return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Waarom is Blik nog mod van NLTA ???? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Lex
TEGEN!
New Wave
Dan niet, no problem.:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
:rolleyes:

In die 2 jaar dat jij niet meer op het forum kwam ben ik veel veranderd. Dus hou je stoere praatjes maar voor je.


:clown:
eXos
quote:
Originally posted by New Wave
:rolleyes:

In die 2 jaar dat jij niet meer op het forum kwam ben ik veel veranderd. Dus hou je stoere praatjes maar voor je.


Ik was er wel, alleen er was nou niet echt veel om te posten hier. Interesses liggen hier ook niet meer.

:D
New Wave
quote:
Originally posted by eXos
Ik was er wel, alleen er was nou niet echt veel om te posten hier. Interesses liggen hier ook niet meer.

:D


Bemoei je dan niet met mensen die dit forum wel interessant vinden en het goed lopend willen houden. Danku
Remy D
waarom is deze nog niet dicht :tongue2
New Wave
Omdat de mods nooit op het forum zijn.:p
jp
Als NW net zo goed voor TA als z'n plantjes zorgt hebben we niks te verliezen :haha:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Dj Lex
TEGEN!


Tegen wat?
eXos
quote:
Originally posted by New Wave
Bemoei je dan niet met mensen die dit forum wel interessant vinden en het goed lopend willen houden. Danku


Kusje?


Dj Lex
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Tegen wat?


Alles?
Donna
Ouwe relnicht:P

2 ei : Hebben blikkie en jij dan geen pre-vakantie gesprekje gehad over een verantwoorde dienstregeling om dit forum draaiende te houden?:eek:

2 Tim,ik denk dat jij prima objectief kunt zijn aangezien we namelijk 4 jaar verder zijn en niemand je hoort te veroordelen over verleden gedrag als dat nu niet meer het geval is,das stil blijven staan,en dus slecht.
Mensen zijn voortdurend aan verandering onderhevig,gelukkig maar anders zou het een saaie boel worden.
Alleen ouwe lullen blijven hangen in HUN glorietijd en sukkelen daar hun kostbare jaren op weg.
Rellen is leuk,en blijft leuk maar daarom kun je nog wel objectief zijn,relle houd je spannend:)

Verder t modden,nouh als iemand er dan toch zin in heeft en het discussiepunt word als thread neergepleurt en niemand wilt t anders doen (volgens zeggen dan heh) why the Tim dan niet,xie t punt niet.

Ik post ook eigenlijk niet tot nauwelijks meer en lezen idem dito dus mij zal t worst wezen wie wat doet,als ik zo nu en dan gewoon nog maar even kan komen kijken en geen compleet ander iets aantref.
Sommige dingen moet je niet veranderen,en ookal is blikkie een beetje stoffig lately,LB alstie wilt stoppen komtie wel denk je nie.
Blik is gewent aan flink wat kritiek en hij ister nog,zo kun je t ook bekijken.

Goed,da was m weer voor vanavond :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement