|
[29-10-2005] United In Trance (Presents Thrillseekers & Others) - Asta, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| Shadow |
Area 1
The Thrillseekers (Insigma, Rapid Eye) [Adjusted Music, Synaesthesia] (UK)
Menno de Jong [Intuition Recordings, Anjunabeats, FFWD]
Misja Helsloot [Gesture Music, Trance Energy] (NL)
Area 2
JOOP [Be Yourself, ID-T] (NL)
Phynn [Black Hole] (NL)
Leon Bolier [Armada, Spinnin'] (NL)
Mesh [In Trance We Trust] (NL)
Info
Date: Saturday 29-10-2005
Time: 23:00 - 05:00
Venue: Asta Theater, The Hague
Parking: Pleingarage (Plein 25, Den Haag)
Website: www.asta.nl, www.intuitionrecordings.com
Fee: 10 Euros
Volgens mij is hier nog geen topic over en ik weet dat er hier best wel veel Thrillseeker "fans" zijn (wij althans wel(, vandaar dit topic.
Volgens de agenda van Misja Helsloot draaien Misja en The Thrillseekers op zaterdag 29 oktober in de Asta. Zal voor ons de eerste keer zijn om Steve Hellstrip live te zien. En dan nog wel samen met een andere favo van mijn vrouw en ik, Misja dus. Kunnen nu al niet meer wachten :eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| eXos |
| Kwam vorige week de Asta niet binnen omdat de groep te groot was (15 man :haha: ) dus misschien dan nog maar eens proberen. Altijd wel vet een goeie trance-avond! |
|
|
| eieregooie |
| Wederom een concept van Menno De Jong en consorten :) Toppie :D |
|
|
| AirPole |
| Steve Helstrip draaide wel vet op Arise toen in Nijmegen... Ff over nadenken! |
|
|
| HardKiller |
| Klinkt goed dit! |
|
|
| MaGiK54 |
| Dan zit ik bij de kangero's....., jammer hier had ik wel bij willen zijn. |
|
|
| Muppy |
| Klinkt goed! ff in de gaten houden dus:D |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Area 1
The Thrillseekers (Insigma, Rapid Eye) [Adjusted Music, Synaesthesia] (UK)
Menno de Jong [Intuition Recordings, Anjunabeats, FFWD]
Misja Helsloot [Gesture Music, Trance Energy] (NL)
Area 2
JOOP [Be Yourself, ID-T] (NL)
Phynn [Black Hole] (NL)
Leon Bolier [Armada, Spinnin'] (NL)
Mesh [In Trance We Trust] (NL)
Info
Date: Saturday 29-10-2005
Time: 23:00 - 05:00
Venue: Asta Theater, The Hague
Parking: Pleingarage (Plein 25, Den Haag)
Website: www.asta.nl, www.intuitionrecordings.com
Fee: 10 Euros |
|
|
| Muppy |
| hmmm de line-up is voor deze prijs echt relaxt:D |
|
|
| jp |
| Jammer dat dit niet in het Paard is :( |
|
|
| Mindphaser |
| Idd een relaxte lineup.. zeker voor dat geld! |
|
|
| SnuggLe |
Lachen dat Joop er ook draait, hoor je weinig meer van!
Jammer dat hij zijn maatje Antiphus niet meeneemt, dan was ik namelijk ook nog wel even komen kijken! |
|
|
|
|