|
[29-10-2005] United In Trance (Presents Thrillseekers & Others) - Asta, Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ligt den haag eigenlijk ver van utrecht? want daar moet ik die 19-11 wel zijn. |
Valt wel mee, een kilometertje of 70. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
heb je het nu over DV?
mmmz ik dacht dat het toch redelijk druk was. kwist trouwens helemaal niet dat je er vijdags ook was. |
Nee haha, daar had ik t over Umania |
|
|
| MdJ |
Wie doet er mee met de Roll Call :D
Zover ik kon zien...
Loraine
EXos
Eieregooie
MdJ
Airpole
Hardkiller
Muppy
Magikal_Mike
Freezel
M_Peror
@win
dancetherapy
Asperge
Joop
Nz-fan
Tom Lont
Esrem
...en nog een hoop andere BETAs, GTAs en FTAs
Wie nog meer? :)
EDIT: misschien wel leuk om een meeting te doen? Kan in de Asta relaxed op de eerste verdieping. |
|
|
| HardKiller |
| Menno, ik neem aan dat het een uur langer duurt vanwege de wintertijd? |
|
|
| Freezel |
| Hehe ja is waar ook :D |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Menno, ik neem aan dat het een uur langer duurt vanwege de wintertijd? |
Moet ik even met de Asta overleggen, meestal hangt dat af van hoeveel mensen er dan nog zijn en of er nog drank verkocht wordt (het blijft een bedrijf uiteindelijk)... maar zal iig. een goed woordje doen! :) |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by MdJ
Moet ik even met de Asta overleggen, meestal hangt dat af van hoeveel mensen er dan nog zijn en of er nog drank verkocht wordt (het blijft een bedrijf uiteindelijk)... maar zal iig. een goed woordje doen! :) |
Mooi, het is natuurlijk ook erg vervelend voor de mensen die met het OV komen, om 4 uur rijdt er niet veel :p |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by MdJ
Wie doet er mee met de Roll Call :D
Zover ik kon zien...
Loraine
EXos
Eieregooie
MdJ
Airpole
Hardkiller
Muppy
Magikal_Mike
Freezel
M_Peror
dancetherapy
Asperge
Joop
Nz-fan
Tom Lont
Esrem
...en nog een hoop andere BETAs, GTAs en FTAs
Wie nog meer? :)
EDIT: misschien wel leuk om een meeting te doen? Kan in de Asta relaxed op de eerste verdieping. |
Helaas ben ik er niet bij. Maandag erop tentamens en moet nog een portfolio inleveren die dag. De dag ervoor al naar LEF dus dit wordt net even teveel van het goede. |
|
|
| Jay M |
| Yepz alleen hiervoor ga je naar de Asta :) |
|
|
| moogwai |
| Ik sta op de gastenlijst dankzij clubcharts, dus nu ga ik er zeker heen :) |
|
|
| dancetherapy |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik sta op de gastenlijst dankzij clubcharts, dus nu ga ik er zeker heen :) |
Hey cool! Dan zie ik je daar! Lang geleden trouwens! |
|
|
| M_Peror |
Engeltje en ik zijn ook van de partij zaterdag! (Menno, bedankt ;) ) Heb er zin in, naar mijn zin is het al weer veel te lang geleden dat ik op een goed trance feest geweest ben. :D
Is er al iets bekend of we kunnen profiteren van het extra uurtje die nacht?
C U tomorrow... |
|
|
|
|