|
Voetbal Managers (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
| Ik snap geen hol van de puntentelling bij PC. Waar kan je nou zien hoeveel unten een speler heeft gescoord? Ik zie alleen mn totaal. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik snap geen hol van de puntentelling bij PC. Waar kan je nou zien hoeveel unten een speler heeft gescoord? Ik zie alleen mn totaal. |
Bij de vorige periode kijken..... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Relax man. D'r zijn belangrijkere dingen.
Maar..heb je ze niet als WISSEL staan toevallig of iets anders? Zal vast een verklaring voor zijn. Zo niet: spul je gal niet hier, maar mail die lui dan.
|
Neu, had ze niet als wissel staan.
Die niet zo serieus, gal uitspuwen kan hier makkelijk, sinds wanneer heb jij daar moeite mee? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neu, had ze niet als wissel staan.
Die niet zo serieus, gal uitspuwen kan hier makkelijk, sinds wanneer heb jij daar moeite mee? |
Je hebt je blijkbaar te laat ingeschreven om voor de afgelopen week meet te kunnen doen. Voor periode 4 doet je team pas mee zie ik hier. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Je hebt je blijkbaar te laat ingeschreven om voor de afgelopen week meet te kunnen doen. Voor periode 4 doet je team pas mee zie ik hier. |
Inschrijven? Ik doe vanaf het begin al mee, hoe kan ik me dan voor de laatste week niet hebben ingeschreven? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Inschrijven? Ik doe vanaf het begin al mee, hoe kan ik me dan voor de laatste week niet hebben ingeschreven? |
Ah ok.....Nou als ik bij ronde 3 kijk had je geen team?
Weet niet wat je hebt gedaan. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ah ok.....Nou als ik bij ronde 3 kijk had je geen team?
Weet niet wat je hebt gedaan. |
Najaaaaaa, ik heb steeds hetzelfde team gehad........wat een prutsers, klopt niets van. effe mailtje sturen.
[edit] ah, ze zoeken het maar uit, als me punten vanaf aankomende week maar wel tellen. |
|
|
| Remy D |
1 Remy United 126 126 182 36
2 Real Srnang 113.5 113.5 1825 26.6
3 SnuggLe Allstars 107.8 107.8 3666 28.5
4 FC Hooza 101.9 101.9 6626 26.8
5 Muppy Boys 76.5 76.5 26784 11
6 FC Kam 76.1 76.1 27265 35.7
7 De Slome Donders 69.7 69.7 33564 0
8 Snuffel Brigade 69.1 69.1 34182 32.4
9 FC de Rooon 65.2 65.2 37951 23.6
10 SC Uitgooi 56.2 56.2 46040 20
11 FC BUVOVV 9 47.2 47.2 53856 0
12 FC RV 41.1 41.1 57910 0
gaat lekker :tongue2 :tongue2 :tongue2 sta 128ste van de +- 50000. :tongue2 |
|
|
| TranceFool |
| Vanaf deze ronde is de proeftijd afgelopen en gaat het om het echie....opletten dus! |
|
|
| New Wave |
Toemaar toemaar.
Bij fok deze ronde 55 punten gehaald, 25 overall. :p Zal wel nooit meer zo hoog scoren. :p |
|
|
| Matthijs |
Mijn 'snuffel brigade' had toch wel een redelijke start. Kuijt en Arveladze zijn nog steeds in topvorm, terwijl Roorda en Di Tomasso de nul hielden dit weekend. Gelukkig had ik Huntelaar gewisseld voor Hoogendorp omdat ik had verwacht dat hij toch niet zou scoren tegen Feyenoord. Na z'n domme rode kaart ben ik helemaal blij dat ik dat gedaan heb! :D
1 De Slome Donders 45.9 45.9 750 45.9
2 FC Hooza 45 45 954 45
3 FC Kam 44 44 1273 44
4 Snuffel Brigade 37.2 37.2 8315 37.2
5 SnuggLe Allstars 31.7 31.7 21540 31.7
6 Remy United 31.1 31.1 23017 31.1
7 Dumjävel 30.9 30.9 23996 30.9
8 SC Uitgooi 26.6 26.6 38565 26.6
9 FC de Rooon 25 25 44499 25
10 Real Srnang 22.6 22.6 53249 22.6
11 Muppy Boys 10.8 10.8 80447 10.8 |
|
|
| TranceFool |
| Who's your daddy? :D |
|
|
|
|