return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Magik 8!!! ::) (pg. 5)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike


באמסטרדם יש עותק מזוייף של מג'יק 8 ובגלל זה הרבה חשבו שהוא יצא כבר
...


מעניין איך זה נראה..

:eek:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


האחרון ששמעתי עליו היה 2


שמעת פעם על ציניות אחי!?
אנשים אומרים שיש להם מג'יק 8 שזה עוד לא יצא..
אז אמרתי (בציניות) שיש לי כבר את אין סרץ, אוף סנרייז 6
בדיחה כזאת
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter


שמעת פעם על ציניות אחי!?
אנשים אומרים שיש להם מג'יק 8 שזה עוד לא יצא..
אז אמרתי (בציניות) שיש לי כבר את אין סרץ, אוף סנרייז 6
בדיחה כזאת

כנראה שלאנשים אין חוש הומור

"האחרון ששמעתי עליו הוא 2"
מה אתה אומר אולי כי עוד לא יצאו 3 4 5
אבל 6 כבר יצא
[=
חחחחחחחחחחחחח
יופי של בדיחה אחי
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

כנראה שלאנשים אין חוש הומור

"האחרון ששמעתי עליו הוא 2"
מה אתה אומר אולי כי עוד לא יצאו 3 4 5
אבל 6 כבר יצא
[=
חחחחחחחחחחחחח
יופי של בדיחה אחי
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


כנראה שהבדיחה על חשבוני

למרות שגם אני אמרתי בציניות, אבל לא משנה
NeMeSiS1234
אמרת בציניות???
אופס
[=
שטויות אחי הכל בצחוק
arik
אני מקווה ש מזיק 8 לא יהיה כמו 7
שקניתי את 6 כל כך התלהבתי שספרתי את הימים עד ל 7
ושהגיע 7 התחלתי לבכות
בכל מקרה אז אני עכשיו בקטע של לקוות לגרוע ביותר
מקסימום הוא לא יהיה טוב
וחוץ מזה מה כולם מיתרגשים אתם בטח תכירו את כל הטרקים שמה
והמיקסוס בטח יהיה מצויין כמו שטיסטו אמור למקסס שאני מניח שזה מה שמחכים לו
eXeTik
כן....
Magik 7
היה אחוש על הפנים, אני זוכר איך התבאסתי ששמעתי את זה...
עזבו אותכם ש
Magik 6
זה אחד הסטים הטובים ביותר אי פעם, אבל כל הסדרה של מג'יק מעולים
ו-7 פשוט הרס...
NeMeSiS1234
אין מה להגיד
Magik 6
היה פצצה ועד עכשיו הוא בין הסטים הטובים שיש
אבל אני הכי אהבתי את הסט
Dj Tiesto -energy 2000
סט עוד יותר טוב לדעתי
Dj Moriano
quote:
Originally posted by eXeTik
כן....
Magik 7
היה אחוש על הפנים, אני זוכר איך התבאסתי ששמעתי את זה...
עזבו אותכם ש
Magik 6
זה אחד הסטים הטובים ביותר אי פעם, אבל כל הסדרה של מג'יק מעולים
ו-7 פשוט הרס...


כן אהבתי לאללה
אפילו חבר שלי שלא שומע התחיל בגלל זה לשמוע טראנסים....
DjChook
צודקים,
מג'יק 6 באמת קטלני

אבל אין סידרה כמו
IN TRANCE WE TRUST
עד 5 כולל שמאז היא נהרסה

NeMeSiS1234
אם מדברים על סדרות פצצות אז אך תשכחו את
TTF (= TUNNEL TRANCE FORCE )
שזה אחלה של סדרה
במיוחד האחרונים למשל 18 היה ממששששששששששששש פצצה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אם מדברים על סדרות פצצות אז אך תשכחו את
TTF (= TUNNEL TRANCE FORCE )
שזה אחלה של סדרה
במיוחד האחרונים למשל 18 היה ממששששששששששששש פצצה


זה נותן לי רעיון...
ט'רד דיסקים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement