|
[29-10-2005] United In Trance (Presents Thrillseekers & Others) - Asta, Den Haag (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Tom Lont |
| Weet iemand of die oranje asta muntjes nog geldig zijn? |
|
|
| eieregooie |
Geen idee, ik heb zelf nog zwarte en oranje, maar ik vergeet ze altijd mee te nemen :p
Kheb er zin in :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Geen idee, ik heb zelf nog zwarte en oranje, maar ik vergeet ze altijd mee te nemen :p
Kheb er zin in :D |
Goed dat je het zegt! Ik vergeet ze dus ook altijd.
En volgens mij zijn het de oranje, want daar heb ik nog de meeste van :p |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| Ja ze werken nogsteeds met de oranje muntjes. |
|
|
| HardKiller |
| Kan hier helaas niet bij zijn :(, veel plezier iedereen die gaat, en ja, ze gebruiken oranje muntjes :p |
|
|
| Jay M |
| quote: | Originally posted by Loraine
Link Post MdJ on Intuition Forum
Volgens het "laatste" nieuws kan iedereen dus genieten van een extra uurtje trens in de Asta! :D |
En dat uurtje extra wordt gevuld door..?
Is er zo vlak voor t feestje nog iemand die dat kan beantwoorden? hehe :p |
|
|
| eieregooie |
UIT > LEF
Menno > Ronald
Steve > Paul
Misja < Ferry
En t was weer ouderwets gezellig mensen :) |
|
|
| Tom Lont |
| Zo, net thuis. Het was zeker erg gezellig. Toch weer een aantal NLTA's voorbij zien lopen of gesproken. Topsfeertje en niet te druk, gewoon net lekker. Die lasers blijven toch erg heftig hoor :crazy: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Tom Lont
Die lasers blijven toch erg heftig hoor :crazy: |
Ga eens op Qlimax kijken :happy2: |
|
|
| Engeltje |
Echt veelste lang geleden! Leuk weer zoveel ta-ers gezien te hebben :)
Het was een superfeestje!
Moogwai nog veilig thuis gekomen? |
|
|
|
|