבן.... |
|
|
|
|