return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
גזענות כאן ובכלל (pg. 2)
View this Thread in Original format
TTman
quote:
Originally posted by Shahar
תקשיבו טוב כולכם
אנלא גזען אפילו אם חושבים שכן
יש לי חברים אשכנזים ואני מעריך בנאדם עד שהוא פוגע באמון שלי או בכבוד
כי וואלה בנאדם שאני יהיה מלך איתו ובסוף יביא לי זין זה בנאדם ששרוף אצלי ואני יחפש אותו בשביל לזיין לו תאמא

אבל וואלה אם הוא אשכנזי ונותן תלב כמו שאני נותן אני יהיה איתו הכי מלך


"תפסיק להגיד כל שניה "כבוד" "כבוד
כמו סאבלימינל אתה
איכססססססס

אתה יודע מזה כבוד?
אתה יודע להגדיר כבוד, ולא בהגדרה של הערסים
שאם מישהו לוקח לי את החברה אז הוא פוגע לי הכבוד או אם מישהו מסתכל לי על החברה אז הוא פוגע לי בכבוד

תפסיק עם החרא הזה שאתה אומר תמיד

נשבר כבר הזין, כל טרד שפותחים יש לך תגובה מטומטת
נמאססססס
כנס לפורום הזה, אני מאמין שאתה תמצא את עצמך
www.ars.co.il

תהנה
bekol ram
כמו שאני רואה את העניין
גזענות זו לא הבעיה

כן, יש התבטאויות גזעניות
אבל הבעיה עמוקה יותר מסתם התבטאויות
לכולנו (ואני לא יוצא מהכלל) יש בעית התנהגות
הבסיס של כל העניין זה כבוד והרגשת עליונות
כמו שכבר יצא לי לכתוב אף אחד לא יותר טוב מהשני
הכל אשלייה, ואם מישהו מתבטא כך או אחרת
זה נובע מהדרך שבה הוא תופס תמציאות
ואם מישהו מוצא לנכון להיעלב מזה
גם זה נובע מהדרך שהוא תופס תמציאות

בקיצור שכל אחד יעשה בדיקת מציאות
ויראה איפה הוא עומד
Goashem
quote:
Originally posted by YoraY
בקיצר גיזענות זה חרא דבר אבל מה לעשות באמת יש אנשים פרימיטיביים בהתנגות שלהם ומדברים כמו קופים, שמעונים בקיצור..

וגם מלא עבריינות מצד אתיופים-רוסים
וזה מה שמסריח - למרות ש2 העמים מבורחים שחבל על הזמן


אני מקווה שהדור הבא יהיה מוצלח

תגיד אתה בכלל קורא את מה שאתה כותב? אתה בעצמך גזען! מזה השטות הזאת מלא עבריינות מצד אתיופים ורוסים?!
זאת באמת הצרה של ישראל אין אחדות כולם שונאים את כולם ואם לא היה תשנאה המגובשת כלפי ערבים אז היינו כבר מתפרקים.
YoraY
quote:
Originally posted by Goashem
תגיד אתה בכלל קורא את מה שאתה כותב? אתה בעצמך גזען! מזה השטות הזאת מלא עבריינות מצד אתיופים ורוסים?!
זאת באמת הצרה של ישראל אין אחדות כולם שונאים את כולם ואם לא היה תשנאה המגובשת כלפי ערבים אז היינו כבר מתפרקים.



קודם כל אל תקרא לי גזען... לא אמרתי משו בסיגנון
"כל איקס זונות"


ולמה תאומר שונאים? איפה אמרתי שאני שונא?
להיפך אני מכבד את 2 העמים האלה והם מבורכים בארץ שלנו
מה לעשות... יש גם צד לא קטן שהם הביאו איתם של עבריינות כן מה שתשומע עבריינות.


זה לא שאני מסיר מאנשי ישראל שנולדו פה את העובדה שגם חלק מהם עבריינים


ומה זה הבולשיט הזה "היינו מתפרקים" תגיד לי מה זה נראה לך להקת בנים? אנחנו מדינה איפה תחי יש לנו צבא ממשלה הכל... מתפרקים חחחחחחחח בחייט... ועוד אתה מדבר איתי על שטויות שאני כותב?

אחי תקופת התנ"ך עברה.. ממלכת ישראל כבר לא מחולקת ל2... ואנחנו לא חיים ע"פ שבטים
:)
Meltdown
ברור שהייתה גזענות עוד מימים קדומים (תקופת העבדות בארה"ב היא רק דוגמה אחת) והיא תמשך לדעתי גם הרבה אחרינו, אבל השאלה היא האם ניתן איכשהו ליצור איזה שינוי, אני לא מצפה כמובן שהעולם יהפוך לורוד וכולם יאהבו את כולם, אבל האם יש מצב שבו אנשים ייצאו מהסרט שבו הם חיים, שבו למוצא יש תפקיד יותר חשוב מאשר דרך ההתנהגות של הבנאדם או האופי שלו??.
לצערי, נראה לי שהתשובה לכך היא לא מוחלט, ולי נותר רק להצטער על כך
Dj Alex (ISR)
כואב הראש רק מלקרוא את הפוסט הראשון..
אולי חלאס לחפור על כל הזענות הזאת ועל היחסים אשכנזיים/מזרחיים.

בתכלס יש אשכנזים שהם הכי חרא בני אדם שיש ויש אשכנזים שהם אחלה בני אדם.
אותו דבר אני אומר לגבי מזרחיים, יש כאלה שהם הכי חרא שיש ויש כאלה שהם החברים הכי טובים שלך.
בכל מקום יש תחרא שלו.. לאן שלא תסתכלו.

אז די חלאס שחור, לבן, אשכנזי, מזרחי.. כולנו אותו חרא.
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כואב הראש רק מלקרוא את הפוסט הראשון..
אולי חלאס לחפור על כל הזענות הזאת ועל היחסים אשכנזיים/מזרחיים.

בתכלס יש אשכנזים שהם הכי חרא בני אדם שיש ויש אשכנזים שהם אחלה בני אדם.
אותו דבר אני אומר לגבי מזרחיים, יש כאלה שהם הכי חרא שיש ויש כאלה שהם החברים הכי טובים שלך.
בכל מקום יש תחרא שלו.. לאן שלא תסתכלו.

אז די חלאס שחור, לבן, אשכנזי, מזרחי.. כולנו אותו חרא.




חחח גם לך כאב הראש מזה? :D
:P

"כולנו אותו חרא"
עכשיו זה הקטע שאחד אחד קמים ואומרים


גם..... אני........... חרא......:|
Dj Alex (ISR)
רשימת החראות המוצהרות:

1. אלכס
2. yaman
yaman
סבבה


אני קקה
m0sh
אתה ילד קטן שחוץ מרגשי נחיתות ושנאת חיים אין לך הרבה מה להציע

Flotser
quote:
Originally posted by m0sh
אתה ילד קטן שחוץ מרגשי נחיתות ושנאת חיים אין לך הרבה מה להציע


מה אתה רוצה מימאן עכשיו
yaman
מה אני יגיד לך מוש.......

אני לא רוצה לריב איתך אבל אתה דורש את זה


אז מה אני יכול לעשות....

אמרתי לך אני רואה אותך ברחוב אתה מקבל פצצות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement