|
Magik 8!!! ::) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
Happy B-DAY TRANCE GIANT!!
יאללה כמה אנשים חולים חחחחחחחחחחחחח
אני לא
איזה ביאוס איזה חודש לא רצתי ועשיתי חדר כושר
אז החיה לי מבחנים בתיכון ועשיתי מצטיין בשכיבות שמיכה אחרי שנים שלא עשיתי בגלל הכתף ועשיתי 60 וכמעט נפלתי........ |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
חחחחחחחח
כולנו לא הלכנו היום לביצפר
יובל תחלים מהר...
אני מכיר ילד שגם קוראים לו יובל
והניקניים שלו באיי סי קיו הוא
U.V. ThE GrOOvY
כאילו זה נשמע ככה
יו וי דה גרובי.....
נחמד לא???? |
חחחחחחחח
אני לא בבית ספר כבר 3 ימים
בגלל השביתה בנגב המורים לא יכולים להגיעה
:D |
|
|
| Hell_Copter |
Mazal tov gever!!!!!
ad 120
i liked the 102 yrs to go :D |
|
|
| DjChook |
מזל טובבבבב למי שיש לו 18
\
ואני רואה שיש בינינו סוס... מוש... |
|
|
| DjChook |
חחח אני סוס
אני בדיוק זז לחדר כושר |
|
|
| dj alonzo |
| איזה זין, בגלל בדלקת אוזניים המזדיינת הזאת כבר 3 ימים לא הלכתי לאימון, וביום שבת הייתה לי תחרות ושחיתי חראאא כי כאבה לי כל הזמן האוזן!:mad: |
|
|
| DJ-Energy |
אלונזו.. כנס עכשיווווווו עוד פעם.. נו משעמם לי אינאל עבוק...
Happy b-day m8!!!!!!!!!!
טוב בחזרה לטופיק.. מה אתם מצפים מ
Magik 8? |
|
|
| Dj-2TaLL |
אחוש היה מאכזב...
כבר ראיתי את זה לפי זה שאני הכרתי\היו לי את כל\רוב השירים בפליליסט...
אבל לא שמעתי אותו...
מעניין איך יהיה מג'יק 8...
נקווה שיש למה לצפות...
הייתי מאמר שיש למה לא מתאים לטיאסטו לא לחדש... |
|
|
| DJ-Energy |
אני מתאר לעצמי עוד דיסק בסגנון הפרוגרסיב\אפליפטינג..
אבל הייתי מת שהוא יחזור לסגנון הקודם שלו אפטליפטינג טהור וטוב.. כמו הסט שהוא הפגיז ב
Trance Energy 2000
!!! |
|
|
| dj alonzo |
| אני מצפה שטיאסטו יפגיז אותנו בטראק ליסט חדשני@ |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
אני מצפה שטיאסטו יפגיז אותנו בטראק ליסט חדשני@ |
מפיך לאלוהים אמן! |
|
|
|
|