|
Magik 8!!! ::) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באמסטרדם יש עותק מזוייף של מג'יק 8 ובגלל זה הרבה חשבו שהוא יצא כבר
... |
מעניין איך זה נראה..
:eek: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
האחרון ששמעתי עליו היה 2 |
שמעת פעם על ציניות אחי!?
אנשים אומרים שיש להם מג'יק 8 שזה עוד לא יצא..
אז אמרתי (בציניות) שיש לי כבר את אין סרץ, אוף סנרייז 6
בדיחה כזאת |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמעת פעם על ציניות אחי!?
אנשים אומרים שיש להם מג'יק 8 שזה עוד לא יצא..
אז אמרתי (בציניות) שיש לי כבר את אין סרץ, אוף סנרייז 6
בדיחה כזאת |
כנראה שלאנשים אין חוש הומור
"האחרון ששמעתי עליו הוא 2"
מה אתה אומר אולי כי עוד לא יצאו 3 4 5
אבל 6 כבר יצא
[=
חחחחחחחחחחחחח
יופי של בדיחה אחי
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
כנראה שלאנשים אין חוש הומור
"האחרון ששמעתי עליו הוא 2"
מה אתה אומר אולי כי עוד לא יצאו 3 4 5
אבל 6 כבר יצא
[=
חחחחחחחחחחחחח
יופי של בדיחה אחי
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
כנראה שהבדיחה על חשבוני
למרות שגם אני אמרתי בציניות, אבל לא משנה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אמרת בציניות???
אופס
[=
שטויות אחי הכל בצחוק |
|
|
| arik |
אני מקווה ש מזיק 8 לא יהיה כמו 7
שקניתי את 6 כל כך התלהבתי שספרתי את הימים עד ל 7
ושהגיע 7 התחלתי לבכות
בכל מקרה אז אני עכשיו בקטע של לקוות לגרוע ביותר
מקסימום הוא לא יהיה טוב
וחוץ מזה מה כולם מיתרגשים אתם בטח תכירו את כל הטרקים שמה
והמיקסוס בטח יהיה מצויין כמו שטיסטו אמור למקסס שאני מניח שזה מה שמחכים לו |
|
|
| eXeTik |
כן....
Magik 7
היה אחוש על הפנים, אני זוכר איך התבאסתי ששמעתי את זה...
עזבו אותכם ש
Magik 6
זה אחד הסטים הטובים ביותר אי פעם, אבל כל הסדרה של מג'יק מעולים
ו-7 פשוט הרס... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אין מה להגיד
Magik 6
היה פצצה ועד עכשיו הוא בין הסטים הטובים שיש
אבל אני הכי אהבתי את הסט
Dj Tiesto -energy 2000
סט עוד יותר טוב לדעתי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן....
Magik 7
היה אחוש על הפנים, אני זוכר איך התבאסתי ששמעתי את זה...
עזבו אותכם ש
Magik 6
זה אחד הסטים הטובים ביותר אי פעם, אבל כל הסדרה של מג'יק מעולים
ו-7 פשוט הרס... |
כן אהבתי לאללה
אפילו חבר שלי שלא שומע התחיל בגלל זה לשמוע טראנסים.... |
|
|
| DjChook |
צודקים,
מג'יק 6 באמת קטלני
אבל אין סידרה כמו
IN TRANCE WE TRUST
עד 5 כולל שמאז היא נהרסה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אם מדברים על סדרות פצצות אז אך תשכחו את
TTF (= TUNNEL TRANCE FORCE )
שזה אחלה של סדרה
במיוחד האחרונים למשל 18 היה ממששששששששששששש פצצה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אם מדברים על סדרות פצצות אז אך תשכחו את
TTF (= TUNNEL TRANCE FORCE )
שזה אחלה של סדרה
במיוחד האחרונים למשל 18 היה ממששששששששששששש פצצה |
זה נותן לי רעיון...
ט'רד דיסקים |
|
|
|
|