|
Waarom is Blik nog mod van NLTA ???? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Dat is een relatief klein voordeel Don, hij komt zo weinig op feesten dat ie zowieso weinig met z'n smoelwerk op de foto komt in slechte toestand ;) :D ! |
Ik kom zoiezo niet meer in 'slechte toestand' op foto's :p Ik gebruik geen drugs en drink al 3 jaar geen alcohol meer. :p Misschien dat ik er iets vermoeid op kom te staan. :p Maar gelukkig ben jij niet te evernaren Kolkie :p |
|
|
| Remy D |
deze moet dicht!!!
Die schrale camagne van Tim wordt te veel !!!:tongue2 |
|
|
| New Wave |
:D
Niets dicht!:p Deze thread blijft gewoon open. :p |
|
|
| Donna |
| Psies,hijs geopend omdat er gerelt moest worden,dus geen gezeik!:whip: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Donna
Psies,hijs geopend omdat er gerelt moest worden,dus geen gezeik!:whip: |
LAAT JE RIMMEN!!!:o |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Muppy
LAAT JE RIMMEN!!!:o |
Wat kom jij nou weer doen met een uitspraak die jou niet eens toebehoort? :rolleyes: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Wat kom jij nou weer doen met een uitspraak die jou niet eens toebehoort? :rolleyes: |
hahahaha er moest toch gereld worden hiero?:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Muppy
hahahaha er moest toch gereld worden hiero?:D |
Rellen? Om wat? Er verandert toch niks... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Rellen? Om wat? Er verandert toch niks... |
tja ik ben er niet over begonnen...:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Muppy
tja ik ben er niet over begonnen...:D |
Dat is echt een reactie voor een 12-jarige...
"Nee, meester. Ik was het niet. Hij daar begon." |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat is echt een reactie voor een 12-jarige...
"Nee, meester. Ik was het niet. Hij daar begon." |
hmmm komt wel dicht in de buurt bij mn geestelijke leeftijd ja...:o |
|
|
| Chicane |
| ach zeik niet vent :p |
|
|
|
|