return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
België - Nederland (pg. 6)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als je de juiste plekjes kent kan Antwerpen heel mooi zijn :)
µ

Bwaja, Antwerpen is nie mis. Maar oorspronkelijk ben ik een Antwerpenaar; wij zijn verhuisd naar Brugge en kmoe zeggen da Brugge bijna op alle vlakken beter en vooral véél aangenamer is ze :o
New Wave
quote:
Originally posted by Vadro
ben er maar 1 keer binnengeweest, bestaat nu niet meer


Zonde, ze hadden er bakken met techno staan. Is er nog een platenzaak of was het de enige?
Push2005
quote:
Originally posted by New Wave
Zonde, ze hadden er bakken met techno staan. Is er nog een platenzaak of was het de enige?


'Tzijn er nog 2; maar ze stellen niets voor...
New Wave
Ah, die heb ik niet gezien. ben enkel in stuk centrum geweest waar Dr Vinyl zat. Zal eens zoeken waar die andere zitten. Ga er vast nog eens komen. Zeer mooie stad.
Toni_D2
quote:
Originally posted by New Wave
Kennen jullie niet de Hema rookworst?

Als je als hollander geen Hemaworst lust dan wordt je verbannen en wordt je verzocht nooit meer terug te komen.



de Hema dames slipjes zijn ook lekker
Dj_Day-V
quote:
BETA
+++ veel gezelliger
+ friet
- Regi


NLTA
+ veel meer (en betere) trance parties
+ hun voetbalploeg gaat wel naar het WK
+ de (gemiddelde) mens staat meer open voor EDM dan wij
- de taal
- teveel gebruikers


BETA
+ Beta klinkt geiler
- Teveel mensen die denken dat friet belangrijk is
- Teveel Dutroux figuren

NLTA
+ Betere DJ's :eyespop:

Hoezo de taal :conf: Wij praten gewoon normaal Nederlands. Belgen verneuken onze taal :nervous: :p
Aurélie
quote:
Originally posted by Dj_Day-V

Hoezo de taal :conf: Wij praten gewoon normaal Nederlands. Belgen verneuken onze taal :nervous:


Dat is mijn punt net ! Hoe plat die Belgen soms spreken , ongelooflijk :whip:
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Aurélie
Dat is mijn punt net ! Hoe plat die Belgen soms spreken , ongelooflijk :whip:


w00t

Ik zag eerst bij zo'n programma een belgish gezin. Ik was wel heel dankbaar dat er ondertiteling was :tongue2
Eagle`
quote:
Originally posted by Aurélie
Dat is mijn punt net ! Hoe plat die Belgen soms spreken , ongelooflijk :whip:


landverraadster !!1
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Eagle`
landverraadster !!1


Wablief?

Gladius
ik haat antwerps :whip: :whip:
... oei, ik spreek het zelf, dju =\
Push2005
Antwerps is grappig, limburgs is een vies taaltje :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement