return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
ביקורת על אפליפטינג
View this Thread in Original format
coby
כבר הרבה זמן רציתי להגיד אתזה אבל חיכיתי קצת לראות אם משהו ישתנה...

אפליפטינג פשוט נהיה מוסיקה ב 2 שקל...
בתחילת הדרך הסגנון היה אדיר ומקורי, אנשים השקיעו במוסיקה ,המציאו כל מיני רעיונות שונים והגדירו את הסאונד הבסיסי של הג'אנר.. מה שגרם לי להיכנס למוסיקה הזאת..כולם פה זוכרים את ההרגשה המצמררת של האפליפטינג הישן

עכשיו לאט לאט כמו כל סגנון יוצרים שונים חרשו על הסאונדים והרעיונות עד שהגיעו לשלב שהכל נשמע אותו דבר .. ובדרך כלל בשלב הזה מגיע איזה מהפך ואנשים מתחילים לחדש ולגוון ובגלל זה בטח נולד הפרוגרסיב

אבל מה שאני לא מבין זה איך לאנשים לא נמאס לשמוע את אותו דבר @#%^
אותם עליות, אותם סאונדים, אותם מלודיות אפילו.. אין כבר שום יחודיות בקטעים. פעם היו כל מיני יציאות כמו
kansai-roccoco
4x4 - indigo
וכו'...
היום כולם פשוט עושים את
system f - Out Of The Blue
עם שינויים קלים..

לא יודע איך אתם מרגישים בקשר למוסיקה אבל אני אישית מרגיש שאין השקעה באפליפטינג של היום וכבר נמאס לי לשמוע אותו דבר (ואני שונא את כל המוסיקה הישנה שלי בגלל שהייתי מעתיקן מטומטם)
לעומת סיגנונות אחרים במוסיקה האלקטרונית האפליפטינג בקנטים..

ובקשר לפרוגרסיב, יש בזה את כל ההשקעה שאני מחפש באפליפטינג אפקטים לופים וסאונדים מגניבים , אבל הסגנון ממש עדין ורגוע מידי ודיי משעמם בשבילי... בגלל זה כרגע אני לא יכול להנות מכלום בסגנון הטראנס

לסיכום אני מקווה שיוצרי האפליפטינג יתחילו להשקיע קצת...
אני אישית מנסה במוסיקה שלי לחדש כרגע..

יש מישהו שחושב כמוני ?
Sm0keMachine
אני מסכים איתך חלקית..
באמת אפליפטינג כבר בערך שנתיים נשמע הכל אותו דבר..
אני מדבר על אפליפטינג שניתן לשמוע בסטים של טיאסטו ופרי קורסטן (עזבו בצד את הסגנון אלקטרו טראנס המוזר שהוא אימץ)
יש עדיין קטעים חזקים שיוצאים לפעמים.. אבל באמת זה סגנון לאוס..

לעומת זאת יש לך את מרקוס שולץ שהכניס חיים לטראנס והוא האופציה החלופית לאפליפטינג לדעתי..כמעט כל קטע שאתה שומע בסטים שלו מדהים ומלא ברגש וגם מיוחד...אתה אומר שחסר בהם אנרגיה?
זה ממש לא נכון..
תשמע למשל את
hello strings
דוגמא מעולה לקטע מלא באנרגיה וגם מלודיות חזקות ומרגשות !

נ.ב.
אאוט אוף דה בלו זה אחד הקטעים הטובים ביותר שנעשו אז למה להשוות אותו? :)
coby
quote:
Originally posted by Sm0keMachine

נ.ב.
אאוט אוף דה בלו זה אחד הקטעים הטובים ביותר שנעשו אז למה להשוות אותו? :)


הוא כל כך טוב שכולם החליטו להעתיק ממנו... :\

שמעתי את הלו סטרינגס אני כמעט בטוח לא זוכר כבר, אולי אני לא מעודכן באמת בכל המוסיקה החדשה וביציאות הטובות.. אבל כבר מלא זמן כל המלצה שאני מוריד זה קקה גמור
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by coby
הוא כל כך טוב שכולם החליטו להעתיק ממנו... :\

שמעתי את הלו סטרינגס אני כמעט בטוח לא זוכר כבר, אולי אני לא מעודכן באמת בכל המוסיקה החדשה וביציאות הטובות.. אבל כבר מלא זמן כל המלצה שאני מוריד זה קקה גמור


אבל אף אחד לא ישחזר כזאת יצירת מופת....!

