|
Voetbal Managers (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
het in het begin niet naar omgekeken maar begin nu aardig op stoom te raken:
Naam Team Punten Extra
AversusZ Joopies 41 (profiel)
Usernaam VC De Raggende Boeren 27 (profiel)
siesta Siesta 24 (profiel)
DJRV FC RV 21 (profiel)
SnuggLe SnuggLe's Superboeren 16 (profiel)
zzandirt dirtboyzz 15 (profiel)
Tim81 Real Srnang 13 (profiel)
Jappio Forza 13 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 13 (profiel)
Djeebie FC BUVOVV 8 (profiel) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
het in het begin niet naar omgekeken maar begin nu aardig op stoom te raken:
Naam Team Punten Extra
AversusZ Joopies 41 (profiel)
Usernaam VC De Raggende Boeren 27 (profiel)
siesta Siesta 24 (profiel)
DJRV FC RV 21 (profiel)
SnuggLe SnuggLe's Superboeren 16 (profiel)
zzandirt dirtboyzz 15 (profiel)
Tim81 Real Srnang 13 (profiel)
Jappio Forza 13 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 13 (profiel)
Djeebie FC BUVOVV 8 (profiel) |
Jopie, das van vorige week :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jopie, das van vorige week :) |
hehheehhe kut:D |
|
|
| AversusZ |
| ai, gedeelde eerste plaats met TranceFool nu :p |
|
|
| SnuggLe |
Effe de top van onze league (daarachter zit een groot gat :D):
AversusZ 249
TranceFool 249
Tim81 231
SnuggLe 230
Jappio 221
Jasper, je blijft een klein beetje achter, ik had je hoger verwacht! :D Wat is je team , of is dat weer geheim? :D Ik heb gewoon wat punten vernaaid, maarja. Het blijft verder wel leuk bij elkaar vind ik, niet 1 iemand die ik er keihard vandoor gaat, zoals vorig jaar :)
Mijn team nu:
Bas Roorda FC Groningen
Barry Opdam AZ
Kew Jaliens AZ
Michael Dingsdag Vitesse
Gill Swerts Vitesse
Koen Laak, van de FC Groningen
Ibrahim Afellay PSV
Sjaak Polak Sparta Rotterdam
Theo Janssen Vitesse
Shota Arveladze AZ
Markus Rosenberg AFC Ajax
Heb een paar keer teveel moeten wisselen omdat ik India zat en niet wist wie er speelde of niet (Ball, Frankel etc, stom). Nu even wat geld sparen (heb nu 365.000) om Rosenberg eruit te mikken! Daarna de verdediging verder uitbouwen.... |
|
|
| TranceFool |
| Jasper heeft nog aardig wat centen dacht ik, dus of hij heeft er een tijdje niet naar gekeken of hij is aan het sparen. Ik moet noodgedwongen veel wijzigen voor van het weekend, zal moeilijk worden |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Jasper heeft nog aardig wat centen dacht ik, dus of hij heeft er een tijdje niet naar gekeken of hij is aan het sparen. Ik moet noodgedwongen veel wijzigen voor van het weekend, zal moeilijk worden |
ben idd ff aan het sparen ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
ben idd ff aan het sparen ;) |
Goh, volgensmij ben je voor dezelfde persoon aan het sparen als ik ben. Ga je den Ouden er toevallig uit halen Jasper? :p Denk dat ik hem de volgende ronde wel kan kopen. Aversusz heeft hem al, ik denk TranceFool ook wel..... |
|
|
| Cosmic |
Profcoach:
Pos. Profcoach Punten totaal
1 FC Kam 109.9
2 De Slome Donders95.2
3 FC Hooza 88.3
4 Dumjävel 87.2
5 Remy United 87.2
6 Snuffel Brigade 79.3
7 SnuggLe Allstars 71.3
8 SC Uitgooi 67.7
9 FC de Rooon 58.3
10 Real Srnang 55.9
11 Muppy Boys 43.1
12 FC RV 0 0
13 FC BUVOVV 9 0
Wie zijn de Slome Donders? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goh, volgensmij ben je voor dezelfde persoon aan het sparen als ik ben. Ga je den Ouden er toevallig uit halen Jasper? :p Denk dat ik hem de volgende ronde wel kan kopen. Aversusz heeft hem al, ik denk TranceFool ook wel..... |
ik wilde eigenlijk nigel de jong halen, maar daar kom ik 20.000 tekort voor ;) |
|
|
| AversusZ |
jammer dat ik het team van mijn naaste concurrent TranceFool niet kan zien :p
moet ook een aantal wijzigen doorvoeren, lastig |
|
|
|
|