return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
[29-10-2005] United In Trance (Presents Thrillseekers & Others) - Asta, Den Haag (pg. 5)
View this Thread in Original format
Loraine
Link Post MdJ on Intuition Forum

Volgens het "laatste" nieuws kan iedereen dus genieten van een extra uurtje trens in de Asta! :D
Tom Lont
Weet iemand of die oranje asta muntjes nog geldig zijn?
eieregooie
Geen idee, ik heb zelf nog zwarte en oranje, maar ik vergeet ze altijd mee te nemen :p

Kheb er zin in :D
M_Peror
quote:
Originally posted by eieregooie
Geen idee, ik heb zelf nog zwarte en oranje, maar ik vergeet ze altijd mee te nemen :p

Kheb er zin in :D

Goed dat je het zegt! Ik vergeet ze dus ook altijd.

En volgens mij zijn het de oranje, want daar heb ik nog de meeste van :p
MaGiKaL_MiKe
Ja ze werken nogsteeds met de oranje muntjes.
eieregooie
mooi :D
HardKiller
Kan hier helaas niet bij zijn :(, veel plezier iedereen die gaat, en ja, ze gebruiken oranje muntjes :p
Jay M
quote:
Originally posted by Loraine
Link Post MdJ on Intuition Forum

Volgens het "laatste" nieuws kan iedereen dus genieten van een extra uurtje trens in de Asta! :D


En dat uurtje extra wordt gevuld door..?

Is er zo vlak voor t feestje nog iemand die dat kan beantwoorden? hehe :p
eieregooie
UIT > LEF

Menno > Ronald
Steve > Paul
Misja < Ferry

En t was weer ouderwets gezellig mensen :)
Tom Lont
Zo, net thuis. Het was zeker erg gezellig. Toch weer een aantal NLTA's voorbij zien lopen of gesproken. Topsfeertje en niet te druk, gewoon net lekker. Die lasers blijven toch erg heftig hoor :crazy:

jp
quote:
Originally posted by Tom Lont
Die lasers blijven toch erg heftig hoor :crazy:


Ga eens op Qlimax kijken :happy2:
Engeltje
Echt veelste lang geleden! Leuk weer zoveel ta-ers gezien te hebben :)
Het was een superfeestje!
Moogwai nog veilig thuis gekomen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement