return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
[29-10-2005] United In Trance (Presents Thrillseekers & Others) - Asta, Den Haag (pg. 3)
View this Thread in Original format
joop
Hey mensen:).....ik denk wel dat het een top feesie gaat worden....enne snuggle...de reden dat je *niet* zoveel meer van me hoort is omdat ik eindelijk nu meer in het buitenland mag draaien dan jammer genoeg in nederland....(MaGiKaL_MiKe)en wat betreft Another world/The world maak ik samen met Benno ja...omdat hij gewoon weg verdomd goed is in melodieen verzinnen of inspelen ja...tot de 29e oktober
New Wave
quote:
Originally posted by joop
Hey mensen:).....ik denk wel dat het een top feesie gaat worden....enne snuggle...de reden dat je *niet* zoveel meer van me hoort is omdat ik eindelijk nu meer in het buitenland mag draaien dan jammer genoeg in nederland....(MaGiKaL_MiKe)en wat betreft Another world/The world maak ik samen met Benno ja...omdat hij gewoon weg verdomd goed is in melodieen verzinnen of inspelen ja...tot de 29e oktober


Doe die kale (andreas) effe de groeten !! (van tim) Hij moet eens wat meer online komen, heb hem al tijdje niet meer gesproken. :p
joop
Hij is momenteel helemaal aan het produceren geslagen .....(addict:)maar zal zeker zeggen tegen hem dat hij wat meer online moet zijn tim
@win
Zeg Menno, vertel hier eens wat meer over!!

18-11 Asta
Above and Beyond!!
Menno de Jong
Misja Helsloot

Ga je die rakkers echt naar NL halen?? :eyes: :crazy:
MdJ
quote:
Originally posted by @win
Zeg Menno, vertel hier eens wat meer over!!

18-11 Asta
Above and Beyond!!
Menno de Jong
Misja Helsloot

Ga je die rakkers echt naar NL halen?? :eyes: :crazy:


Ben er wel mee bezig, maar is nog niet confirmed, waar stond dit dan? :)
nz-fan
quote:
Originally posted by MdJ
Ben er wel mee bezig, maar is nog niet confirmed, waar stond dit dan? :)


Hehehehe

Dunno where but I got serveral questions about it too ;)

greetings
:)
eieregooie
quote:
Originally posted by @win
Above and Beyond!!


Ze stonden op DV, en vorig jaar in Umania... What's the big deal?

Doet niks af aan t initiatief though, ik zou ze graag weer zien :)
@win
quote:
Originally posted by MdJ
Ben er wel mee bezig, maar is nog niet confirmed, waar stond dit dan? :)


Stond bij de agenda op de site van Misja Helsloot. Hopelijk haal je ze binnen :D Wordt dit dan een nieuw Intuitionfeest?

en Ei, de vrijdag DV voor alleen Above and Beyond werd me net wat te duur en dat Umania leek me nu helemaal niks ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by @win
en Ei, de vrijdag DV voor alleen Above and Beyond werd me net wat te duur en dat Umania leek me nu helemaal niks ;)


Was een mooie tent, en A&B is A&B ;) Ik heb een prima avond gehad daar ook al was t maar half vol :)
Tom Lont
Ben nu 01-thrillseekers-in_the_mix_(n-joy)-sat-03-09-2005-XXX.mp3 ff aan het beluisteren en dat klinkt toch wel erg lekker hoor :D

Leuk vooruitzicht: eerst L.E.F. op vrijdag en dan dit feestje :D

Loraine
:wtf: het wordt steeds gekker ! Ik zag pas laatst dat er opeens een tweede feest onder mom van United in Trance bijgeknald was (menno's site- agenda) maar HF: A&B ? Technoclub uitwisselingsprojectje ? :D :D
Kaidreas
quote:
Originally posted by eieregooie
Was een mooie tent, en A&B is A&B ;) Ik heb een prima avond gehad daar ook al was t maar half vol :)

heb je het nu over DV?
mmmz ik dacht dat het toch redelijk druk was. kwist trouwens helemaal niet dat je er vijdags ook was.

anyways dat silence moment was toch super vet :)


over die 18-11 met above en beyond, das ook in de asta neem ik aan?
ligt den haag eigenlijk ver van utrecht? want daar moet ik die 19-11 wel zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement