|
היום נציגי האומן נכנסים לכלא
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
חבל לא? האם זה הולך לפגוע בסצנה בארץ שגם ככה על הפרצוף....?
או אולי דף חדש לדרכים חדשות......? |
|
|
| cluBBer |
בעלי אומן 17 , אם כבר
זה לא ישפיע על שום דבר לפי דעתי |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by YoraY
חבל לא? האם זה הולך לפגוע בסצנה בארץ שגם ככה על הפרצוף....?
או אולי דף חדש לדרכים חדשות......? |
חבל?????
מגיע להם
אחי הם העלימו עשרות מליוני שקלים !!!!!
סכומים מטורפים !!!!!
וזה לא כזה ישפיע על המסיבות..... |
|
|
| yaman |
מה טוב בזה?
מישהו לא מעדיף להעלים מס היום?
מה זיוני שכל האלה ביחייאט |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
מה טוב בזה?
מישהו לא מעדיף להעלים מס היום?
מה זיוני שכל האלה ביחייאט |
זה אולי ייראה לכם רגע נדיר אבל אני מסכים עם יאמאן
שמועות קדחתניות אומרות גם שכל האומנים נסגרים כעת ויקיימו מסיבות סגירה...
אז טוב לסצינה זה בטח לא
ולגבי ההעלמות...הם לא הראשונים ולא האחרונים חבל שמגיעים למצב כזה אבל כשכולם מבצעים את אותו הפשע האין זה אומר משהו על החוק שאותו כולם רומסים? :rolleyes: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה אולי ייראה לכם רגע נדיר אבל אני מסכים עם יאמאן
שמועות קדחתניות אומרות גם שכל האומנים נסגרים כעת ויקיימו מסיבות סגירה...
אז טוב לסצינה זה בטח לא
ולגבי ההעלמות...הם לא הראשונים ולא האחרונים חבל שמגיעים למצב כזה אבל כשכולם מבצעים את אותו הפשע האין זה אומר משהו על החוק שאותו כולם רומסים? :rolleyes: |
זה גם יראה קטע נדיר אבל אני אוהב את אילן |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
זה גם יראה קטע נדיר אבל אני אוהב את אילן |
יותר נדיר מזה יהיה אם אני יגיד שאף פעם לא שנאתי את יאמאן אפילו לא קרוב לזה
פשוט הדיעות שלו היו מאוד נוחות לויכוח.. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יותר נדיר מזה יהיה אם אני יגיד שאף פעם לא שנאתי את יאמאן אפילו לא קרוב לזה
פשוט הדיעות שלו היו מאוד נוחות לויכוח.. |
בערך כמו שחר...
סתם,,
דעתי?
מי שנתפס מעלים מס, זה אומר שהוא עשה את עם הרבה תאוות בצע ורמאויות
ואם תפסו אותו מקומו בכלא |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני ממתין ששירזי יכנס לכלא!!!
על זה שהרס לנו את ארץ הטראנס עם כל הפוזה והגייז שלו!
אחד האנשים שהרסו את הארץ הזו והכניסו פה רק פוזה במסיבות
רק ניו-יורק, פוזה, סלבס, גייזיות ושכונה!!!
דוגמא:
גיל שוורץ'
סתם בצחוק הייתי חייב!
:haha:
בקיצר שונא את מה שהוא עשה ואם מישהו צריך להכנס לכלא זה הוא!!! |
|
|
| DjChook |
| גיל שוורץ מבאר שבע |
|
|
| Shahar |
| זה לא ישנה כלום לא חסר אנשים שינהלו תמקום בינתיים |
|
|
|
|