|
Magik 8!!! ::)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
טוב חבר'ס...
אז אחרי האכזבה של
Dj Tiesto - Magik 7 live @ L.A
היו שמועות ש
Magik 8
יהיה מוקלט מתישהו ביפן בסביבות חג המולד
אבל השמועה לא נכונה...
אבל אכן בלאק הול אמרו שכן יצא
Magik 8
פשוט עוד לא יודעים מתי ואיפה
לעוד פרטים
http://www.isoplex.net/ivibes/index.php?article=283 |
|
|
| Dj Moriano |
תודה יובל על המידע אבל
למה אתה לא בביצפר?? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
תודה יובל על המידע אבל
למה אתה לא בביצפר?? |
חחחח
חולה אחי
:( |
|
|
| Dj Black |
| אני גם לא בבית ספר |
|
|
| dj alonzo |
| :( אני גם לא בביצפר..... דלקת אוזניים עצבנית |
|
|
| Dj Moriano |
חחחחחחחח
כולנו לא הלכנו היום לביצפר
יובל תחלים מהר...
אני מכיר ילד שגם קוראים לו יובל
והניקניים שלו באיי סי קיו הוא
U.V. ThE GrOOvY
כאילו זה נשמע ככה
יו וי דה גרובי.....
נחמד לא???? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
חחחחחחחח
כולנו לא הלכנו היום לביצפר
יובל תחלים מהר...
אני מכיר ילד שגם קוראים לו יובל
והניקניים שלו באיי סי קיו הוא
U.V. ThE GrOOvY
כאילו זה נשמע ככה
יו וי דה גרובי.....
נחמד לא???? |
חחחחחחח... חמוד
:)
אלונזו נו מה קורה איתך כנס לאיי סיי קיו!! |
|
|
| dj alonzo |
הנה עכשיו אני נכנס אחי...
Edit: !נכנסתי ואתה לא און ליין, תתחבר |
|
|
| TranceGiant |
LOL ya mavrizim ;)
Guess who became 18 today? hm?? HM????
YEAH baby :cool: |
|
|
| dj alonzo |
Happy B-Day Giant!
Ad 120!!! |
|
|
| TranceGiant |
toda ahi!
that makes it..102 years to go ;) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
toda ahi!
that makes it..102 years to go ;) |
חחחח....
מזל טוב גבר
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown:
זה הסמיילי הכי מתאים שמצאתי ליומולדת, כי ביומולדת יש ליצן בדרך כלל... |
|
|
|
|