|
Voor wat gaan jullie op stap?
|
View this Thread in Original format
| Toni_D2 |
| Vraag is duidelijk. Ik ben benieuwd. |
|
|
| CygnusX |
Ge zijt een belangrijke optie vergeten: bier! :D
Op café : praten met vrienden
Trancefeesten : muziek |
|
|
| The_G0dfather |
Ben een verveelde kerel die uitgaat om boel te zoeken,
goddelijke muziek te beluisteren terwijl ik op 'n gast zijn muil sla,
héééééérlijke vrouwen bin doe terwijl ik praat met vrienden en
natuurlijk mag cgampagne niet ontbreken |
|
|
| Tiger777 |
ik ga altijd ruzie zoeken met de politie... Ik heb daar het juiste lichaamsgewicht en postuur voor :p
Optie 1 voor mij aub! |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Ben een verveelde kerel die uitgaat om boel te zoeken,
goddelijke muziek te beluisteren terwijl ik op 'n gast zijn muil sla,
héééééérlijke vrouwen bin doe terwijl ik praat met vrienden en
natuurlijk mag cgampagne niet ontbreken |
pimp |
|
|
| MikeVee |
| Rozen verkopen, ben immers van Pakistan. |
|
|
| Push2005 |
Ik heb ruzie zoeken gepakt...
Voor dezelfde redenen als The_Godfather :p |
|
|
| Toni_D2 |
Ik ben er nog vergeten:
- anderen uitlachen want je komt wat tegen als je op stap gaat
- foto's nemen (Dj Mike Foston)
- dealen of rozen verkopen
- gluren naar Aurelie
Vul maar aan. |
|
|
| Tiger777 |
| Wiegaat er uit om meisjes binnen te doen?:conf: |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Wiegaat er uit om meisjes binnen te doen?:conf: |
Ironie?
Vrijgezellen gaan wel eens op stap voor de wip van de week. |
|
|
| TOR |
*lokale fuiven: voornamelijk om verstand op nul te zetten en aan niks te hoeven denken.. gewoon es uitleven. zoals nu zaterdag de Prehistorie Live :o
*praatcafé: een diepgaand gesprek, hou ik wel van. es manillen is ook altijd leuk :D
*EDM-feest: de muziek |
|
|
| Zehra |
| Zoveel mogelijk mannen versieren :D |
|
|
|
|