return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Magik 8!!! ::)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
טוב חבר'ס...
אז אחרי האכזבה של
Dj Tiesto - Magik 7 live @ L.A

היו שמועות ש
Magik 8
יהיה מוקלט מתישהו ביפן בסביבות חג המולד
אבל השמועה לא נכונה...

אבל אכן בלאק הול אמרו שכן יצא
Magik 8
פשוט עוד לא יודעים מתי ואיפה

לעוד פרטים
http://www.isoplex.net/ivibes/index.php?article=283
Dj Moriano
תודה יובל על המידע אבל

למה אתה לא בביצפר??
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Moriano
תודה יובל על המידע אבל

למה אתה לא בביצפר??


חחחח
חולה אחי
:(
Dj Black
אני גם לא בבית ספר
dj alonzo
:( אני גם לא בביצפר..... דלקת אוזניים עצבנית
Dj Moriano
חחחחחחחח

כולנו לא הלכנו היום לביצפר

יובל תחלים מהר...


אני מכיר ילד שגם קוראים לו יובל
והניקניים שלו באיי סי קיו הוא

U.V. ThE GrOOvY
כאילו זה נשמע ככה
יו וי דה גרובי.....


נחמד לא????
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Moriano
חחחחחחחח

כולנו לא הלכנו היום לביצפר

יובל תחלים מהר...


אני מכיר ילד שגם קוראים לו יובל
והניקניים שלו באיי סי קיו הוא

U.V. ThE GrOOvY
כאילו זה נשמע ככה
יו וי דה גרובי.....


נחמד לא????


חחחחחחח... חמוד
:)

אלונזו נו מה קורה איתך כנס לאיי סיי קיו!!
dj alonzo
הנה עכשיו אני נכנס אחי...
Edit: !נכנסתי ואתה לא און ליין, תתחבר
TranceGiant
LOL ya mavrizim ;)

Guess who became 18 today? hm?? HM????
YEAH baby :cool:
dj alonzo
Happy B-Day Giant!
Ad 120!!!

TranceGiant
toda ahi!
that makes it..102 years to go ;)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by TranceGiant
toda ahi!
that makes it..102 years to go ;)



חחחח....
מזל טוב גבר

:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown:

זה הסמיילי הכי מתאים שמצאתי ליומולדת, כי ביומולדת יש ליצן בדרך כלל...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement