|
Airwave announcement
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
NEW AIRWAVE ALBUM + SINGLE
Today we are announcing the new Airwave album Trilogique. A renewed concept and sound packed in 3 CD with 3 styles hybridised together in one solid album. CD 1: Progressive Trance, CD 2: Progressive House and CD 3: Bedroom Lounge. The album will be released early 2006 and in November you can expect the new single Progressive Agressive of which you can listen to a loop in our audio player in the top right of this screen. Enjoy!!!
niiiiiiiiiiiiice nieuws :eyes:
looking forward to it :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| :eyes: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Zehra |
 |
|
|
| eieregooie |
:eek:
SPAM :o
j/k :p |
|
|
| Lolo |
| HAHA ja en neen kweeni |
|
|
| Xilver |
| Bwuh... die Progressive Aggressive doet me ni echt iets. Vind em wa simpel, en die vocal vind ik helemaal niks. Lolo, je hebt betere dingen gemaakt, maar er zullen wel betere tracks staan op Trilogique, vermoed ik :) |
|
|
| Lolo |
Ieder zen ding, natuurlijk. Wacht maar tot jij den full track hoort, maar ik respecteer je mening.
L. |
|
|
| Phortastic |
| ik oordeel nooit over low quality sample loopjes. Dat is geen track maar een soort van trailer. Kga ook niet zeggen na het zien van een trailer dat een film zuigt... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Phortastic
CD 3: Bedroom Lounge. |
wth? Wat moete daar onder verstaan? zachte slaapmuziek, sensuele sexdeuntjes of relaxerende dutjesmuziek?
En om eerlijk te zijn krijg ik al kiekevel als ik het woord lounge nog maar zie staan. :nervous: |
|
|
| Hydra |
Die 3de sample is wel leuk!
Ook die opbouw van Yves Deruyter trouwens! Maar na het uplifting gedeelte valt het voor mij wat tegen. |
|
|
| mellow_head |
| Wiii wallpapers en hoort de experts es :p |
|
|
|
|