|
DJ MAG Top 100
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
טוב הבנתי שהרשימה נסגרה וההחלטות כבר הוחלטו אבל עדיין אין פרסום רשמי של הדירוג.
לפחות לא שמצאתי.
מה שכן באתר לילה ישנה כבר כתבה שאינפקטד משרום נכנסו ישר למקום ה-26 שזה בהחלט מכובד ביותר..רק חבל שזה פסאי..
ומושיק שלומי
MOSHIC
נכנס לדירוג ה95.
מחכה לדירוג המלא :) |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
טוב הבנתי שהרשימה נסגרה וההחלטות כבר הוחלטו אבל עדיין אין פרסום רשמי של הדירוג.
לפחות לא שמצאתי.
מה שכן באתר לילה ישנה כבר כתבה שאינפקטד משרום נכנסו ישר למקום ה-26 שזה בהחלט מכובד ביותר..רק חבל שזה פסאי..
ומושיק שלומי
MOSHIC
נכנס לדירוג ה95.
מחכה לדירוג המלא :) |
מתי יתפרסם????
ומה עם האחים פלאש? |
|
|
| Sm0keMachine |
פשש איזה הפתעה
שנה שעברה הם בכלל לא נכנסו לטופ 150
מוזר ביותר.......
לא יודע אם מגיע להם כי האמת לא שמעתי את אינפקטד השנה...
נקווה שתהיה רשימה מכובדת שכוללת את ג'יימס זבילה וסאשה בטופ 5.. יש מצב בהחלט :D |
|
|
| Major_X |
אני מקווה שטייסטו הבטטה הזה לא ייקח שוב את המקום הראשון.
הגיע הזמן ש- ARMIN יקבל את כס המלכות.
אייל. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Major_X
אני מקווה שטייסטו הבטטה הזה לא ייקח שוב את המקום הראשון.
הגיע הזמן ש- ARMIN יקבל את כס המלכות.
אייל. |
מסכים איתך ....
וש - אנדי מור,גבריאל ודרסדן ומרכוס שולץ יגיעו למקום שמגיע להם בטופ20 |
|
|
| omergunr |
אינפקטד 26 :eyes:
כל הכבוד להם!!
אבל לפי מה שהבנתי לסאקזי יש הרבה יותר הצלחה בארץ וביעקר בחול.. הוא היה רוב השנה בסיבוב בכל העולם של הופעות... הופעות של 20 אלף אנשים :disbelief
מעניין שדווקא אינפקטד מקום 26 :eyes: |
|
|
| Segev |
| לפי מה שכתוב עכשיו יש מסיבה שלונדון ניראה לי ושם מפרסמים את התוצאות כניראה שעוד היום נידע הכי הרבה מחר.. |
|
|
| epsilon1 |
זה ספויילר אז מי שלא רוצה שלא ירד למטה
1 - PVD
2 - Tiesto
3 - Armin Van Buuren
4 - Sasha
5 - Ferry Corsten
6 - John Digweed
7 - Hernan Cattaneo
8 - Deep Dish
9 - ATB
10 - Carl Cox
באסה לארמין :(
ATB WTFFFFFFFF??!?#!@#$:wtf: :wtf: |
|
|
| Koby |
בושהההה!!!! כל כך לא הוגן שזה מגעיל..
ועוד לסבול אותו שנה בתור הטוב בעולם..
לפחות פרי קורסטן עלה קצת.. |
|
|
| Segev |
אני רואה שכבר כמה שנים ברציפות
sahsha
יושב לו טוב טוב במקום הרביעי ואף פעם לא יצא לי לשמוע אותו מנגן או משהו הוא באמת כזה טוב?
יש למשהו סט טוב להמליץ לי? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Segev
אני רואה שכבר כמה שנים ברציפות
sahsha
יושב לו טוב טוב במקום הרביעי ואף פעם לא יצא לי לשמוע אותו מנגן או משהו הוא באמת כזה טוב?
יש למשהו סט טוב להמליץ לי? |
שלו ושל דיגוויד בסאות'פסט (מקווה שכתבתי נכון) בואנוס איירס
זה שכולם רוצים שינפיקו את הDVD |
|
|
| Segev |
Tהה עכשיו אני מבין למה אני לא מכיר כי אני לא ממש שומע את הסגנון הזה..
אבל הרטע הקצר שצח שם פה היה ממש טוב...
אולי עוד מחכות לי הפתעות :D |
|
|
|
|