return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
גזענות כאן ובכלל (pg. 6)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by omergunr
עם למישהו יש סיכומים בגאוגרפיה של כיתה י"א בבקשה תשלחו לי!!!







חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה הקשששששררררררררר
omergunr
כמה סיכומים שלחתם לי!! אני מוצף!!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by omergunr
כמה סיכומים שלחתם לי!! אני מוצף!!


שמע עצה שלי אחי
לך לאיזה כוסית בשכבה שלך ותתחיל ללמוד איתה גאוגרפיה
יהיו לך שתי תוצאות שתרוויח מהם:
1. אפשרות לזיון בסופו של דבר
2. ציון גבוהה בגאוגפיה


סליחה הייתי חייב....
:rolleyes:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
שמע עצה שלי אחי
לך לאיזה כוסית בשכבה שלך ותתחיל ללמוד איתה גאוגרפיה
יהיו לך שתי תוצאות שתרוויח מהם:
1. אפשרות לזיון בסופו של דבר
2. ציון גבוהה בגאוגפיה


סליחה הייתי חייב....
:rolleyes:

LOL :haha:
omergunr
L@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@LLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נירא לך שבגימל גימל יש בנות?!?!?!??!?!?!?!?!?!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Glenn-Holmes
יוראי בעולם שבו אנחנו לא מוקפים ביותר מדי מדינות ערביות מסביבנו (שעם חלקן אנו בשלום ועם חלקן לא) להכנס באמאמא שלהם בלי שנחטוף בענק מבחוץ (כן אל תדאג לאיראן...) זה נראה לי בלתי אפשרי..מלחמת עולם שלישית יכולה להתחיל מהמזרח התיכון מהר מאוד אם נלך בגישה הזו...

מצד שני אנחנו חיים כאן על שעון חול שכל דקה של התמהמהות מקרבת אותנו אל נקודת ההתפוצצות
בעוד 30-40 שנה מומחים לדמוגרפיה מעריכים שבין עבר הירדן לים יהיה מהפך וכמות המוסלמים תהפוך להיות גדולה מזו של היהודים משמע..אם עד אז לא יהיה ברור ומוגדר שיש מדינה ליהודים ומדינה לפלשתינאים (אם יהיו חילופי שטחים וערבים ישראלים יהיו שייכים לשם או לכאן זה כבר נושא למשא ומתן עתידי) המדינה היהודית היחידה בעולם תימחק...המוסלמים יוכלו לשנות את הגדרות המדינה בבית המחוקקים וכל זה זה רק המקרה הטוב שאנחנו עוד נשאר כמיעוט במדינה..המקרה הרע כמובן מדבר על מלחמה עקובה מדם....

ם לא נפתור תבעיה בשנים הקרובות אז כשכולנו נהיה עם ילדים ונכדים אנחנו
נזכה לראות מראות מאוד לא מלבבים ואת הארץ שלנו בורחת לנו מהידיים
omergunr
עם יש לכם שאלות על דמוגרפיה תשאלו אותי ביף, אני הרי גאוגרף.
Shahar
גימל גימל זה בכלל גבולות גיזרה
bekol ram
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יוראי בעולם שבו אנחנו לא מוקפים ביותר מדי מדינות ערביות מסביבנו (שעם חלקן אנו בשלום ועם חלקן לא) להכנס באמאמא שלהם בלי שנחטוף בענק מבחוץ (כן אל תדאג לאיראן...) זה נראה לי בלתי אפשרי..מלחמת עולם שלישית יכולה להתחיל מהמזרח התיכון מהר מאוד אם נלך בגישה הזו...

מצד שני אנחנו חיים כאן על שעון חול שכל דקה של התמהמהות מקרבת אותנו אל נקודת ההתפוצצות
בעוד 30-40 שנה מומחים לדמוגרפיה מעריכים שבין עבר הירדן לים יהיה מהפך וכמות המוסלמים תהפוך להיות גדולה מזו של היהודים משמע..אם עד אז לא יהיה ברור ומוגדר שיש מדינה ליהודים ומדינה לפלשתינאים (אם יהיו חילופי שטחים וערבים ישראלים יהיו שייכים לשם או לכאן זה כבר נושא למשא ומתן עתידי) המדינה היהודית היחידה בעולם תימחק...המוסלמים יוכלו לשנות את הגדרות המדינה בבית המחוקקים וכל זה זה רק המקרה הטוב שאנחנו עוד נשאר כמיעוט במדינה..המקרה הרע כמובן מדבר על מלחמה עקובה מדם....

ם לא נפתור תבעיה בשנים הקרובות אז כשכולנו נהיה עם ילדים ונכדים אנחנו
נזכה לראות מראות מאוד לא מלבבים ואת הארץ שלנו בורחת לנו מהידיים


אין לי הרבה ידע בגאוגרפיה ופוליטיקה
מסכים איתך שהגישה הזאת מוטעית
ולא מובילה לשום מקום
נמאס ממלחמות
Glenn-Holmes
אין קשר בין גאוגרפיה לדמוגרפיה (לא קשר ישיר לפחות)

גאוגרפיה = חקר האדמה

דמוגרפיה = חקר התפתחות אוכלוסיה

omergunr
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אין קשר בין גאוגרפיה לדמוגרפיה (לא קשר ישיר לפחות)

גאוגרפיה = חקר האדמה

דמוגרפיה = חקר התפתחות אוכלוסיה


פחחחחחחח תגיד את זה למורה שלי אז.. רוצה לענות לי פה על השאלות שקושרות לדמוגרפיה? :stongue: :stongue:

אמרתי לעצמי אני יתחיל את העבודה אחרי התוכנית של מרקוס אז התחלתי לשמוע את התוכנית של אמרין.. לפני 10 דקות גילתי שאני הולך לשחק כדורגל ב 11:30 בקיצור עם בא לך תענה לי על השאלות בגימל גימל.. שכן קשורות לדמוגרפיה :mad:
bekol ram
זה לא משנה
הכוונה היתה אחרת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Privacy Statement