return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
ביקורת על אפליפטינג (pg. 4)
View this Thread in Original format
coby
quote:
Originally posted by Flotser
פעם הפקתי איזה קטע מזרחית עם מנגינה של עופר לוי ב
FL
תנסה זה כיף!!
:p



חחחחח אתה שלחת לי אתזה מזמן, יכול להיות שיש לי אתזה עדין



בקשר לנושא הטרד אני שמח לראות שאני לא היחיד שחושב את הדברים האלה...
אולי בגלל זה יבש כאן בפורום :\
DjChook
quote:
Originally posted by coby

בקשר לנושא הטרד אני שמח לראות שאני לא היחיד שחושב את הדברים האלה...
אולי בגלל זה יבש כאן בפורום :\


בכמה ימים אחרונים ממש התעורר פה
לדעתי לפחות
Flotser
quote:
Originally posted by yaman
ואלללללללללה מסכים איתך חושרמוטההההההההההה

תראה בדוגרי כל רמיקס של ארמין זה פשוט הפצצות




הרמיקס של אמרין
ל
as the rush comes
סתם מעפן יחסית למקורי דווקא
בכלל כל הקטעים שמה ברשימה רובם סתם ככה ככה
זה למה זה מבאס,
למה אנשים מסביב ממליצים במלא התלהבות על עוד קטע ועוד קטע ואז שאתה בא לשמוע בעצמך
זה נשמע סתם

כמובן שיש גם יוצאי דופן
כי זה לא שכל המפקי טראנס בעולם התעורוו יום אחד עם פיגור שכלי
אבל יוצא יותר מדי זבל ואנשים אפילו פה לא מסננים מספיק

כמו שתנסה עכשיו למצוא שיר היפ הופ אחד טוב
מבין כל האומנים האלה המוכרים שיש ב
MTV
(nelly, 50 cent, eminem, jay z, snoop dog....)
כל כך הרבה זבל שאיכס לא בא לך לנסות בכלל לחפש שמה משוה טוב.
למרות שבטוח יש פה ושם, כי כל השמות הגדולים האלה לא נמצאים שמה סתם...
מצד שני תילך איזה 10 שנים אחורה בהיפ הופ
תמצא הרבה יותר דברים

מסרחא זה בעיה
m0sh
יש הבדל קצת בין אפליפטינג לרוק

אני מתכוון זה לא יעזור אבל אמנים בשלב מסויים ממצאים את עצמם וחלק ממשיכים רק בשביל הכסף...אבל זה לעולם לא יהיה אותו דבר אבל באפליפטינג זה נראה כמו שזה הסגנון יותר מכל אמן לעצמו

אבל בעצם אנחנו צריכים להיות פתוחים לכל דבר וגם להגיד תודה לשנים הנפלאות שהיו...הגיע הזמן להתבגר...ככה זה צריך להיות אם אתה מרגיש שאתה כבר לא יכול לשמוע

אני עכשיו תאמת מעדיף לשמוע בבית וגם עכשיו באוטו רוק.
אבל עכשיו בדיוק תיקלטתי כמה שירים של צ'ייבל ואנג'לו
ומאד נהנתי...יהיה לי קשה אבל לעלות עליהם עכשיו

הפתרון?
שהייתי באיביזה התשוקה למוזיקה הזאת חזרה...כדאי לנסות

וחן רק שתדע אני מציין את זה כבר פה
באיביזה יש לך גם מלא ראפ ואפילו יש רוק
ועוד משהו גם באיביזה שהתשוקה חזרה...אז התחלתי להכנס לרוק הרבה יותר חזק...
coby
אני בזמן האחרון שומע מלא מוסיקה קלאסית וברייקביט

לפני כמה חודשים הורדתי כמה קטעים של פאט בוי סלים, ששמעתי מזמן אבל לא ידעתי כלום אז..
איך נגנבתי מהמוסיקה שלו הוא כזה תותח, אין רגע אחד משעמם והכל מקצועי לאאלה וסאונדים מגניבים...

