|
Magik 8!!! ::) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
מפיך לאלוהים אמן! |
טפו טפו פן ירבו |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
מפיך לאלוהים אמן! |
חחחחחח
באמת צריך שהוא יפציץ איזה טראק ליסט תותח |
|
|
| DjChook |
תורידו אם אתם יכולים את
tunnel trance force vol.19
תותח! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אני סוס
אני בדיוק זז לחדר כושר |
וואלה?
אם מקובל עליכם לפתוח ט'רד חדר כושר אני בעד
גם אני הולך לחדר כושר
אני משתדל עכשיו חיטוב
אבל זה כיף לדפוק ככה משקלים שאנשים שגדולים ממני ב 10 שנים לא מגיעים
הם מרגישים כאלה מושפלים
זה מצחיק :D |
|
|
| dj alonzo |
| !אחי, פתח.... גם אני בעד |
|
|
| DJ-Energy |
אני מתשגע ממכם!!!!!!!!
אני פותח טרד... אתם בכלל משנים נושא!!!.. תראו לאן הגענו אתם רוצים לפתוח טרד על חדר כושר
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: |
|
|
| Dj Moriano |
שנה שעברה חבר שלי שהוא סוס
בחיים שלכם לא ראיתי אין לו מטר שישים
שנה שעברה הוא עשה שישים שכיבות שמיכה....
הוא לומד קונג פו וכל מיני כאלה
הוא מרים רגל לגובה הראש ושוברים לו מטאטא על השוק של הרגל... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני מתשגע ממכם!!!!!!!!
אני פותח טרד... אתם בכלל משנים נושא!!!.. תראו לאן הגענו אתם רוצים לפתוח טרד על חדר כושר
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: |
מצטער אחי...
בגלל זה שאלתי אם לפתוח ט'רד חדש
ראיתי הטופיק נגרר לנושא אחר מבין?
בכל מקרה...
אני מקווה לא להתרכזב מטראק ליסט
ותהיו בטוחים שאני יוריד אותה או אפילו יקנה את הדיסק |
|
|
| DjChook |
חחח מה זה משנה
הדיסק אפילו לא יצא |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח מה זה משנה
הדיסק אפילו לא יצא |
מה הקשר??
אני עושה טרד על משהו
פתאום זה משתנה לנושא אחר לגמרי!!! |
|
|
| DjChook |
סליחה
לא נדבר על זה יותר
אבל אם עכשיו אני אפתח טרד על אומנויות לחימה תבוא ותעשה לו
CLOSED
כמו שעשית ל"קטע" שכתבתי... |
|
|
| Dj Moriano |
נכנסתי לפורום של לילה ומה אני רואה אחד שאומר שיש לו את מג'יק 8 מלפני שלוש שבועות
לא הרבה דברים יותר מצחיקים מזה בחיים שלי התפוצצתי מצחוק |
|
|
|
|