return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
België - Nederland (pg. 9)
View this Thread in Original format
Soliplex
Normaal zou ik zwijgen, maar ik volg deze thread nu al efkes & mijn irritatie begint wat op te lopen...
Eigenlijk beschouwt ge New Wave als een simpel druifke op basis van een paar taalfouten. Dat is een zeer pientere conclusie.
Ik zou u aanraden van eens een doorsnee IQ-testje te doen, denkt ge dat ze u dan zullen vragen om de dt-regel toe te passen... forget it.
Toni makker: you're making a total ass of yourself! en het ware beter mss voortaan efkes na te denken vooraleer weer zo'n misbaksel van een post aan dit forum toe te voegen.
Synthesia
quote:
Originally posted by Toni_D2
Je moet helemaal niet slim zijn om de dt-regel te snappen. De regel is vrij simpel. Ik denk zelfs dat wij belgen die op de basisschool leren.


Ik maak ook vaak nog eens een dt fout denk ik, meestal alleen als ik in de verleden tijd praat. Wil iemand anders die regel eens posten...heb nooit Nederlands op school geleerd
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Synthesia
Ik maak ook vaak nog eens een dt fout denk ik, meestal alleen als ik in de verleden tijd praat. Wil iemand anders die regel eens posten...heb nooit Nederlands op school geleerd


doe het gewoon met een ww zonder -d op het einde, als er dan geen -t komt moet je ook geen t toevoegen aan de d
en ih verleden nooit geen dt
Synthesia
quote:
Originally posted by The_G0dfather
doe het gewoon met een ww zonder -d op het einde, als er dan geen -t komt moet je ook geen t toevoegen aan de d


Dat wist ik, maar in't verleden niet, merci :)
Jasperovitsj
Zoals ik vandaag al eerder zei:
Als ik Toni zie posten zie ik verdacht veel gelijkenissen met de posts van X-Tune...
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zoals ik vandaag al eerder zei:
Als ik Toni zie posten zie ik verdacht veel gelijkenissen met de posts van X-Tune...


nog is "de" klassieker van het jaar bovenhalen

pooley
schitterend mich :)
Sh!fty
quote:
Originally posted by Soliplex
Normaal zou ik zwijgen, maar ik volg deze thread nu al efkes & mijn irritatie begint wat op te lopen...
Eigenlijk beschouwt ge New Wave als een simpel druifke op basis van een paar taalfouten. Dat is een zeer pientere conclusie.
Ik zou u aanraden van eens een doorsnee IQ-testje te doen, denkt ge dat ze u dan zullen vragen om de dt-regel toe te passen... forget it.
Toni makker: you're making a total ass of yourself! en het ware beter mss voortaan efkes na te denken vooraleer weer zo'n misbaksel van een post aan dit forum toe te voegen.



Hier ga nog gevochte worde :nervous:
Xilver
quote:
Originally posted by Eagle`


Dj_Day-V
RLY ?

The_G0dfather
ik gok op really

en ze zijn wel goddelijk :p
djcresto
Ik kom nu elke week in contact met een Nederlander en merk dat ik bijna automatisch met hem "Nederlands" begin mee te praten. Een Nederlander die 20 jaar in België woont zal nog altijd zijn eigen Nederlandse dialect behouden.

Enige verklaringen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement