|
Waarom is Blik nog mod van NLTA ???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Alles zal zo wel z'n redenen hebben, wacht gewoon even tot dat Blik weer terug is en er op reageerd :) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En nee ik weet niemand anders die mod wil zijn, wat mij betreft hebben we genoeg aan één mod. |
1 MOD werkt niet. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eXos
1 MOD werkt niet. |
dat heb je goed gezien ;) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by jp
dat heb je goed gezien ;) |
Hij is er wel, alleen een beetje passief ;) |
|
|
| jp |
| Ik trap 'm altijd plat als ie leeg is. Scheelt ruimte |
|
|
| New Wave |
| Ik vind zelf dat er nogal weinig actie ondernomen wordt als het nodig is. Kijk, dat je niet altijd op het forum kan zijn is logisch maar je ziet ze nooit. Die thread die deheer Airwave gemaakt had allang naar de DJ Mag thread verplaats kunnen worden. Ook die vakantiethread is nog steeds niet verwijderd. Er moet gewoon wat sneller worden gehandeld. Mijn voorstel zou eerder zijn om een extra moderator aan te stellen. Blik en Ei hebben niets verkeerds gedaan dus waarom zouden ze weg gaan. Ik wil het best doen, ik kijk zeer vaak op het forum. Maargoed, andere moeten het zeggen. |
|
|
| jp |
| Open sollicitatie? :happy2: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik vind zelf dat er nogal weinig actie ondernomen wordt als het nodig is. Kijk, dat je niet altijd op het forum kan zijn is logisch maar je ziet ze nooit. Die thread die deheer Airwave gemaakt had allang naar de DJ Mag thread verplaats kunnen worden. Ook die vakantiethread is nog steeds niet verwijderd. Er moet gewoon wat sneller worden gehandeld. Mijn voorstel zou eerder zijn om een extra moderator aan te stellen. Blik en Ei hebben niets verkeerds gedaan dus waarom zouden ze weg gaan. Ik wil het best doen, ik kijk zeer vaak op het forum. Maargoed, andere moeten het zeggen. |
Die tread van 'zomer vakantie 2005'? Zoja, waarom?
Zonee, welke dan? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MennoB
Die tread van 'zomer vakantie 2005'? Zoja, waarom?
Zonee, welke dan? |
"Clubbing in Amsterdam/Holland - recommendations?"
Is nu gesloten trouwens.
Maargoed, mijn mening is dat een mod elke dag even een kijkje neemt om te kijken of er niet iets te modden is. Soms blijven dingen een week staan. Ik weet ook wel dat dit een zeer relaxed forum is. Maargoed, beetj emeer dicipline kan geen kwaad. |
|
|
| eXos |
Ik vind zelf dat er nogal weinig actie ondernomen wordt als het nodig is. Kijk, dat je niet altijd op het forum kan zijn is logisch maar je ziet ze nooit. Die thread die deheer Airwave gemaakt had allang naar de DJ Mag thread verplaats kunnen worden. Ook die vakantiethread is nog steeds niet verwijderd. Er moet gewoon wat sneller worden gehandeld. Mijn voorstel zou eerder zijn om een extra moderator aan te stellen. Blik en Ei hebben niets verkeerds gedaan dus waarom zouden ze weg gaan. Ik wil het best doen, ik kijk zeer vaak op het forum. Maargoed, andere moeten het zeggen. | \
Jij moet gewoon naar een ander forum. Echt geloofwaardig kom je niet echt meer over. :whip: Dat heb je al die 4 jaar lang zitten verneuken hiero.
:clown: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eXos
\
Jij moet gewoon naar een ander forum. Echt geloofwaardig kom je niet echt meer over. :whip: Dat heb je al die 4 jaar lang zitten verneuken hiero.
:clown: |
:rolleyes:
In die 2 jaar dat jij niet meer op het forum kwam ben ik veel veranderd. Dus hou je stoere praatjes maar voor je. |
|
|
| Jappio |
:rolleyes:
In die 2 jaar dat jij niet meer op het forum kwam ben ik veel veranderd. Dus hou je stoere praatjes maar voor je. |
echt geloofwaardig vind ik je ook niet tim :D |
|
|
|
|