return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
[29-10-2005] United In Trance (Presents Thrillseekers & Others) - Asta, Den Haag (pg. 2)
View this Thread in Original format
MdJ
Feestje heet United In Trance (Presents The Thrillseekers & Others)

:D
steve@thethrill
looking forward to this one....See you all there!

S
Gonzo
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lachen dat Joop er ook draait, hoor je weinig meer van!
Jammer dat hij zijn maatje Antiphus niet meeneemt, dan was ik namelijk ook nog wel even komen kijken!


Joop is qua produceren wel sterk bezig hoor. Zijn laatste dingetje "The World/Another World" wordt goed ontvangen door menig DJ :cool:
MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by Gonzo
Joop is qua produceren wel sterk bezig hoor. Zijn laatste dingetje "The World/Another World" wordt goed ontvangen door menig DJ :cool:

Ja dat heeft Benno goed gedaan :D
Muppy
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Ja dat heeft Benno goed gedaan :D


hahaha:D
@win
Leuke line-up, maar euhh is dit niet in hetzelfde weekend als ADE?? Waar Paul, Ferry en Armin en co dan draaien??
Freezel
quote:
Originally posted by @win
Leuke line-up, maar euhh is dit niet in hetzelfde weekend als ADE?? Waar Paul, Ferry en Armin en co dan draaien??


Yep, volgens mij staan Ferry en PvD ergens samen in Amsterdam geprogrammeerd op de vrijdag. Dus op de zaterdag naar de Thrillseekers en co :)
M_Peror
Onvoorziene situaties voorbehouden ben ik hier bij! Asta, Misja, Menno, Steve... allemaal goeie redenen om van hier uit weer een avondje naar Den Haag te crossen... :D
@win
quote:
Originally posted by Freezel
Yep, volgens mij staan Ferry en PvD ergens samen in Amsterdam geprogrammeerd op de vrijdag. Dus op de zaterdag naar de Thrillseekers en co :)


Oei, dat wordt een druk weekend :p

Maar wat doet Armin? Als ie solo draait boeit het niet, twee weken later immers ahoy...
Loraine
Na weekend op de Oceaan Del heb ik het ff gehad met die boot. Hou het op
United in Trance ! :D :D

Asperge
Klinkt vet, zullen we maar eens over nadenken:)
dancetherapy
Top line up! Ik ben d'r bij! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement