return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Hoeveel kost een dj? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Tiger777
Neen, ik zie het zo in. Ik heb schrik van de toekomst. Hier is gewoon geen toekomst meer zoals ik het nu aanvoel. De oude wereld is in verval en dat gaat niet van vandaag of morgen. Dat begint met zulke 'futiliteiten'. Leerkrachten die afgeranseld worden voor de klas (gisteren in ukkel), moordenaars die vrijgesproken worden, veel walgelijkere zaken kunnen der volgens mij toch nemeer bijkomen, nee?
Push2005
Hij draagt nu al 'n kogelvrije vest wellicht :D
Tiger777
Wie durft er bij nacht in molenbeek rondlopen?
Push2005
quote:
Originally posted by Tiger777
Wie durft er bij nacht in molenbeek rondlopen?


New Wave durft alles !!!
Jasperovitsj
Ik zie de toekomst ook niet al te rooskleurig in, maar om te zeggen dat we binnen 20 jaar in een complete anarchistische staat zijn afgegleden gaat me toch een beetje te ver. :)
What's next dan? Een coup van het leger met een militaire dictatuur tot gevolg?
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een coup van het leger met een militaire dictatuur tot gevolg?


Idd, New Wave wordt dictator :nervous:

Dit land zal voortaan New-Wavië heten met het New-Waviaans als bestuurtaal; een goor taaltje waar men het onderscheid tussen d en t verwaarloosd.
In de grondwet zal staan dat iedereen overal seks, om het even waar, met iedereen mag hebben... en overal zullen technofeesten plaatsvinden :mad:

Je zou voor minde de toekomst somber inzien...
Jasperovitsj
En de nationale munt wordt de Aurelie :D
Tiger777
En met rimmen als (verplichte)nationale sport:nervous:
dj Elof
Als we er zelf iets aan doen zal het nooit zover kunnen komen, maar wat ook weer typisch Belgisch is... niets doen, klagen en zagen over alles wat fout loopt, maar er zelf niets aan doen! ('k bedoel nu algemeen hoor, niet iemand van het forum).

Iemand zin om een politieke partij op te starten? I'm in!:D
Zehra
quote:
Originally posted by dj Elof
Als we er zelf iets aan doen zal het nooit zover kunnen komen, maar wat ook weer typisch Belgisch is... niets doen, klagen en zagen over alles wat fout loopt, maar er zelf niets aan doen! ('k bedoel nu algemeen hoor, niet iemand van het forum).

Iemand zin om een politieke partij op te starten? I'm in!:D


let's do it ;)

Push2005
quote:
Originally posted by dj Elof
Als we er zelf iets aan doen zal het nooit zover kunnen komen, maar wat ook weer typisch Belgisch is... niets doen, klagen en zagen over alles wat fout loopt, maar er zelf niets aan doen! ('k bedoel nu algemeen hoor, niet iemand van het forum).

Iemand zin om een politieke partij op te starten? I'm in!:D


Het enigste programmapunt dat we hebben is alle muziek vervangen door trance :p
New Wave
quote:
Originally posted by Push2005
New Wave durft alles !!!


Wie zegt dat?

En wat is er zo griezelig aan Molenbeek als ik vragen mag?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement