return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Voor wat gaan jullie op stap?
View this Thread in Original format
Toni_D2
Vraag is duidelijk. Ik ben benieuwd.
CygnusX
Ge zijt een belangrijke optie vergeten: bier! :D

Op café : praten met vrienden
Trancefeesten : muziek
The_G0dfather
Ben een verveelde kerel die uitgaat om boel te zoeken,
goddelijke muziek te beluisteren terwijl ik op 'n gast zijn muil sla,
héééééérlijke vrouwen bin doe terwijl ik praat met vrienden en
natuurlijk mag cgampagne niet ontbreken
Tiger777
ik ga altijd ruzie zoeken met de politie... Ik heb daar het juiste lichaamsgewicht en postuur voor :p

Optie 1 voor mij aub!
Toni_D2
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Ben een verveelde kerel die uitgaat om boel te zoeken,
goddelijke muziek te beluisteren terwijl ik op 'n gast zijn muil sla,
héééééérlijke vrouwen bin doe terwijl ik praat met vrienden en
natuurlijk mag cgampagne niet ontbreken



pimp
MikeVee
Rozen verkopen, ben immers van Pakistan.
Push2005
Ik heb ruzie zoeken gepakt...
Voor dezelfde redenen als The_Godfather :p
Toni_D2
Ik ben er nog vergeten:

- anderen uitlachen want je komt wat tegen als je op stap gaat
- foto's nemen (Dj Mike Foston)
- dealen of rozen verkopen
- gluren naar Aurelie


Vul maar aan.
Tiger777
Wiegaat er uit om meisjes binnen te doen?:conf:
Toni_D2
quote:
Originally posted by Tiger777
Wiegaat er uit om meisjes binnen te doen?:conf:



Ironie?





Vrijgezellen gaan wel eens op stap voor de wip van de week.

TOR
*lokale fuiven: voornamelijk om verstand op nul te zetten en aan niks te hoeven denken.. gewoon es uitleven. zoals nu zaterdag de Prehistorie Live :o

*praatcafé: een diepgaand gesprek, hou ik wel van. es manillen is ook altijd leuk :D

*EDM-feest: de muziek
Zehra
Zoveel mogelijk mannen versieren :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement