return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
DJ MAG Top 100
View this Thread in Original format
Black Dragon
טוב הבנתי שהרשימה נסגרה וההחלטות כבר הוחלטו אבל עדיין אין פרסום רשמי של הדירוג.
לפחות לא שמצאתי.
מה שכן באתר לילה ישנה כבר כתבה שאינפקטד משרום נכנסו ישר למקום ה-26 שזה בהחלט מכובד ביותר..רק חבל שזה פסאי..
ומושיק שלומי
MOSHIC
נכנס לדירוג ה95.

מחכה לדירוג המלא :)
DvJ
quote:
Originally posted by Black Dragon
טוב הבנתי שהרשימה נסגרה וההחלטות כבר הוחלטו אבל עדיין אין פרסום רשמי של הדירוג.
לפחות לא שמצאתי.
מה שכן באתר לילה ישנה כבר כתבה שאינפקטד משרום נכנסו ישר למקום ה-26 שזה בהחלט מכובד ביותר..רק חבל שזה פסאי..
ומושיק שלומי
MOSHIC
נכנס לדירוג ה95.

מחכה לדירוג המלא :)



מתי יתפרסם????
ומה עם האחים פלאש?
Sm0keMachine
פשש איזה הפתעה
שנה שעברה הם בכלל לא נכנסו לטופ 150
מוזר ביותר.......

לא יודע אם מגיע להם כי האמת לא שמעתי את אינפקטד השנה...
נקווה שתהיה רשימה מכובדת שכוללת את ג'יימס זבילה וסאשה בטופ 5.. יש מצב בהחלט :D
Major_X
אני מקווה שטייסטו הבטטה הזה לא ייקח שוב את המקום הראשון.
הגיע הזמן ש- ARMIN יקבל את כס המלכות.
אייל.
DvJ
quote:
Originally posted by Major_X
אני מקווה שטייסטו הבטטה הזה לא ייקח שוב את המקום הראשון.
הגיע הזמן ש- ARMIN יקבל את כס המלכות.
אייל.


מסכים איתך ....
וש - אנדי מור,גבריאל ודרסדן ומרכוס שולץ יגיעו למקום שמגיע להם בטופ20
omergunr
אינפקטד 26 :eyes:
כל הכבוד להם!!
אבל לפי מה שהבנתי לסאקזי יש הרבה יותר הצלחה בארץ וביעקר בחול.. הוא היה רוב השנה בסיבוב בכל העולם של הופעות... הופעות של 20 אלף אנשים :disbelief
מעניין שדווקא אינפקטד מקום 26 :eyes:
Segev
לפי מה שכתוב עכשיו יש מסיבה שלונדון ניראה לי ושם מפרסמים את התוצאות כניראה שעוד היום נידע הכי הרבה מחר..
epsilon1
זה ספויילר אז מי שלא רוצה שלא ירד למטה







































































1 - PVD
2 - Tiesto
3 - Armin Van Buuren
4 - Sasha
5 - Ferry Corsten
6 - John Digweed
7 - Hernan Cattaneo
8 - Deep Dish
9 - ATB
10 - Carl Cox

באסה לארמין :(
ATB WTFFFFFFFF??!?#!@#$:wtf: :wtf:
Koby
בושהההה!!!! כל כך לא הוגן שזה מגעיל..
ועוד לסבול אותו שנה בתור הטוב בעולם..
לפחות פרי קורסטן עלה קצת..
Segev
אני רואה שכבר כמה שנים ברציפות
sahsha
יושב לו טוב טוב במקום הרביעי ואף פעם לא יצא לי לשמוע אותו מנגן או משהו הוא באמת כזה טוב?
יש למשהו סט טוב להמליץ לי?

epsilon1
quote:
Originally posted by Segev
אני רואה שכבר כמה שנים ברציפות
sahsha
יושב לו טוב טוב במקום הרביעי ואף פעם לא יצא לי לשמוע אותו מנגן או משהו הוא באמת כזה טוב?
יש למשהו סט טוב להמליץ לי?

שלו ושל דיגוויד בסאות'פסט (מקווה שכתבתי נכון) בואנוס איירס
זה שכולם רוצים שינפיקו את הDVD
Segev
Tהה עכשיו אני מבין למה אני לא מכיר כי אני לא ממש שומע את הסגנון הזה..
אבל הרטע הקצר שצח שם פה היה ממש טוב...
אולי עוד מחכות לי הפתעות :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement