|
België - Nederland (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by diddi
Waarom komen de NL'ers zo veel naar België? Zie a'pen enzo... |
belastingen:D |
|
|
| diddi |
| Durbuy bestaat uit 15% hollanders denk ik... zo ook héél de grensstreek... en dan nog te zwijgen over het volk in den Highstreet, daar is de meerderheid NL.:nervous: |
|
|
| The_G0dfather |
NL
+ Ruud Van Nistelrooy
+ Frank Rijkaard & Henk Ten Cate (visca barça)
+ Johan Cruyff
+ Patrick kluivert
+ Dennis Bergkamp
+ kan zo nog wel even doorgaan :D
toch nog ff
+ Ajax
erbij zetten ook |
|
|
| New Wave |
Belgie
+ Toni_D2 |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by New Wave
Belgie
+ Toni_D2 |
En geen Aurélie? :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by FredNova
En geen Aurélie? :toothless |
Ik was nog niet klaar. Ik moet nog even een illustratie zoeken.:p |
|
|
| New Wave |
Belgie
+  |
|
|
| djcresto |
NL+
BNN experimenteert met seks en drugs
ma 10/10/05 - Maandagavond komt het nieuwe realityprogramma "Spuiten en slikken" van de Nederlandse jongerenzender BNN op de buis. In het programma brengen twee reporters verslag uit van seks- en drugsexperimenten.
Filemon Wesselink test elke aflevering een variant van soft- en harddrugs uit. Ties van Westing ondergaat allerlei seksuele experimenten. Die worden niet uitgezonden, maar wel besproken.
Het programma test de grenzen van de reality-tv verder af. Het format stootte al op veel protest. Zo eistte de partij CDA dat het programma zou gebannen worden.
BNN legt de nadruk op het informatieve aspect van het programma. De zender wil naar eigen zeggen vooral voorlichten. |
|
|
| CygnusX |
| Allemaal goed en wel die ruimdenkendheid, maar waar eindigt het? Nee, van mij hoeven zo'n programma's niet. |
|
|
| diddi |
| New Wave, ge verbaast me telkens weer... ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Allemaal goed en wel die ruimdenkendheid, maar waar eindigt het? Nee, van mij hoeven zo'n programma's niet. |
Dit heeeft ook weinig meer met ruimdenkendheid te maken hehe... Maar ach, ze gaan hun gang maar... Zal na twee maanden toch wel weer van de buis verdwenen zijn... |
|
|
|
|