return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Waarom is Blik nog mod van NLTA ???? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Remy D
:)

de reden waarom Blik niet vaak meer komt is dat wij bij elkaar het meest zielige zooitje bij elkaar geraapte treurige kansloze hoopje verdriet zijn dat 'meester' Blik te goed voor ons is.. Hij denkt dat hij 'GOD' is!!!


New Wave is de enige die nog kanslozer is dan wij en hij heeft idd dus ook als enige recht om de nieuwe MOD te worden.. Mijn stem gaat dus naar Tim, die tevens ook wonderbaarlijk lekker is en hij krijgt korting bij C&A... :tongue2
eXos
Ik dacht dat je van de drugs af was? :clown:
Blik
jaja, daar is die weer

er zijn vele dingen gezegd, en ik denk dat vele dingen ook wel waar zijn, Donna sloeg de spijker op zijn kop door te zeggen dat ik misschien wel erg druk bezig ben met andere dingen, ik denk dat als ik 5 uur in de week thuis ben, je dat veel kunt noemen. Ik ben bijvoorbeeld bezig met een huis te kopen met mijn vriendin (het huren slaan me meteen maar over :p), druk bezig met werken en gewoon vaak weg in zijn algemeenheid.

Het is waarschijnlijk ook beter om gewoon mijn "modschap" naast me neer te leggen, aangezien ik er in de toekomst niet veel vaker zal zijn denk ik. Ik vind dat je als mod misschien niet actief bezig hoeft te zijn (dan ga je je dingen persoonlijk aantrekken enzo), maar je moet zeker 1 keer per dag het forum checken, en dat doe ik wellicht 1 keer per week.

niet genoeg dus, ik zal binnenkort een mailtje naar Swamper sturen om te zeggen dat ik geen mod meer hoef te zijn, ook niet meer van de andere fora want ik doe daar ook niks.

thx for the reality-check

;)

ps: ik blijf wel gewoon hoor :)
Chicane
grouphug! :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Blik
jaja, daar is die weer

er zijn vele dingen gezegd, en ik denk dat vele dingen ook wel waar zijn, Donna sloeg de spijker op zijn kop door te zeggen dat ik misschien wel erg druk bezig ben met andere dingen, ik denk dat als ik 5 uur in de week thuis ben, je dat veel kunt noemen. Ik ben bijvoorbeeld bezig met een huis te kopen met mijn vriendin (het huren slaan me meteen maar over :p), druk bezig met werken en gewoon vaak weg in zijn algemeenheid.

Het is waarschijnlijk ook beter om gewoon mijn "modschap" naast me neer te leggen, aangezien ik er in de toekomst niet veel vaker zal zijn denk ik. Ik vind dat je als mod misschien niet actief bezig hoeft te zijn (dan ga je je dingen persoonlijk aantrekken enzo), maar je moet zeker 1 keer per dag het forum checken, en dat doe ik wellicht 1 keer per week.

niet genoeg dus, ik zal binnenkort een mailtje naar Swamper sturen om te zeggen dat ik geen mod meer hoef te zijn, ook niet meer van de andere fora want ik doe daar ook niks.

thx for the reality-check

;)

ps: ik blijf wel gewoon hoor :)



Mooi gebaar van je Blikmans.....alvast reuze bedankt voor je modschap :)
Little Theseus
I Tjerk!
jp
Mooi en nu sluiten die handel
Muppy
quote:
Originally posted by MaGiK54
Mooi gebaar van je Blikmans.....alvast reuze bedankt voor je modschap :)


+1
Glaniskanis
Ik wil Blikkie terug...
Er blijft helemaal niks over van het oude vertrouwde gevoel! :(
Dj_Day-V
Wie ?

New Wave
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik wil Blikkie terug...
Er blijft helemaal niks over van het oude vertrouwde gevoel! :(


Het oude vertrouwde gevoel is er al jaren niet meer.
BaRTeZ
Mijn stem voor de nieuwe mod gaat naar Dj_Day-V :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement