return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Airwave announcement
View this Thread in Original format
Lolo
HIER/HERE/ICI
Phortastic
NEW AIRWAVE ALBUM + SINGLE
Today we are announcing the new Airwave album Trilogique. A renewed concept and sound packed in 3 CD with 3 styles hybridised together in one solid album. CD 1: Progressive Trance, CD 2: Progressive House and CD 3: Bedroom Lounge. The album will be released early 2006 and in November you can expect the new single Progressive Agressive of which you can listen to a loop in our audio player in the top right of this screen. Enjoy!!!



niiiiiiiiiiiiice nieuws :eyes:

looking forward to it :cool:
Jasperovitsj
:eyes: :eyespop: :crazy:
Zehra
eieregooie
:eek:

SPAM :o


j/k :p
Lolo
HAHA ja en neen kweeni
Xilver
Bwuh... die Progressive Aggressive doet me ni echt iets. Vind em wa simpel, en die vocal vind ik helemaal niks. Lolo, je hebt betere dingen gemaakt, maar er zullen wel betere tracks staan op Trilogique, vermoed ik :)
Lolo
Ieder zen ding, natuurlijk. Wacht maar tot jij den full track hoort, maar ik respecteer je mening.

L.
Phortastic
ik oordeel nooit over low quality sample loopjes. Dat is geen track maar een soort van trailer. Kga ook niet zeggen na het zien van een trailer dat een film zuigt...
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Phortastic
CD 3: Bedroom Lounge.



wth? Wat moete daar onder verstaan? zachte slaapmuziek, sensuele sexdeuntjes of relaxerende dutjesmuziek?

En om eerlijk te zijn krijg ik al kiekevel als ik het woord lounge nog maar zie staan. :nervous:

Hydra
Die 3de sample is wel leuk!

Ook die opbouw van Yves Deruyter trouwens! Maar na het uplifting gedeelte valt het voor mij wat tegen.
mellow_head
Wiii wallpapers en hoort de experts es :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement