return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Waarom is Blik nog mod van NLTA ???? (pg. 4)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Donna
Ouwe relnicht:P

2 ei : Hebben blikkie en jij dan geen pre-vakantie gesprekje gehad over een verantwoorde dienstregeling om dit forum draaiende te houden?:eek:

2 Tim,ik denk dat jij prima objectief kunt zijn aangezien we namelijk 4 jaar verder zijn en niemand je hoort te veroordelen over verleden gedrag als dat nu niet meer het geval is,das stil blijven staan,en dus slecht.
Mensen zijn voortdurend aan verandering onderhevig,gelukkig maar anders zou het een saaie boel worden.
Alleen ouwe lullen blijven hangen in HUN glorietijd en sukkelen daar hun kostbare jaren op weg.
Rellen is leuk,en blijft leuk maar daarom kun je nog wel objectief zijn,relle houd je spannend:)

Verder t modden,nouh als iemand er dan toch zin in heeft en het discussiepunt word als thread neergepleurt en niemand wilt t anders doen (volgens zeggen dan heh) why the Tim dan niet,xie t punt niet.

Ik post ook eigenlijk niet tot nauwelijks meer en lezen idem dito dus mij zal t worst wezen wie wat doet,als ik zo nu en dan gewoon nog maar even kan komen kijken en geen compleet ander iets aantref.
Sommige dingen moet je niet veranderen,en ookal is blikkie een beetje stoffig lately,LB alstie wilt stoppen komtie wel denk je nie.
Blik is gewent aan flink wat kritiek en hij ister nog,zo kun je t ook bekijken.

Goed,da was m weer voor vanavond :D

Kijk eindelijk iemand met vertrouwen in een ander!
Al dat gezwets over hoe ik jaren geleden bezig was is nutteloos. Ik heb het al vaker aangegeven dat ik nu veel serieuzer in het leven sta. Ik wordt ook ouder (en kaler :p). Ik neem mijn verantwoordelijkheden meer omdat ik dat in het echte leven nu ook meer moet doen. Ik vind dit forum nog steeds heel leuk, als het niet zo was dan had ik nooit geld in het "addiction"-concept gestoken. Mensen willen je tegenwoordig geen kansen meer geven. Een oordeel is sneller geveld dan iemand een kans te geven.

Donna, kom je volgend jaar weer een berichtje posten? :D
eieregooie
quote:
Ouwe relnicht:P

2 ei : Hebben blikkie en jij dan geen pre-vakantie gesprekje gehad over een verantwoorde dienstregeling om dit forum draaiende te houden?:eek:

Jawel, ik heb m een pb gestuurd om te vragen wanneer ie op vakantie zou gaan, en te vertellen wanneer ik weg zou zijn. Dat was niet overlappend, hij juli, ik augustus, en we wisten t van elkaar... Dus ik was in de veronderstalling dat dat wel goed zou gaan verder.

Nu heb ik er verder niet zoveel problemen mee dat Blik zich niet zo laat zien, maar als ik bijna drie weken weg ben en bij terugkomst blijkt dat zelfs de ouwe sticky's niet weg gehaald zijn, vinnik dat wel een beetje jammer en vraag ik me af of hij hier eigenlijk nog wel komt. Een ander nadeel is dat als er gezeurd wordt, dat steeds vaker tegen mij gericht wordt dan tegen "de mods" in t algemeen. Gelukkig blijkt uit deze thread wel dat t met de ontevredenheid nogal meevalt :) Bovendien ben ik hier ook maar voor m'n lol en zit ik niet iedere thread post voor post door te pluizen :p Wat dat betreft is een tweede (actieve) mod toch wel een aanrader omdat eventuele problemen dan toch wat sneller aan het licht komen.

Ik zal Blik eens een PM sturen :) Misschien moet hij zelf maar eens over zijn positie als mod hier nadenken en een persbericht de wereld in sturen hoe hij erover denkt.
franzelare
quote:
Originally posted by eieregooie
Een ander nadeel is dat als er gezeurd wordt, dat steeds vaker tegen mij gericht wordt dan tegen "de mods" in t algemeen.

nou ei, ik hou nog wel een beetje van je hoor!
Donna
Ik heb bij tijden echt geen hoge dunk van Blik gehad en natuurlijk heeft hij fouten gemaakt en heb ik zal ik er wel s naast hebben gezeten,who cares,we leven nu.
Dat hij zn modschap naast zich neer moet leggen omdat ie een lagere periode afwezig is lijkt me wat voorbarig,mensen bouwen een leven op etc.
Je zou daarom dus idd iemand erbij kunnen nemen en zo met een "3-hoeks affaire" de boel draaiend houden,mensen hebben inet periodes en A-inet periodes.
En moet je elkaar kunnen gunnen zonder dat mensen meteen gedegradeerd moeten worden die al jaren trouwe dienst verlenen.

Er moet juist een beetje geprobeerd worden zuinig de "ouwe garde" te bewaken want we delen nogal wat jaartjes met elkaar ondertussen.
Dat er nieuwe mensen bijkomen is alleen maar positief en die worden geloof ik ook wel aardig geaccepteerd (als ze t waard zijn dan);)
Maar het vertrouwde beeld behoud je door met elkaar mee te groeien en ouwe koeien lekker te laten verzuipen.
En aangezien ik al die tijd al de ouwe muts hier ben zie ik ook al die tijd al om me heen mensen veranderen en groeien en das leuk!

Blijven veroordelen om t verleden is zow nutteloos en bekrompen,kan ik geen respect voor hebben.
En magik had zeker niks te doen en besloot ff wat te gaan rellen,of nie dan?
Kan ook zijn dat je zelf natuurlijk wel interesse hebt in Blikkie zn baantje?;)
AirPole
1) Ik heb nooit problemen gehad met Ei als mod. Altijd heel netjes en beschaafd. Eerlijk ook.

2) Tim, van mij mag je, maar dan moet je niet 'ik wordt' met 'dt' schrijven!! :p

;)
eieregooie
quote:
Je zou daarom dus idd iemand erbij kunnen nemen en zo met een "3-hoeks affaire" de boel draaiend houden,

Dat is geen optie ben ik bang, Swamps probeert langzaam aan t aantal mods te beperken.
kolkiewolkie
Dan kan ie Blik dus elimineren voor de chillout want daar istie ook nog steeds mod :clown: . Verder niet echt boeiende thread, twas mij al opgevallen maar ik vind dat eismijter z'n werk prima (lees: onopvallend goed) doet :) .

quote:
want we delen nogal wat jaartjes met elkaar ondertussen.

Inderdaad :eyes: !

En Tim als mod lijkt mij het slechtste wat TA kan overkomen :D :D ;) !
Little Theseus
ik wil henkie_henk terug als mod
kolkiewolkie
henkie_henk :haha: ! Heeft iemand nog wel es contact gehad of gehouden met die gast want hij heeft (letterlijk) sinds z'n 'ontslag' als mod geen enkele (!) post meer gedaan :eek: !
New Wave
Hij ging 2 jaar geleden met Driekus nog eens kleren kopen in Herdewijk. Maar volgens mij heetf hij daar ook nu geen contact meer mee. Ik zal het eens vragen als ik hem weer in het durrup zie.

Donna
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

Inderdaad :eyes: !

En Tim als mod lijkt mij het slechtste wat TA kan overkomen :D :D ;) !

haha,maar hij staat vast beter op foto's als wij ;p
kolkiewolkie
Dat is een relatief klein voordeel Don, hij komt zo weinig op feesten dat ie zowieso weinig met z'n smoelwerk op de foto komt in slechte toestand ;) :D !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement