|
Voetbal Managers (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
hmm mijn weekend was wat minder qua quoteringen. Had utrecht verkeerd gegokt, scheelde mij 10 euro. Nu een bescheiden winst van 6 euro. Heb vorig jaar via gratis.nl 3 euro gratis gekregen, sta nu op 60 euro. MrBookmaker heeft inderdaad wat klantvriendelijkere quotes dan de toto.
En over mijn voetbalmanager dit weekend (fok) 38 punten met 3 spelers die nog niet speelden. Redelijk begin dus. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
En over mijn voetbalmanager dit weekend (fok) 38 punten met 3 spelers die nog niet speelden. Redelijk begin dus. |
Is er ergens zo'n rekenapparaatje net als bij Formule 1? Volgen smij heb ik bar weinig punten :p |
|
|
| Dj Lex |
| Paar maanden geleden 475 euro via Toto-13 gewonnen door alle wedstrijden goed te gokken. Dat is het betere werk :stongue: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Paar maanden geleden 475 euro via Toto-13 gewonnen door alle wedstrijden goed te gokken. Dat is het betere werk :stongue: |
A-so-ciaal! :p |
|
|
| TranceFool |
| Nog meer fanatieke gokkers hier dus :toothless |
|
|
| Tim81 |
Ik had deze gewoon via de Toto ingevuld... en dan niet eens ouderwets bij de sigarenboer maar gewoon via de website. Dus het geld staat gelijk op je rekening zonder dat je naar de winkel moet fietsen om het op te halen (en dan meteen weer opmaakt aan nutteloze dingen!).
Ik zal ff kijken naar Mr. Bookmaker, als daar meer te verdienen valt... :D Natuurlijk heb je ook altijd nog de 'illegale toto'! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Paar maanden geleden 475 euro via Toto-13 gewonnen door alle wedstrijden goed te gokken. Dat is het betere werk :stongue: |
Ik hoorde zoiets ja, best cool :D
Ik wacht nog steeds op mijn 183 euro van mijn pokeren. Ook een lekkere winst :)
Ben op MrBookmaker bezig met voetbalwedstrijden gokken, alleen niet veel gewonnen. Chelsea wint dan wel (nipt) , maar Boca en PSV vernaaien het weer. Gelukkig won Groningen wel. Nu op de Graafschap ingezet, tegen Haarlem :toothless
Leuk dat er zoveel mensen hier ook gokken :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ben op MrBookmaker bezig met voetbalwedstrijden gokken, alleen niet veel gewonnen. Chelsea wint dan wel (nipt) , maar Boca en PSV vernaaien het weer. |
Wat zijn dat voorzichtige wedstrijdjes zeg... voor zulke quoteringen is het bijna niet de moeite om risico te nemen :p |
|
|
| yahoo |
ff Profcoach tussenstand:
1 Real Srnang 34.9 34.9 2024 34.9
2 De Slome Donders 32 32 3819 32
3 Remy United 29.5 29.5 6316 29.5
4 FC Hooza 26 26 10801 26
5 SnuggLe Allstars 25.3 25.3 11492 25.3
6 SC Uitgooi 23.2 23.2 14743 23.2
7 Muppy Boys 16.5 16.5 22887 16.5
8 FC Kam 12.5 12.5 25758 12.5
9 FC RV 10.2 10.2 26696 10.2
10 Snuffel Brigade 0 0 39585 0
Plaatsje gezakt :whip: :whip:
Edit: dus maar even de bezem door mijn elftal gehaald :D
Nieuwe opstelling:
Kujovic
Trabelsi / Opdam / Bouma / di Tommaso
T Janssen / Reuser / Bosvelt
Kuijt / N'Kufo / van Hooijdonk
Bank: Babos / Rzasa / Hoogma / Loran / Polak / Nevland / Hoogendorp |
|
|
| Djeebie |
Ik heb me nu ook bij profcoach aangemeld :) M'n team:
Henk Timmer
Hatem Trabelsi
Alex
Michael Jansen
Petter Hansson
Rick Kruys
Yuri Cornelisse
Tom Caluwé
Pierre van Hooijdonck
Arouna Koné
Dirk Kuijt
Wissels:
Gabor Babos
Tomaz Rzasa
Virgilio Teixeira
Sjaak Polak
Elbekay Bouchiba
Ali Elkhattabi
Kwame Quansah |
|
|
| Tim81 |
Er doen echt veel mensen mee zeg aan dit spelletje... Na 1 speelronde sta ik dan wel bovenaan in de subleague, maar niet eens in de Top2000 :rolleyes: Ik vind trouwens ook die proefronde(s) en puntentelling een beetje vaag bij deze managergame. Bij FOK daarentegen duurt het weer even voordat alles bijgewerkt is.
Komend weekend ook maar es Toto13 invullen, dat zijn leuke bedragen :o Hoeveel had je ingezet Lex? |
|
|
| SnuggLe |
Niet allemaal mijn team copy-en he? :toothless
Ik denk serieus dat ik een heel eind moet komen hiermee.
Wat ik alleen jammer vind is dus die proefperiode. Hierna gaan veel mensen de teams van elkaar copy-en, en dus is er weinig verschil. Ik heb hem nu aangepast, maar verder doe ik het echt NET voor de sluitingsdatum. |
|
|
|
|