|
[29-10-2005] United In Trance (Presents Thrillseekers & Others) - Asta, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| joop |
| Hey mensen:).....ik denk wel dat het een top feesie gaat worden....enne snuggle...de reden dat je *niet* zoveel meer van me hoort is omdat ik eindelijk nu meer in het buitenland mag draaien dan jammer genoeg in nederland....(MaGiKaL_MiKe)en wat betreft Another world/The world maak ik samen met Benno ja...omdat hij gewoon weg verdomd goed is in melodieen verzinnen of inspelen ja...tot de 29e oktober |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by joop
Hey mensen:).....ik denk wel dat het een top feesie gaat worden....enne snuggle...de reden dat je *niet* zoveel meer van me hoort is omdat ik eindelijk nu meer in het buitenland mag draaien dan jammer genoeg in nederland....(MaGiKaL_MiKe)en wat betreft Another world/The world maak ik samen met Benno ja...omdat hij gewoon weg verdomd goed is in melodieen verzinnen of inspelen ja...tot de 29e oktober |
Doe die kale (andreas) effe de groeten !! (van tim) Hij moet eens wat meer online komen, heb hem al tijdje niet meer gesproken. :p |
|
|
| joop |
| Hij is momenteel helemaal aan het produceren geslagen .....(addict:)maar zal zeker zeggen tegen hem dat hij wat meer online moet zijn tim |
|
|
| @win |
Zeg Menno, vertel hier eens wat meer over!!
18-11 Asta
Above and Beyond!!
Menno de Jong
Misja Helsloot
Ga je die rakkers echt naar NL halen?? :eyes: :crazy: |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by @win
Zeg Menno, vertel hier eens wat meer over!!
18-11 Asta
Above and Beyond!!
Menno de Jong
Misja Helsloot
Ga je die rakkers echt naar NL halen?? :eyes: :crazy: |
Ben er wel mee bezig, maar is nog niet confirmed, waar stond dit dan? :) |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by MdJ
Ben er wel mee bezig, maar is nog niet confirmed, waar stond dit dan? :) |
Hehehehe
Dunno where but I got serveral questions about it too ;)
greetings
:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by @win
Above and Beyond!!
|
Ze stonden op DV, en vorig jaar in Umania... What's the big deal?
Doet niks af aan t initiatief though, ik zou ze graag weer zien :) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by MdJ
Ben er wel mee bezig, maar is nog niet confirmed, waar stond dit dan? :) |
Stond bij de agenda op de site van Misja Helsloot. Hopelijk haal je ze binnen :D Wordt dit dan een nieuw Intuitionfeest?
en Ei, de vrijdag DV voor alleen Above and Beyond werd me net wat te duur en dat Umania leek me nu helemaal niks ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by @win
en Ei, de vrijdag DV voor alleen Above and Beyond werd me net wat te duur en dat Umania leek me nu helemaal niks ;) |
Was een mooie tent, en A&B is A&B ;) Ik heb een prima avond gehad daar ook al was t maar half vol :) |
|
|
| Tom Lont |
Ben nu 01-thrillseekers-in_the_mix_(n-joy)-sat-03-09-2005-XXX.mp3 ff aan het beluisteren en dat klinkt toch wel erg lekker hoor :D
Leuk vooruitzicht: eerst L.E.F. op vrijdag en dan dit feestje :D |
|
|
| Loraine |
| :wtf: het wordt steeds gekker ! Ik zag pas laatst dat er opeens een tweede feest onder mom van United in Trance bijgeknald was (menno's site- agenda) maar HF: A&B ? Technoclub uitwisselingsprojectje ? :D :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Was een mooie tent, en A&B is A&B ;) Ik heb een prima avond gehad daar ook al was t maar half vol :) |
heb je het nu over DV?
mmmz ik dacht dat het toch redelijk druk was. kwist trouwens helemaal niet dat je er vijdags ook was.
anyways dat silence moment was toch super vet :)
over die 18-11 met above en beyond, das ook in de asta neem ik aan?
ligt den haag eigenlijk ver van utrecht? want daar moet ik die 19-11 wel zijn. |
|
|
|
|