|
Thrillseekers vs Pulser @ Mondaybar
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
Lördag 19 november
Monday Bar Sessions
INSIGMA
Thrillseekers vs. Pulser
Mondo, Stockholm
22.00-04.00
Pris: 250kr (C.U.M)
___________________________________
Stora golvet 22.00-04.00 (TRANCE)
INSIGMA - 2h B2B Thrillseekers vs Pulser
Thrillseekers - 2h solo
Pulser - 2h solo
BAREN 22.00-04.00 (HOUSE)
Esteban Nuñes & Victor Sanchez |
|
|
| zoric |
| Fyfan!! Helstrip!!! :D:D:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag är ju där såklart ! |
|
|
| hustler |
Smutt!
Monday Bar räddar den trista hösten! :D |
|
|
| anuga |
| I'll be there :) Ska bara fixa biljett :D |
|
|
| Aendy |
| Härligt, det slumpar sig till och med så väl att jag kan den helgen. Lysande! |
|
|
| mr_fisken |
| Gör ju ingenting att det är på en lördag:tongue3 |
|
|
| FredAcler |
| Detta får man ju inte missa :crazy::D |
|
|
| K-PAXian |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
ffs!
Och jag som flyttar precis dagarna innan. Jag kommer att vara luspank! :(
Skit också... |
|
|
| euphoria_ibiza |
| jøss dette høres bra ut :D |
|
|
| EsseT |
| hejsan mina vänner klart man ska dit hehe SÅ HIMLA SKOJ jag får flash back av Trill o pulser haha :D Säger bara Triniy 1 ´heller hur FRED ??? HAAAA =) party party =) SES |
|
|
|
|