כנ"ל לגבי
hello strings :)
yaman
נראה לי שבקצב הזה מה שיספק אותי הכי הרבה זה לעבור לפסיי טראנס
YuVaL
אני גם מסכים חלקית שיש חזרה על דברים.. אבל זה לא לגמרי נכון
אני פשוט חושב שאתה יותר נכון התייאשת מאפליפטינג.. כמו שהתייאשת מהקטעים של עצמך.. להגיד שהעתקת זה ממש לא נכון, כי יצרת דברים חדשים, יכול להיות שהסאונדים היו דומים אבל זה עדיין היו רעיונות שלך לחלוטין..

אני גם לא חושב שאתה מספיק מעודכן כדי להגיד שהכל מת, ברור שאין הרבה חידושים מרהיבים, אבל אם אתה חופר מספיק עמוק אתה מוצא קטעים חבל"ז.. אתה פשוט עצלן.

זה כמו שאמרת על הארד טראנס שהוא קל להכין וכל מיני שטויות כאלה וסתם אתה מזלזל במוסיקה.. אבל האמת היא שהקטעי הארד טראנס שהכנת היו קטעים חבל על הזמן... ולא רק אני אמרתי לך את זה.. אבל במקום להביא את ההארר טראנס למקומות חדשים עם סאונדים רעננים ומטורפים.. אתה שוב, מוותר.. ואומר זהו אם אף אחד לא מחדש גם אני לא ופשוט ירדת לסגנון הרבה יותר רגוע... אני דווקא חושב שהתייאשת מלהפיק בכלל ולא רק מהמוסיקה...
קיצר קוב.. במקום להתלונן שהכל מת... תתחיל ליזום ולהכין דברים חדשים ומטורפים.. אולי אתה תהיה המשיח של האפליפטינג =)
coby
יוב זה בדיוק מה שאני מנסה לעשות עכשיו

הפסקתי לאהוב הארד רק בגלל שזה כבר לא עשה לי אתזה הסגנון לא כי התייאשתי.. זה לא מעניין אותי כבר לעשות פיצוצים אני רוצה מורכב יותר ומלודי וזה לא מתאים להארד

אני מנסה לעשות עכשיו בדיוק מה שאמרת באפליפטינג !

ושמע אולי אני לא חופר מספיק אבל זה לא הגיוני שכל דבר שראיתי בהמלצות זה אותו קקה ואני מדמיין...

נמאס לי מהפאקין
FAT LEAD
שישרף באש הגהנום כזה סאונד חרוש וגם לא משו...:whip:

נ.ב

שמעתי האלו סטרינגס - באמת קטע מיוחד !!
רק חבל שאין עוד כאלה... אבל אני לא מסכים איתך בקטע של האנרגיה..
תשמע fat boy slim - push the tempo
זה אנרגיה !

אני מת שהמוסיקה תהיה יותר ציבעונית מבחינת רעיונות...
KrazyDJs
אני פשוט עשיתי הפסקה די רצינית עם מוזיקה אלקטרונית שהתחילה עוד בתחילת הקיץ...

אני לא נטשתי סופית, אני עוד שומע פה ושם כי זה כיף, זה נחמד, זה סבבה, אבל זה לא נותן לי את אותו רצון לקום ולרקוד ולהשתולל כמו פעם, ואני מדבר פה על מוזיקה אלקטרונית בכלליות, ולא רק על אפליפטינג...

את סיגנון האפליפטינג נטשתי עוד די ממזמן אני מניח...כי פשוט זה כנראה לא היה מה שחיפשתי, אף פעם לא הייתי בן אדם שאוהב רק סיגנון אחד, אז הלכתי בהתחלה לפרוג כמו כולם, לחפש דברים שונים, על האפליפטינג הפרוג השתלט ונשארו בשבילי יוצרים וקטעים מעטים שאני עוד יכול להעריך ולרצות בכלל לשמוע ולחפור בשביל למצוא קטעים שלהם...

משם ניסיתי לחזור לאהבתי הגדולה להאוס וכל תת הסיגנונות שלו...לפסי טראנס, לדראם אנד בייס, לטכנו, לכל דבר שרק יתן לי הנאה מהמוזיקה עצמה..

אני לא אומר שלא יוצא לי פה ושם לשמוע קטעים טובים של אפליפטינג...
אם אני זוכר נכון קטע שמנגנים הרבה בזמן האחרון, אני חושב שהשם שלו זה this is new york שהוא קטע די טוב...

