return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Magik 8!!! ::) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano
נכנסתי לפורום של לילה ומה אני רואה אחד שאומר שיש לו את מג'יק 8 מלפני שלוש שבועות




לא הרבה דברים יותר מצחיקים מזה בחיים שלי התפוצצתי מצחוק


בטח הוא קנה בסופר 8 מג'יק
(למי שלא יודע זה מנה חמה כזה)

:D :D :D
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


בטח הוא קנה בסופר 8 מג'יק
(למי שלא יודע זה מנה חמה כזה)

:D :D :D


חחחחחחחחח
לבדיחה טובה אנה בקרו ב
www.layla.co.il

;)
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


בטח הוא קנה בסופר 8 מג'יק
(למי שלא יודע זה מנה חמה כזה)

:D :D :D



חחחחחחחח קרעת אותי אחי !
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter


בטח הוא קנה בסופר 8 מג'יק
(למי שלא יודע זה מנה חמה כזה)

:D :D :D



חחחחחח אחי קרעת אותי
Hell_Copter
אוקיי אז זה הולך ככה...
magik 8
יצא לקראת סוף אפריל
אחרי
In Search of Sunris 3

הדיסק לא יהיה הופעה חיה אלא יהיה מוקלט בתוך אולפן

נא לא להתווכח עם זה למה אלה עובדות!!
:)
NeMeSiS1234
טוב אנשים אז ככה
האיש הזה מטומטם לאללה על זה שהוא מאמין שיש לו את
magik 8
כי זה לא יכול להיות למרות שהייה איזה אחד שפירסם באודיו גלאקסי יעתו את
magik 8
יענו הוא לקח איזה סט קקה בטירוף ושינה לו את השם אז אולי הטמבל הזה מלילה חשב שמה שיש לו זה מה שהשני הוציא
חחחחחחחחחחחחח
איזה אנשים פסיכים יש לנו בעולם
:stongue: :stongue: :stongue:
DJ-Energy
חחחח.... משעמם לאנשים אחי..
NeMeSiS1234
נכון שמשעמם לאנשים אבל לא ידעתי שעד כדי כך
[=
DJ-Energy
:)
Hell_Copter
האנשים יכולים להיות באמת מטומטמים
אתם יודעים שיש לי כבר את
in search of sunrise 6
של טייסטו??
כבר שבועיים וחצי יש לי!!
רוצים לינק :stongue: :stongue: :stongue:

אני רק מחכה למג'יק 8 שיצא כבר!!!

DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
האנשים יכולים להיות באמת מטומטמים
אתם יודעים שיש לי כבר את
in search of sunrise 6
של טייסטו??
כבר שבועיים וחצי יש לי!!
רוצים לינק :stongue: :stongue: :stongue:

אני רק מחכה למג'יק 8 שיצא כבר!!!


האחרון ששמעתי עליו היה 2
luckystrike
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אנשים אז ככה
האיש הזה מטומטם לאללה על זה שהוא מאמין שיש לו את
magik 8



באמסטרדם יש עותק מזוייף של מג'יק 8 ובגלל זה הרבה חשבו שהוא יצא כבר
...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement