|
Voetbal Managers (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
De samenstelling voor ronde 9
TranceFool De Slome Donders 60 (profiel)
SnuggLe SnuggLe's Superboeren 51 (profiel)
Jappio Forza 45 (profiel)
AversusZ Joopies 45 (profiel)
siesta Siesta 37 (profiel)
Usernaam VC De Raggende Boeren 33 (profiel)
Tim81 Real Srnang 31 (profiel)
DJRV FC RV 23 (profiel)
zzandirt dirtboyzz 22 (profiel)
Djeebie FC BUVOVV 20 (profiel)
--------------
Kom er net achter dat ik grandel al 5 weken op doel heb staan :eyes: |
|
|
| AversusZ |
dat is niet zo slim :D
ik had 6 spelers van FC Groningen maar 3 speelden niet :whip: |
|
|
| TranceFool |
TranceFool 344
AversusZ 325
SnuggLe 300
Jappio 289
Tim81 268
DJRV 245
Usernaam 226
siesta 212
zzandirt 206
Djeebie 166
Zowel bij Profcoach als bij Fok eerste :toothless |
|
|
| Jappio |
| ik ga mn team ook maar eens aanpassen, had er deze week 6 die meededen.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
TranceFool 344
AversusZ 325
SnuggLe 300
Jappio 289
Tim81 268
DJRV 245
Usernaam 226
siesta 212
zzandirt 206
Djeebie 166
Zowel bij Profcoach als bij Fok eerste :toothless |
Netjes kerel. Hoe doe je dat (als in: welk team?). Een deel kan ik raden, maar je staat al een tijdje steeds hoog. 37ste in totaal, netjes.
Jasper, waar blijf je nou? :p
Ik heb noodgedwongen Opdam eruit gehaald en nu een Feyenoord-verdediger erin gezet. Ook Rosenberg is eindelijk weg voor Kuyt.
Nu verder wat sparen om mijn verdediging een beetje op poten te zetten.
Heb nu 5 'vaste' spelers: Bahia, Jaliens, Janssen, Arveladze en Kuyt.
Ik wil in principe Pardo, Cocu, Landzaat wel hebben op het middenveld en wat leuke scorende verdedigers. Maarja, dat wordt nog even sparen :D |
|
|
| SnuggLe |
Kan de andere zo even niet vinden, dus dan maar hier:
Wil wel even hier de aandacht op vestigen:
http://www.superboeren.nl/online/vo...uws.php?id=2737
Heel apart weer van de KNVB. Een supermooi gebaar van de Graafschap (ook een hele tijd geleden hebben de supporters zoiets gedaan bij een speler/supporter van NAC die was omgekomen, toen ging men zingen voor het NAC-vak) , wat wordt bestraft door de KNVB. Huilende spelers van Telstar op het veld, terwijl sport juist moet verbroederen en de Graafschap supporters een dikke pluim moeten krijgen... is de KNVB weer de mongool aan het spelen.
Echt, als ik de foto's zie krijg ik kippenvel en weet ik wat zoiets kan betekenen als het van de andere partij komt. Zo'n actie wat de Graafschapsupporters utihalen zou eens wat breder uitgemeten moeten worden in de media, in plaats van al die ING negatieve geluiden over voetbalvandalen.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kan de andere zo even niet vinden, dus dan maar hier:
Wil wel even hier de aandacht op vestigen:
http://www.superboeren.nl/online/vo...uws.php?id=2737
Heel apart weer van de KNVB. Een supermooi gebaar van de Graafschap (ook een hele tijd geleden hebben de supporters zoiets gedaan bij een speler/supporter van NAC die was omgekomen, toen ging men zingen voor het NAC-vak) , wat wordt bestraft door de KNVB. Huilende spelers van Telstar op het veld, terwijl sport juist moet verbroederen en de Graafschap supporters een dikke pluim moeten krijgen... is de KNVB weer de mongool aan het spelen.
Echt, als ik de foto's zie krijg ik kippenvel en weet ik wat zoiets kan betekenen als het van de andere partij komt. Zo'n actie wat de Graafschapsupporters utihalen zou eens wat breder uitgemeten moeten worden in de media, in plaats van al die ING negatieve geluiden over voetbalvandalen.... |
Was een foutje van de site zelf :)
http://www.superboeren.nl/online/vo...uws.php?id=2739
Er komt geen boete. |
|
|
| Matthijs |
1 De Slome Donders 179.4 179.4 2938 19.8
2 FC Kam 178.7 178.7 3157 20
3 FC Hooza 175.9 175.9 4230 26.7
4 Snuffel Brigade 165.6 165.6 10883 35.8
5 SnuggLe Allstars 162.5 162.5 13687 29.8
6 Remy United 149.5 149.5 28463 21.9
7 Dumjävel 145.7 145.7 33723 21.5
8 SC Uitgooi 144.2 144.2 35846 21.7
9 Real Srnang 130.4 130.4 54412 25
10 FC de Rooon 122 122 64274 23.8
11 Muppy Boys 79.3 79.3 88863 8.2
Dat was een goed weekend voor mijn elftal, hoogste score van alle TA-ers deze week! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Dat was een goed weekend voor mijn elftal, hoogste score van alle TA-ers deze week! :D |
Ik had het hoogste aantal punten op FOK! :D |
|
|
| New Wave |
| Ik doe er geen reet meer aan, geen tijd meer. na elk weekend voetbal heb ik geen zin om in me vrije tijd ook nog eens aan voetbal te denken. |
|
|
| yahoo |
1 De Slome Donders 213.7 34.3 13299 34.3
2 FC Hooza 209.9 34 14557 34
3 FC Kam 208.7 30 33779 30
4 Snuffel Brigade 197.6 32 23419 32
5 SnuggLe Allstars 190.1 27.6 47008 27.6
6 Remy United 180.5 31 27898 31
7 Dumjävel 166.9 21.2 77766 21.2
8 Real Srnang 166.4 36 7949 36
9 SC Uitgooi 164.4 20.2 80962 20.2
10 FC de Rooon 147 25 60643 25
11 Muppy Boys 99.4 20.1 81105 20.1
Plaatsje omhoog geschoven :D |
|
|
| DJ_Siesta |
De samenstelling voor ronde 11
TranceFool De Slome Donders 39 (profiel)
siesta Siesta 37 (profiel)
zzandirt dirtboyzz 32 (profiel)
SnuggLe SnuggLe's Superboeren 31 (profiel)
Jappio Forza 29 (profiel)
Tim81 Real Srnang 27 (profiel)
AversusZ Joopies 25 (profiel)
DJRV FC RV 23 (profiel)
Usernaam VC De Raggende Boeren 21 (profiel)
Djeebie FC BUVOVV 17 (profiel)
:p |
|
|
|
|