גם בהאוס ופרוגרסיב גיליתי שיש הרבה דברים מענינים..
נראה לי שאני צריך לקפוץ לאילן לשמוע כמה תקליטים

ודרך אגב התחלתי ממש לאהוב את
hello strings
ממש קטע יפה...

קיצר אני חושב שלייבלים צריכים להעלות את הרף בהרבה..בשביל שישתחרר פחות חרא
cluBBer
האם מישהו זוכר את הסיפור הבא:

אחרי שפרי הוציא את הטראק
OUT OF THE BLUE
FAITHLESS
?רצו לתבוע אותו בגלל שפרי גנב מהם את הסאונד בטענה שהם המציאו

והאם זה נכון שהטראק היה הראשון שהוגדר כסגנון קלאב -טראנס?
Viber
בקשר לעניין ההשקעה:

הידעתם ש
CARTE BLANCHE
נעשה ביום אחד?

והידעתפ ש
AS THE RUSH COMES
שאני לא אוהב דרך אגב נעשה גם ביום-יומיים?
DjChook
quote:
Originally posted by Viber
בקשר לעניין ההשקעה:

הידעתם ש
CARTE BLANCHE
נעשה ביום אחד?

והידעתפ ש
AS THE RUSH COMES
שאני לא אוהב דרך אגב נעשה גם ביום-יומיים?


מאיפה המידע אם יורשה לי לשאול
Viber
ראיונות עם וינסנט דה מור(עם אלעד עמדי אלא מי...) ודייב דרסדן,וינסנט אמר גם שהוא מתחיל טראקים בזה שהוא יושב ליד סינט ומתחיל לאלתר עד שהוא מגיע למשו.


אחרי קארט בלאנש פרי קורסטן רב איתו,נתן לו מכות וגירש אותו מהאולפן ולכן הם הפסיקו אבל זה כבר שמועות
:p
m0sh
as the rush comes

הם כתבו את המילים שלו בכמה שעות

ואם היית יוצר היית מבין שכמות הימים שאתה עובד על שיר לא קובעת כמה הוא טוב
ביום אחד בא לך הרעיון ואתה זורם וככה זה...

Viber
quote:
Originally posted by m0sh
as the rush comes

הם כתבו את המילים שלו בכמה שעות

ואם היית יוצר היית מבין שכמות הימים שאתה עובד על שיר לא קובעת כמה הוא טוב
ביום אחד בא לך הרעיון ואתה זורם וככה זה...


זאת הייתה כל הפואנטה של הפוסט,להדגיש שטראקים גדולים\טראקים שניחשבים לגדולים לא נוצרים תמיד אחרי השקעה ומחשבה של חודשים.
coby
הזמן עבודה עצמו באמת לא אומר כלום זה בסך הכל קטע טכני..

ההשקעה באה ברצון לבצע את כל הרעיונות שמאלתרים ומגיעים באופן ספונטני,

כאילו, אני למשל פעם הייתי חושב על משהו ואז קוטל אתזה כי אין לי כח להכין את הסאונד הזה שעה ולחתוך ולהדביק ופה ושם..

עכשיו אני ינסה אתזה אפילו אם זה יצא לא טוב לפחות ניסיתי..

ובגדול הרצון לעשות משהו מעניין ואיכותי, כאילו זה קשה להסביר קצת
יש אנשים שמחליטים כבר איך ישמע הקטע לפי הסטנדרטים הקיימים ולא עוצרים וחושבים בוא נעשה משהו שונה קצת או מעניין יותר..

אבל באמת שהזמן לא אומר כלום זה גם קטע של החלטות מהירות מה אני הכי אוהב, לי מאוד קשה להחליט אני תמיד מתעצבן כי יש יותר מידי אפשרויות ולוקח לי מלאא זמן לעבוד ככה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement