|
Voetbal Managers (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by Tim81
Eerst punten zijn binnen met Arveladze :toothless |
+1
goeie keuze geweest voor de manager, aanwinst voor Az :) |
|
|
| Tim81 |
| Vandaag maar ff een Voetbal Totootje invullen... aantal leuke quoteringen zo aan het begin van het seizoen! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by AversusZ
aanwinst voor Az :) |
Ik hoop het.. Heb nog een beetje die opmerking over 'zakken vullen en terug naar je bananenrepubliek' van Johan Derksen in mijn achterhoofd. Hopen dat het meevalt :) |
|
|
| Tim81 |
| Als het echt om het geld ging dan had hij uiteindelijk gewoon bij Glasgow gebleven of lekker in Turkije (of nog verder weg) gaan voetballen voor veel centjes... Ik geloof wel dat hij nog 1x in NL wil laten zien dat het een hele aardige spits is. Overal waar hij heeft gespeeld heeft hij zijn goaltjes meegepikt! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Tim81
Als het echt om het geld ging dan had hij uiteindelijk gewoon bij Glasgow gebleven of lekker in Turkije (of nog verder weg) gaan voetballen voor veel centjes... Ik geloof wel dat hij nog 1x in NL wil laten zien dat het een hele aardige spits is. Overal waar hij heeft gespeeld heeft hij zijn goaltjes meegepikt! |
Hmm.. Dat is ook weer waar. Nou ja, we gaan het zien! Goed begin in ieder geval, daar kan je niks van zeggen. |
|
|
| yahoo |
Sorry, te lui om alles overnieuw te typen :D Dus ff een copy & paste:
Ik ga als complete voetbal nOOb ook aan de slag op eredivisie.nl
Geen idee of sommige spelers zelfs de basis halen, maar misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit en kom ik toch nog een aardig eind met mijn fc knudde
Ff om mezelf helemaal voor aap te zetten:
FC Hooza
Kujovic
Rzasa Opdam Bouma Vreven
De Jong Reuser Bosvelt
Kuijt Culina Van Hooijdonk
en op de bank: Babos / Jansen / Cornelisse / Acuna / Levchenko / van den Bergh / Hoogendorp
En nou het komende jaar niet vergeten dat ik hier aan mee doe...
Edit: even wat wijzingen in vooral mn bank aangebracht
Edit 2: woow! ik sta zelfs tweede, van de zes... lol |
|
|
| Muppy |
Stand na de eerste wedstrijd:
1 Remy United 6.9
2 FC Hooza 5
3 Muppy Boys 3.5
4 De Slome Donders 2
5 SnuggLe Allstars 2
6 FC RV 0 |
|
|
| Tim81 |
| Ik zal me ook ff aanmelden bij de subleague! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik zal me ook ff aanmelden bij de subleague! |
komen jouw punten van gisteren er dan ook nog bij, of gaat dat dan pas vanaf nu in? |
|
|
| Tim81 |
ik heb gister toch ook gewoon puntjes gescoord... alleen sta ik nog niet aangemeld in de subleague ;)
Voor de volledigheid hier nog even de inloggegevens voor de subleague van profcoach:
Naam: Tranceaddict.com
Wachtwoord: progressive
Ik sta gedeeld bovenaan met 6.9 (Arveladze)...
Inloggevens FOK hetzelfde! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Muppy
Stand na de eerste wedstrijd:
1 Remy United 6.9
2 FC Hooza 5
3 Muppy Boys 3.5
4 De Slome Donders 2
5 SnuggLe Allstars 2
6 FC RV 0 |
goed bezig gasten :tongue2 |
|
|
| Cosmic |
| Heb me ook even aangemeld. De echte puntentelling loopt pas vanaf 16 september, dus deze stand telt niet mee...tis misschien een indicatie. |
|
|
|
|