קיצר אני לא פה מספיק זמן גם כדי לשפוט מה היה אז ומה עכשיו, אבל אני מניח שהכל בסופו של דבר זה גם עניין של טעם, ולא רק עניין של פעם היה יותר טוב...כי עם השנים ברור שדברים ישתנו, לטובה ולרעה...כמו שיובל אמר אני מניח רק צריך לחפור לעומק בזמן כזה שאין יותר מידי כשרונות, ולוקח זמן למצוא קטע שבאמת ראוי ושווה לשמוע...
DJ-Kreing^^
מסכים לגמרי
אם אני מסדר את התיקיית מוזיקה שלי עכשיו לפי תאריך כל החודשיים השלושה חודשים האחרונים אולי ימצא שם קטע אפליפטינג אחד...והרוב בכלל לא אלקטרוני, אלא רוק רגאיי או ראפ...
האם אני עדיין מקשיב לטראנס אפליפטינג ו8מוזיקה אלקטרונית בכלל? ברור!! פשוט לא מוזיקה חדשה, אני מסתפק במה שיש לי בארחיב שאספתי במהלך השנים.

לא ממש יודע איך להסביר את התופעה אבל בקטעים חדשים אין ניצוץ, אין איזה משהו שגורם לי לצמרמורות...פעם הייתי מקבל את זה מהרבה הרבה קטעי טראנס וזה מה שהכניס אותי לעסק הזה בעצם...
באמת שאין לי הסבר, כל סגנון חייב להתפתח ולהתאים את עצמו לקהל ולסגנונות דומים אחרים...כנראה שאפליפטינג טראנס כבר עבר את השינוי וזהו כנראה הפרוגרסיב טראנס שניהיה כל כך נפוץ בזמן האחרון...
ומה שלא עבר שינוי פשוט לא מצליח לגעת...

אני מנסה ותמיד ניסיתי במוזיקה שלי לנסות ולהביא משהו חדש, הקטע הוא שאני עושה את זה קודם כל לעצמי..בגלל זה אין לי כל כך הרבה השפעות ממאונים וסגנונות אחרים...אני חשוב שהצלחתי לפתח סגנון ייחודי לי שמנסה לספק את מה שקטעים אלקטרונים אחרים לא הצליחו לפחות בקטע של הציפיות שלי...
DjChook
אני לא יודע אם אני מסכים או לא

אני רק יודע שלא שאפליפטינג זה לא הסגון מוזיקה הראשון ולא האחרון שיעבור את המשבר הזה.(בהצלחה או לא בהצלחה

מה שקורה זה שדיברתם על מלודיות,
מלודיות מאז ומתמיד היו עניין של מוזיקאים

עכשיו למשל תסתכלו על איך מלודיה בנויה
אתם מסכימים איתי שאם אומן מוזיקה קלאסית יסתכל עליה הוא יגדיר אותה כבדיחה?

מצד שני, כשמשתמשים בדברים מסובכים לרוב זה לא נשמע טוב לעין המסוממת שרוצה לדפוק את הראש במסיבה.

רוצים לדבר על עליות ?

כבר שנים שמי שעושה "עלייה" פשוטה, עם המון פיצוצים בסוף נחשב למיושן
אז ניסו לעשות ברייקים וכו' - את הדברים האלה עשו גם ב 99, אז עכשיו שאנשים עוד עושים את זה, זה באמת מטומטם

אין מה לעשות, אומני טראנס משחררים כל יום טראקים חדשים, זה פשוט לא אמור לעבוד ככה.

אם אומן היה מוצא את הנישה שלו, בלי לחשוב מה ימכור יותר או מה מכר בעבר, כולנו היינו מקבלים תוצרים יותר איכותיים

אולי חלק ממה שאני אומר נובע מההשפעה שהייתה לסרט
RAY
עלי

או העובדה שחזרתי לנגן בפסנתר....

זו דעתי לפחות, אין לכם מה לבכות, כנראה שהז'אנר מיצה את עצמו.

coby
אני מסכים איתך..

הבעיה זה באומנים ובלייבלים שתומכים במוסיקה הזולה שלהם..

תהקטעים הפכו להיות שעה עבודה בין סט לסט... אף אחד לא משקיע יותר מ2 דקו תמחשבה על הקטע הבא שלו..

הניצוץ נעלם כשאנשים התחילו לעשות קטעים כמו מסטיקים..

אני אישית מאמין שיש הרבה איפה לפתח את הג'אנר .. האפליפטינג נשמע פשוט מגעיל וחובבני ליד סגנונות אחרים במוסיקה האלקטרונית..

בדרם אנד בייס למשל יש כל כך הרבה גיוון , זה מה שאני רוצה שיהיה באפליפטינג..

מזה הסרט הזה ray
דרך אגב
Flotser
מסכים עם חן,

הרבה
"לא מוזיקאים"
מוציאים מלא מלא קטעים,
וזאת התוצאה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement