|
ביקורת על אפליפטינג (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
דוגרי שחר מה מפריע לך, זה לא שיש וויכוח..פשוט יש דיון על נושא שקשור לטראנס, בדיוק כמו שכולם רוצים שיהיה...למה להפסיק אותו? |
לא אמרתי להפסיק אמרתי חלאס להתלונן סתם
לדעתו אפליפטינג לא מחדש שלא ישמע אותו
וואלה הרבה אנשים פה הפסיקו להתלהב מטייסטו
נו אז?
נפתח טרד?!
אני נמאס לי מהשווארמה בתחנה מרכזית
תכלס לא אוהב יותר תחומוס שם
כוסרברבאק אז אנלא יאכל שם מה צריך לפתוח דיון על זה? |
|
|
| DjChook |
שחר אתה במחזור
ואני אצחק טילים אם תפתח טרד' על שווארמה שהפסקת לאכול |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אתה במחזור
|
אחושרמוטה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אתה במחזור
ואני אצחק טילים אם תפתח טרד' על שווארמה שהפסקת לאכול |
למה שאני יפתח מה אני משועמם? אנשים פה פותחים טרדים לספר לנו שנמאס להם מאפליפטינג נו מה הם רוצים שאני יכתוב סימן שאלה?
| quote: | Originally posted by coby
אחושרמוטה |
^
| |
|
|
| AlonMiz |
אחרי שקראתי את כל התגובות...
אני רוצה להגיד כמה מילים.
אני אחד שהמוזיקה העיקרית שאני שומע היא טראנס. אפליפטינג בעיקר.
כל אלה שדיברו על חוסר שינוי בסאונד, זה דיי נכון. זה קצת מפריע לי,
אבל זה לא ממש חשוב לי בשביל להנות מקטע טוב.
אישית, בשבילי הדבר החשוב ביותר בקטע הוא המלודיה, שתיהיה מרגשת וסוחפת.
שאני אומר מרגשת, זה מפוצץ ברגש, ולא מלודיה של כמה תווים (מה שרוב הקטעים החדשים, ואני מדגיש, רוב).
מצידי אפילו לשמוע מוזיקה קלאסית, בתנאי שתיהיה בה מלודיה מרגשת.
אז מבחינתי, כל הקטע של התפתחות האמנים ממש לא משפיעה עליי, מה שמשפיע עליי הוא המעבר לפרוגרסיב, שלפי דעתי סוג מוזיקה חסר רגש. אולי יותר מושקע ומקצועי ובעל גיוון דיי גדול, אבל חסר מלודיות מרגשות, וכנראה שבגלל זה אני לא ממש מתחבר אליו.
יהיו כאלה שיגידו לי שגם בפרוגרסיב ישנם מלודיות, אבל הם מלודיות רגועות כאלה, פחות מאוסות, יותר קצרות, ולא מרגשות כמו שאני מתכוון. (אולי זה נשמע כמו הכללה מאסיבית, אבל ישנה כמות מכובדת של פרוגרסיב שאני דיי אוהב)
אני לא רוצה להביא דוגמאות כי זה ייצור רושם שגוי על כל התגובה שלי וחבל. |
|
|
| coby |
זה בדיוק מה שחסר גם לי בפרוגרסיב...
אבל אני מעריך את הגיוון..
שחר מה ישך בסך הכל מדברים מה אתה לוקח אתזה קשה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by AlonMiz
אחרי שקראתי את כל התגובות...
אני רוצה להגיד כמה מילים.
אני אחד שהמוזיקה העיקרית שאני שומע היא טראנס. אפליפטינג בעיקר.
כל אלה שדיברו על חוסר שינוי בסאונד, זה דיי נכון. זה קצת מפריע לי,
אבל זה לא ממש חשוב לי בשביל להנות מקטע טוב.
אישית, בשבילי הדבר החשוב ביותר בקטע הוא המלודיה, שתיהיה מרגשת וסוחפת.
שאני אומר מרגשת, זה מפוצץ ברגש, ולא מלודיה של כמה תווים (מה שרוב הקטעים החדשים, ואני מדגיש, רוב).
מצידי אפילו לשמוע מוזיקה קלאסית, בתנאי שתיהיה בה מלודיה מרגשת.
אז מבחינתי, כל הקטע של התפתחות האמנים ממש לא משפיעה עליי, מה שמשפיע עליי הוא המעבר לפרוגרסיב, שלפי דעתי סוג מוזיקה חסר רגש. אולי יותר מושקע ומקצועי ובעל גיוון דיי גדול, אבל חסר מלודיות מרגשות, וכנראה שבגלל זה אני לא ממש מתחבר אליו.
יהיו כאלה שיגידו לי שגם בפרוגרסיב ישנם מלודיות, אבל הם מלודיות רגועות כאלה, פחות מאוסות, יותר קצרות, ולא מרגשות כמו שאני מתכוון. (אולי זה נשמע כמו הכללה מאסיבית, אבל ישנה כמות מכובדת של פרוגרסיב שאני דיי אוהב)
אני לא רוצה להביא דוגמאות כי זה ייצור רושם שגוי על כל התגובה שלי וחבל. |
בואנה אח שלי קלעת בול למה שאני חושב ותודה שרשמת את זה
אבל מה לעשות.....
הפורגרסיב היתפתח בתקופה של שנת 2004 ועד עכשיו ואת זה אפשר לראות כמעט בכל סט של החמישיה הגדולים
אני זוכר סטים של ארמין לא רחוקים משנת 2003 ש80% מהסטים היו של
אפליפטינג פשוט מהפנט בעוד שהיום זה בדיוק הפוך
אם תשוו את הסטים שלו מלפניי שנתיים שלוש אתם תקבלו סטים שאני רק יכול לחלום עליהם עכשיו וממש לצערי אני לא מאמין שארמין יחזור לסגנון של אפליפט נקי וזה ממש מאכזב אותי
וגם לטיאסטו....... כן טיאסטו שממש לא מזמן באיסיינשל מיקס שלו האחרון הביא סט משעמם תחת של 100% פרוגרסיב שאני לא האמנתי בכלל שהדי ג'יי שכביכול מנגן רק קלאב טראנס יעבור לסגנון הזה
רק לשם השוואה
2003-09-05 Armin van Buuren Live at DiFM Exposure Online Dance Music Festival (INET)
01 Hemstock & Jennings Feat. Adam White - Reverence
02 Conjure One - Centre Of The Sun (Junkie XL Remix)
03 Questia - Crystal Clouds
04 Mr Sam vs Tim Coltrane Present The Tribute - One more Day (Original Mix)
05 Envio - Touched By The Sun (Original Mix)
06 Mono - Rise
07 Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Remix)
08 Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix)
09 Darren Tate Vs Jono Grant - Nocturnal Creatures (Jono Grant Remix)
10 Lange Pres. Firewall- Killimanjaaro
11 Paul van Dyk Feat. Vega 4 - Time of our Lives (Paul van Dyk Club Mix)
12 Armin van Buuren Feat. Justine Suissa - Burned With Desire (Rising Star Dub)
13 Andain - Beautiful Things (Josh Gabriel Tech Mix)
2005-07-12 Armin van Buuren Live at Armada Night in Club Amnesia on Ibiza (BNN 2005-08-06) (ES)
01 Mike Foyle Feat. The Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)
02 Alex Stealthy - Able To Forget
03 Max Graham Feat. Jessica Jacobs - I Know You're Gone
04 Eye Wall - Bad Deal (Remy & Roland Klinkenberg Remix)
05 ID - ID
06 Jonas Steur - Silent Waves
07 Gabriel & Dresden - Arcadia (Original Mix)
08 Perry O'Neil - Gravity
09 Randy Katana - Pleasure Island (Dub Mix)
10 Allure - The Loves we Lost
הסט הראשון מ2003 לדעתי הסט הכי טוב ששמעתי אי פעם
והיום........... |
|
|
| Viber |
אני שומע עכשיו את
Christain Zechner - Stella Winds (Midor vs Six4eight Remix).
והגעתי למסקנה שמיידור ו648 צריכים להעביר שיעורים למפיקי ה"אפליפטינג טראנס" של היום... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by coby
שחר מה ישך בסך הכל מדברים מה אתה לוקח אתזה קשה |
אנלא אומר לך על מה לדבר ועל מה לא
אבל וואלה סתם לקחת דברים ולהתחיל לחפור זה מביא עצבים הבאתי פה כבר דוגמאות למה זה מעצבן
תעשה מה בראש שך |
|
|
| coby |
שמע שחר אתה לא חייב להסכים עם מה שאמרתי אבל באמת לא מבין למה זה מעצבן אותך כלכך..
אני לא סתם רשמתי אתזה רציתי לדעת מה חושבים אחרים אולי זה רק אני..תראה עובדה שיש כאן עוד שחושבים ככה
..אני לא בא פה להודיע לאנשים שנמאס לי מהמוסיקה הזאת
מה כאילו מעצבן אותך שאני אומר מה שאני מרגיש לא מבין אותך...
אם לא מתאים לדבר על הדברים האלה כאן אז איפה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by coby
שמע שחר אתה לא חייב להסכים עם מה שאמרתי אבל באמת לא מבין למה זה מעצבן אותך כלכך..
אני לא סתם רשמתי אתזה רציתי לדעת מה חושבים אחרים אולי זה רק אני..תראה עובדה שיש כאן עוד שחושבים ככה
..אני לא בא פה להודיע לאנשים שנמאס לי מהמוסיקה הזאת
מה כאילו מעצבן אותך שאני אומר מה שאני מרגיש לא מבין אותך...
אם לא מתאים לדבר על הדברים האלה כאן אז איפה |
אני אומר לך כבר פעם שלישית לא מתעצבן ממה שאתה כותב למה זה זכותך
אבל תכלס זה מעצבן שאנשים פותחים טרדים בנושאים כאלה כי אחריך יבוא אחד שנמאס לו מפרוגרסיב ויפתח טרד
זה לא שאנשים יכולים לעזור לך או משו...אם נמאס לך זה נמאס לך אין מה לעשות |
|
|
| coby |
לא הבנת...אני יודע שלא יכולים לעזור לי
אני אומר לך שזה לא כמו שאתה אומר אני רציתי לדעת מה אחרים חושבים..
כמו סקר טוב...
לא הודעה -> שאלה
לא קרה לך שאתה חושב משהו ואתה רוצה לדעת מה אחרים חושבים |
|
|
|
|